![]() |
Het blijft een hardnekkig gerucht: Ickx-Midland-DTMA Audi '04:
Quote:
|
Quote:
Maar als MB inderdaad met een contract gaat wapperen dan is zo vertrokken.Dat is leuk voor het Comtec team, kunnen ze alsnog op zoek naar een coureur met budget, een paar weken voor aanvang. |
Ik vraag mij af welke eer er zal te rapen zijn met een 2004 A4...
|
Quote:
Als Vanina gewoon haar prestatienivo van 2005 doorzet in 2006 en voor een '04 wagen goede resultaten behaald dan heeft dat zeer zeker een gunstig vervolg bij de Duitsers van Audi. Is het niet een zitje in een '07 wagen in 2007 dan misschien in een zitje in een proto van Audi. Ickx, vrouw, Le Mans, Audi.........tja qua PR een supersterke combinatie in wording. Een droom voor elke marketeer. Beetje speculatief allemaal maar ik denk dat we verder dan 2006 moeten kijken i.v.m Audi en '04 wagens ;). |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
|
Ons Vanina doet dat niet slecht :applaus:
|
Quote:
Dus gewoon een fabriekscontract op zak! Voor Audi mag ze aan de slag bij het team van Kolles. Van alle Belcar coureurs, lichting 2005, maakt zij de grootste stap voorwaarts in 2006. |
ik maar voor Vanina beginne supporteren dit jaar.. ma ze heeft geluk dat opel weg is gegaan anders had ze een fan minder :p
eigelijk best wel fijn op nog eens een belg(ische) aan de start te zien !! te hopen kan ze hier en daar wat moois laten zien en ook wat punten sprokkelen... |
Goh, misschien moet ik naar Hockenheim toch maar een Belgisch vlagje meenemen dan :applaus: Ben erg blij dat er een Belgische vrouw DTM rijdt, jammer dat het niet bij Mercedes is :p
|
Er staat wel een foutje in dat persbericht...
"Vanina Ickx ist die Tochter des siebenmaligen Le Mans-Siegers Jacky Ickx und hat sich vor allem bei Langstrecken-Rennen einen Namen gemacht" |
:applaus: Vanina rijdt met een 2004 Audi A4 DTM die wordt ingezet door het nieuwe team van Colin Kolles die teambaas van het Midland F1 Team is en kocht twee 2004-A4’s voor dit seizoen.
Spectaculaire klasse die DTM, hoop dat ze er wat mee weg komt om toch in de middenmoot te kunnen draaien. www.dtm.de |
Voor Susie Stoddart zou er bij Mercedes ook een contract klaar liggen.
Er zijn geruchten dat de 2de 2004-A4 door Max Biaggi bestuurd zou kunnen worden. Het kan dus al bij al nog een leuk DTM jaar worden, ook al zijn Paffett en Opel vertrokken. |
Quote:
|
Ik hoop voor Vanina dat ze voor het seizoen nog deftig wat kan testen in de Audi, want als je in de DTM iets wil betekenen, moet je echt wel tot op de limiet gaan, en dit zowat de hele race lang.
Maar mijn steun krijgt ze natuurlijk ook! :) |
Dat ze bij een nieuw team gaat rijden, is geen goed teken. Het eerste jaar (2004) dat Joest wagens inzetten, trok op weinig. Ervaring van het team, de piloten en race ingenieurs, is cruciaal.
|
Quote:
|
Vanina ging deze week wat aan haar conditie werken bij Audi duitsland :)
|
Timo Scheider is bevestigd bij Audi:
Quote:
|
staat ook op http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=3280
da staat toch nie hé scheider met een audi hemd.. :p ik begrijp niet waarom hij een 2004 wagen krijgt.. hij heeft toch zeer vaak laten zien dat hij snel kan rijden natuurlijk zal het verschil niet groot zijn tussen de 2004,2005 en 2006 wagens maar toch, een 2005 a4 had hij toch zeker mogen krijgen !! ik ben wel eens benieuwd wie er nog met de 2006 a4's gaat rijden op ekstrom en kristensen na.. HHF,Fassler,Tomczyk,... ???? |
@ Smiley:
Dat van die 2004 wagen heb ik verkeerd gelezen. Dus die uitspraak van mij moet je negeren. |
Ik zie wel nergens dat hij een 2004 Audi krijgt?
|
Welke wagen hij krijgt is nog niet bekend. Ik had dat in eerste instantie verkeerd gelezen (en gepost). Vervolgens heeft Smiley daar op gereageerd.
|
Ik veronderstel dat hij geen 2004 wagen krijgt, want dan zou het persbericht meer op de Vanina lijken (of eventueel tesamen aangekondigd).
|
Susie Stoddart en Mathias Lauda worden bij Mucke en Persson (Mercedes) bevestigd.
|
|
Mercedes
Bernd Schneider - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Mika Hakkinen - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Jamie Green - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Bruno Spengler - H.W.A. - AMG Mercedes C-class (2006) Stefan Mucke - Mucke Motorsport - AMG Mercedes C-class (2004 of 2005?) Suzie Stoddart - Mucke Motorsport - AMG Mercedes C-class (2004) Mathias Lauda - Persson Motorsport - AMG Mercedes C-class (2004) Jean Alesi of Alexandros Margaritis (?) - Persson Motorsport - AMG Mercedes C-class (2004 of 2005?) ............... - ............... - AMG Mercedes C-class (2004) ............... - ............... - AMG Mercedes C-class (2004) Audi Matthias Ekstrom - Abt Sportsline - Audi A4 DTM (2006) Tom Kristensen - Abt Sportsline - Audi A4 DTM (2006) Martin Tomczyk - Abt Sportsline - Audi A4 DTM (2006) H-H Frentzen (?) - Abt Sportsline - Audi A4 DTM (2006) Christian Abt - Team Phoenix- Audi A4 DTM (2005) Pierre Kaffer - Team Phoenix- Audi A4 DTM (2005) Frank Stippler - Team Rosberg - Audi A4 DTM (2005) Timo Scheider - Team Rosberg - Audi A4 DTM (2005) Vanina Ickx - Team Kolles - Audi A4 DTM (2004) ............... - Team Kolles - Audi A4 DTM (2004) EDIT: Stoddart en Lauda gekoppeld aan 2004 Mercedes. Bedankt Smiley. |
Nieuw bij Audi is het Audi Sport Team Phoenix onder leiding van Ernst Moser.
Het team komt uit Meuspath in de Eifel, vlakbij de Nürburgring en zet dit seizoen twee Audi's van vorig jaar in voor Christian Abt en Pierre Kaffer. Phoenix reed sinds 2000 DTM met Opel, maar heeft ook al Audi-ervaring: in 1999 reed het team in het toenmalig ADAC-STW-kampioenschap met een Audi A4 quattro en won in datzelfde jaar ook met Audi de toerwagenrace in Macau met Michael Bartels. www.autosport.nl |
Quote:
Stoddart, die vorig seizoen actief was in de Britse F3, wordt ingelijfd bij Mücke Motorsport. Ex-GP2-rijder Lauda kan terecht bij Persson Motorsport. Allebei gaan ze aan de slag met een Mercedes C van 2004. dus ook lauda in een 2004 wagen.. (als ze teminste niet verkeerd zitten op pitstop.tv) wel mooi dat ook szie stoddart een 2004 wagen krijgt ! ik ben benieuwd wie hete r het beste vanaf gaat brengen.. enze landgenoot of de schotse... |
<a target="_blank" href="http://www.adrivo.com/dtm/aktuelles/nachrichten/nachricht.php?ID=29530">Hier</a> staat dat Alan Mc Nish hoogstwaarschijnlijk toch niet in de DTM zal rijden dit seizoen.
Er zijn hem dan zelfs 2 dames voorgegaan dit seizoen....;) |
Quote:
|
Nu kunnen ze misschien een "ladies trophy" oprichten? :)
|
Quote:
wat ze wel meschien kunne doen is verschillende categorieen maken (2004-,2005- of 2006 wagen)gewoon zodat de rijders met oudere wagens ook nog wat onderling kunnen strijden... :gas: |
Verstappen en/of management snappen werkelijk geen hol van de Duitse manier van zaken doen.
Quote:
We zullen weleens zien wie in 2007 de beste deal heeft gesloten. Madam Ickx met haar '04 Audi in 2006 of Joske die bedankt voor eer in een '05 of '04 wagen ;) Zou er een rondje op durven te geven in Café de Rotonde in Montfort, helaas dicht. |
waarom moet hij nu perse een 2006 wagen hebben.. volgens mij gaat het verschil tussen de 05 en 06 wagens echt klein zijn hoor ! vorig seizoen hadden ze toch een nieuw regelement gemaakt, en er mocht toch zo goed als nox meer verandert worden.. naar mijn mening gaan we regelmatig een rijder met een 2005 wagen op het podium zien.. er staan heel wat zeer gooede rijders op die 2005 wagens kijk maar naar audi !
Kaffer en Stippler zijn allebij eens 5de geworden met hun 2004 wagen vorig seizoen en Abt deed nog beter met een 4de en 2de plaats, en dan is er ook nog Scheider wat met zijn opel heeft laten zien dat hij ook races kan winnen (als ze teminste niet te snel zijn banden willen wisselen ) ook bij mercedes zullen er ongetwijfelt ook wel weer sterke rijders op de 2005 wagens staan ! |
Het is wel raar dat de 4de Abt rijder nog niet bekend gemaakt is. Twijfelen ze nog tussen McNish en Frentzen? Als ze voor Frentzen kiezen, betekent dit dat enkel Kristensen succesvol de overgang heeft kunnen maken van de LMP naar DTM (Capello, Biela, Pirro en McNish zouden dan allemaal gebuisd zijn). McNish is inderdaad een twijfelgeval: veel ups en downs en het leek er telkens op dat hij zijn draad eindelijk gevonden had in de DTM wagen (bv. tijdens test sessie), maar dan lukte het toch weer niet (tijdens de kwalificatie en race). Frentzen was in zijn eerste jaar DTM ook niet goed. Misschien moeten ze Allan toch een kans geven. Het is dus kiezen tussen gokken (McNish nemen) en op veilig spelen (Frentzen het zitje geven). Spijtig dat ze beiden geen kans kunnen geven :(
|
Quote:
|
Daarnaast zal de vergoeding aan de lage kant zijn geweest, in de ogen van Verstappen en zijn management. Voorlopig worden we;) weer om de oren gereden in de A1GP van Mexico.
|
Verstappen maakt gewoon totaal geen kans bij Audi. Abt, Phoenix en Rosberg zijn fabrieksteam en de rijders worden dus rechtstreeks door Audi Sport betaald. De 2 2004-Audis van Colin Kolles zijn prive wagens. Ik denk dat Vanina Ickx ook een Audi contract op zak heeft, maar voor het 2de zitje bij Colin Kolles zal (zwaar) betaald moeten worden. Realistisch gezien kwam (het geld van) Jos enkel voor dat zitje in aanmerking.
|
All times are GMT +2. The time now is 10:12. |