![]() |
2 Attachment(s)
Goed om te zien dat er veel actieve interesse is en dat we er altijd een leuke en gezellige avond kunnen van maken. Hopelijk hebben jullie wat aan de dingen die we tonen.
Bijgevoegd nog enkele foto's die Gery me mailde. Ik zet ze er voor de volledigheid maar even bij. In de loop van de week, stuur ik de lijst wel rond tesamen met meer nieuws omtrent Sturmtiger. ;) |
Ik heb daarnet eens de kalender bestudeert en lap,alle meetings vallen in de middagpost :( . Zal nog al vaten mogen geven als ik daar telkens als laatste ga aankomen :p . Maar ja ,'t is nie anders,nogal chanche dat we van 13u tot 21u werken zodat ik daar nog op een deftig uur kan komen binnenvallen :+
Grtzzzzzzz Nismo :gas: |
Quote:
|
Kon er jammergenoeg niet bij zijn... er werden blijkbaar weer een aantal interessante onderwerpen aangehaald.
Deze thread doet me trouwens weer denken aan mijn overschrijving voor het lidgeld... Wanneer is er nieuws over die sub-afdelingen? G. |
Quote:
|
Spijtig dat Zolder een serieus end rijden is van Ieper. Kzou graag es een kijkje komen nemen.
Geen plannen om es een "Paddock-tournee" aan te vatten??:+ |
Quote:
Tenzij iedereen natuurlijk graag zelf en alleen in de auto gaat zitten en er 4x dezelfde afstand overbrugd dient te worden in evenveel auto's. ;) |
Quote:
|
@ sennake
Is het nog mogelijk om 't lidgeld op de volgende meeting te betalen? Want zo toch wel graag lid willen worden. Greetz |
Quote:
|
@ Huudo
Heb je al meer nieuws over Sturmtiger? Ben benieuwd naar z'n lijst. Greetz |
@Nismo
Wil jij nog van die Vette vanaf ? |
Quote:
|
Quote:
Grtzzzzzzz Nismo :gas: |
Breng maar mee !
We spreken in de Wheels wel eens over de prijs. |