![]() |
Quote:
|
Ze moeten het ergens proberen he :D
|
Creation heeft al heel wat problemen gehad: eerst remproblemen en nu voor splitter beschadigd met vibraties tot gevolg.
|
en stop #3 voor Pescarolo #16
|
Collard wordt door Comas vervangen. Benieuwd welke rondetijden hij kan neerzetten.
|
Werner lijkt het gat met Capello te verkleinen.
G-Force nog altijd in de box. |
De stand na 2 uur wedstrijd:
LMP1 1. #7 Audi R10 2. #8 Audi R10 3. #17 Pescarolo LMP2 1. #39 Chamberlain Synergy 2. #22 Rollcentre Racing 3. #25 RML GT1 1. #64 Corvette C6-R 2. #009 Aston Martin DBR9 3. #72 Corvette C5-R Alphand Aventures GT2 1. #76 Porsche IMSA Matmut 2. #87 Scuderia Ecosse Ferrari F430 3. #90 Porsche White Lightning |
Lekke band voor #61 Russian Age Racing Ferrari 550 - nog een lange weg te gaan tot de pits...
|
Racing for holland terug 5de.
Volgens de live timing hebben de audi's nu een stop meer dan de pescarolo. Klopt dit? |
Audi nr7 problemen
|
Spyker #85 in de problemen
|
Quote:
|
#85 Spyker, #13 Courage en Multimatic Panoz staan stil op het circuit.
|
De Spyker staat in de box
|
Heftige crash van 1 van de Belmondo's.
Audi #7 in box! |
Quote:
|
Inderdaad een klapband, maar wel 1 met vergaande gevolgen.
|
Wat een klapper:frusty: .
Bij de nummer 7 vermoed ik dezelfde problemen als vanmorgen. De transmissie.Ik had het niet goed verstaan. Het werk ging een 15 à 20 minuten in beslag nemen. Maar de eerste onvoorziene stop was door een stuk rubber dat het windscherm had stuk geslagen. |
Quote:
|
Ah,audi komt net buiten.Op P11
|
7 ronden verloren
|
G-force is weer op de baan:eek: .
|
de P2's doen het precies nog goed, dit jaar :eek:
|
Kritensen is toch niet van plan zich al gewonnen te geven. Heeft net de snelste ronde op de #7 gereden, slechts 0.3 trager dan de snelste raceronde. Terwijl de rest toch wel meerdere seconden trager bezig is.
Maar 't zal nodig zijn, 6 ronden achter de Pesca's, dat rijdt ge ni zomaar weer dicht. |
Ik vind het wel heerlijk hoe Spyker eerste rijdt in GT2. :p
|
de live timing werkt niet meer ???
|
Quote:
|
:eek: Kristensen is aan het qualifyen, rijdt rondjes van 3.31.1, 3.31.2 nu
|
Terug problemen voor G-Force?
|
pesca 16 (Minnasian) efkes traag op de baan, maar nu weer op snelheid
* staat nu in de box * en nu gaat RfH erover, 3de nu :applaus: |
Quote:
|
Toch ook wel mooi al die Privateers GT1's zo dicht bij elkaar
Alphand aventures c5r 82L RAR AM DBR9 82L Convers Menx F550 82L Acemco Saleen 81L JLOC Lambo 80L |
Is inderdaad zeer close. De Acemco en JLOC wagens verrassen me.
|
Pesca #16 heeft problemen met de electronica
|
Inderdaad, nooit gedacht dat de Lamborghini het 6 uur zou uithouden.
Het zal niet lang meer duren voor McNish terug in top 5 rijdt... Het podium zal nog wel lukken, maar Kristensen wint Le Mans dit jaar waarschijnlijk niet. |
Quote:
|
Quote:
Een dikke proficiat voor Radical en Rollcentre. Snelle wagen en betrouwbaar (momenteel). De top 5 van LMP2 bestaat uit 4 Lolas. Tijd om die Courage C65 op de schroothoop te gooien ;) |
Quote:
|
Quote:
Wat is waste gate? |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:46. |