![]() |
Quote:
|
Amai, mijn Frans is niet goed, maar dat van jullie blijkbaar nog minder :o
Quote:
De wagen is dus NIET verkocht omdat te weinig geboden werd, zoals raceboy hierboven reeds gezegd heeft. |
Quote:
Ik begrijp het artikel goed hoor... |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Jezus man, ik reageerde op het berichtje van Integra! Hij dacht dat Grig-O geschreven had dat de wagen voor 100.000 euro verkocht was (als ik dat goed gelezen heb). Ik weet dat de wagen niet verkocht is, staat duidelijk in artikel dat de wagen teruggetrokken is (hence 'retirée'), maar reageerde op de cijfers die verkeerd waren. Clear now? :cool:
|
Quote:
|
... Belle heeft het wel gelijk hoor!
|
Quote:
|
Quote:
:Offtopic: Maar tis jammer genoeg wel zo dat het niveau van het Frans nogal achteruit gaat op school. En neen, het ligt niet aan de leerkrachten! :p Maar ge ziet toch dat het Frans vrij belangrijk kan zijn om autosport te volgen (endurance-info, virages.net, enz...) |
Het is toch dom om de wagen dan niet te verkopen? Ipv 550 000 euro hebben ze nu 0 euro??
|
Quote:
|
Wat is er nu eigenlijk al geweten over de nieuwe Peugeot???
|
Quote:
Voor de positie als team manager worden verschillende namen genoemd. Volgens SportAutoMoto is het Jean-Philippe Grand (eigenaar Graff Racing & diverse keren LM deelnemer) geworden, echter het Franse AutoHebdo (en meer betrouwbaar?) meldt dat Serge Saulnier (eigenaar Saulnier Racing (Swiss Spirit) de team manager wordt. |
Quote:
|
De G-Force Courage staat te koop op racecarsdirect.com.
|
Het Aston Martin fabrieksteam gaat in 2007 en 2008 naar ALMS en Le Mans dankzij InterContinental Hotels.
bron: http://www.astonmartinracing.com/ENG...1-57569ee3ac3b (via mariantic) |
De kans dat we een nieuwe LMP1 Zytek met elektrische hybride aandrijving volgend jaar zien is 50%. Volgens Trevor Foster kunnen de batterijen in Le Mans maar 15 sec per rondje gebruikt worden om 50 pk meer te leveren; enkel om wat sneller naar topsnelheid te rijden op de lange rechte stukken. Ik hoop echt dat het gaat lukken.
bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2507 |
Quote:
|
epsilon EE-LMP1
Op mulsannescorner staat de laatste nieuwtjes over de epsilon euskadi wagen, het zal dus eerst een OPEN LMP1 worden met de optie om nadien over te schakelen op de gesloten LMP
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Naar aanleiding van een discussie over de afwezigheid van RfH op Donington:
Quote:
Quote:
|
Op autosport.com vond ik volgend artikel over Le Mans 2007 waarin ACO enkele dingen bekend maakte.
Ik denk dat de meeste nieuwtjes er in hier al wel gepasseerd zijn. Quote:
Verder las ik ook nog het volgende op Autosport.com: Quote:
Ik ben alvast benieuwd naar de look vh wapen van Peugeot om de strijd aan te gaan tegen de Audi R10 TDI. (Of zijn er al eerder foto's of tekeningen hier of daar uitgelekt? Ik heb alvast nog niks gezien.) |
de Peugeot 908 zal in het autosalon te parijs gepresenteerd worden, allé de eerste tekeningen van de proto. we zullen dus tot november ongeveer moeten wachten totdat we de echte wagen te zien zullen krijgen.
Ook zal Peugeot in parijs zijn rijderstrio's bekend maken. geruchten : Olivier Panis / Emmanuel Collard / Nicolas Minassian en stephane Sarrazin (autosport magazine) |
Quote:
De Peugeot is wel een mooie deal voor hem... |
Die 5 extra wagens op de grid, is het bekend welke type wagens het worden?
+ 1,2,3 LMP's? + 1,2,3 GT's? (hoop liefst op extra GT1's...) |
Quote:
2006: 12x LMP1 --> 2007: 14x? 2006: 12x LMP2 --> 2007: 13x? 2006: 12x GT1 --> 2007: 14x? 2006: 14x GT2 --> 2007: 14x? (Mogelijke) Gegadigden voor deelname aan LMP1 en LMP2 klasse: LMP1 2x Peugeot 2x Audi 2x Courage 1x Swiss Spirit (Courage) 1x of 2x Pescarolo 1x Rfh (Dome) 1x of 2x Creation 1x Zytek 1x Epsilon 1x Chamberlain - Synergy Motorsport (Lola) 1x Lavaggi 1x Dyson (Lola) LMP2 1x of 2x Rollcentre (Radical) 2x Bruichladdich (Radical) 1x Protran (Radical) 1x Krohn (Radical?) 1x Kruse (Radical?) 2x Penske (Porsche) 2x Belmondo (Courage) 1x ASM RfP(Courage?) 1x Barazi Epsilon (Courage?) (of Epsilon LMP1?) 1x RML (Lola) 1x Binnie (Lola) 1x Intersport (Lola) 1x Horag Lista (Lola) 1x Bruneau (Pilbeam) 1x Welter 1x Debora 1x Randaccio (Lucchini) Kortom die extra plaatsen zijn niet overbodig. :) |
Schrap die Lavaggi S1 maar, die homologatie verloopt op het einde van dit jaar al. (hoe slim van die mannen om de auto niet volgens de allernieuwste reglementen te bouwen)
|
Quote:
Het is toch een wagen volgens LMP1 reglement (dus geen hybride)? |
Lister toch in LMP1 klasse volgend seizoen (en dus geen nieuwe GT1?):
Quote:
|
Van die nieuwe GT1 wordt niks gezegd. :)
|
Quote:
|
Quote:
|
In het originele persbericht van Lister staat
Quote:
|
Maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze een nieuwe GT1 ontwikkelen en daarnaast een LMP1 runnen.
|
Goed nieuws van Pescarolo: ze gaan door volgend jaar !!! :D
meer op pitstoptv.be |
Uit dat zelfde artikel op pitstop.tv is ook af te leiden dat Lister een Pesca chassis gekocht heeft.
Quote van Henri Pescarolo uit het artikel : Quote:
|
Dan gaan ze heel het bodywork mogen vernieuwen ...
|
All times are GMT +2. The time now is 15:16. |