![]() |
Quote:
|
Op FIAGT.com melden ze dat men op de Saleen een nieuwe wishbone heeft moeten steken, een vitaal onderdeel van de ophanging!
Hopelijk kan GLPK het volhouden tot het einde. De Aston achter hen begint sneller te draaien en ligt 4 ronden achter op de Vette. Nog 2,5 uren te gaan...:applaus: |
Quote:
BTW een foto van de MC12 die de box in ging na het brandje: http://www.renaudkuppens.be/albums/album30/MC12fire.jpg |
hoe zit het eigelijk met het weer in spa ??
is er nog kans dat het gaat regenen in de wedstrijd ? |
het regende net zeer lichtjes
|
Quote:
|
Quote:
|
met nog 45 min te rijden staat nu de #1 mc 12 aan de leiding
phoenix 2de op bijna 2 minuten.. glpk lijkt hun 3de plek te kunnen behouden ! |
1 en 2 rijden ondertussen onder elkaars vleugel!
Kan nog spannend worden se!! EDIT: De Masi is opnieuw zijn voorsprong aan het vergroten op de AM. |
Toch weer geen voze Maserati die de winst pakt hé? Die hoort gewoon niet in GT racing thuis:frusty:
PSI pakt 5de plek! |
Het podium is ondertussen bekend denk ik.
Hopen dat Kumpen de C6 in gang kan houden...:gas: |
van de 'Pole' gaat winnen zo te zien !!!
Tweede wordt de Aston op 15 Seconden :D OK de Maserati is geen echte gt, maar stel je eens voor dat de Maserati er niet meer was?!? Trouwens, Maserati heeft het super moeilijk gehad dit jaar,en ze eindigen ook niet met een dubbel e ;) |
Quote:
|
O ja want de Maserati heeft een voorsprong van 10 ronden
|
Ik vind het vooral erg voor Phoenix racing, een geweldige race gereden, vanaf de pole gestart en zo lang de beste kaarten voor de winst en dan toch nog op het laatst die Vitaphone die de eerste plek pakt...:(
|
De Ferrari 430 is echt wel een endurance machien. Supersnel en bullet proof betrouwbaarheid.
|
Ze zullen bij Vtaphone al blij zijn dat hun wagen het gehouden heeft.
Als de Maserati nu een lekke band meer had gehad, dan won de Aston, dus niet echt dominant vind ik |
Quote:
De wagen is inderdaad spijtig genoeg in de geest van het reglement gebouwd. Volgens sommigen zou dit trouwens het laatste jaar van de Maserati zijn. |
Speelt allemaal gene rol. Degene die na 24 uren als eerste het zwart-wit neemt, is de winnaar. Zo simpel is het... Mooie prestatie van de beide teams. GLPK heeft ook zijn best gedaan. De derde plaats gun ik ze van harte...
|
GLPK heeft idd een sterk staaltje uithouding getoond. Ze hebben meer dan 5u met die olieproblemen blijven rondbollen. Ook de PSI C6R is nog knap teruggekomen!:D En idd, de Ferrari 430 GT2 is een bangelijk machien... 6de algemeen, tjonge!
|
hhm 3de en 5de de corvettes c6r.. mooi resultaat.. jamme dat glpk die olie problemen heeft gekregen maja.. ze zullen wel blij zijn met de punten wat ze pakken volgens mij ! (te hopen steken nu alle draadjes goed in de wagen :rolleyes:)
ook wel jammer voor phoenix dat ze niet als winnar gefinished is.. maja toch 18 punten.. zlle ze wel blij mee zijn denk ik.. |
Mooie sprintrace van 24u ;)...
Proficiat aan alle teams die gefinished zijn in de eerste plaats! Dank je aan alle medewerkers die het mogelijk maken om zo een race plaats te laten hebben, zoals baanposten en dergelijke ... En dank je aan de aanwezige toeschouwers, jullie keken niet mee over mijne schouder hier aan de pc :). |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De MC12 kan in de Rhino's Gt gaan rijden... |
Jammer dat ik niks hebben kunnen volgen van de race, zo slecht geregeld zonder eurosport :( . Leuk dat MAsserati wint en Hezemans 3de word.
|
Quote:
|
Quote:
|
Geen foto, wel meer info: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11943
|
' t zit erop, we zijn weg. Tot volgend jaar voor een nieuwe thriller
Joost |
Dat is dan toch voor 2008 als ik eens kijk?
|
was een spannende race!
toch altijd impressionant om die toppers op blanchimont en Kemmel voorbij te zien komen, ook leuk om de sfeer in de paddock op te snuiven, wat een circus toch! En wat een budgetten denk ik dan ... pff alleszins weer leuk weekendje geweest met de camionette en tentjes, bbq'en, pintjes drinken en lachen met de kameraden het leven kan mooi zijn .... |
ook timo scheider wint nu al 2 jaar na elkaar de 24h van spa.. vorig jaar wel nog algemeen/gt1 dit jaar wint hij in gt2 samen met salo en aguas..
|
Dat die in DTM blijft weet ik ook niet hoor...
En de Vertigo... En het was niet D'Ambrosio aan't stuur! |
nu op RTL TVI het nieuws, met op het einde een verslag van de 24uren
|
http://img102.imageshack.us/my.php?i...hoto073cp1.jpg
Fabriekspiloten zijn dat dan e... de wagen van Ebimotors na de crash... |
Quote:
|
Zonder veel woorden de mooiste wedstrijd die ik ooit reed.
Tot 03.00 op kop in G3 tot het noodlot toesloeg. Een defecte benzinepomp dwong mij na anderhalf uur werken aan de wagen tot een definitieve opgave. Als je de algemene uitslag bekijkt was een 17de plaats algemeen en een overwinning in G3 best mogelijk. Via deze weg toch nog even mijn dank aan de perfecte samenwerking met First Motorsport. Indien ik de mogelijkheid krijg probeer ik in 2007 zeker opnieuw. |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:40. |