De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ? Midland F1 -> Spyker F1 ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13812)

Guido 21-09-2006 17:13

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Is het niet de bedoeling als je sponsort dat je dan een bekendere naam krijgt? ;)

Denk maar aan KizzMe in de rallysport met Duval, Loeb enz. ;)

bluelite 21-09-2006 17:16

Die twee websites die recent "sponsor" zijn geworden van Spyker. Iemand een idee hoe dik hun portefeuille is?

FIRE 21-09-2006 17:36

Quote:

Originally Posted by Huudo
Weer veel onbekende sponsors te zien overal. Als je het mij vraagt, gaat dit avontuur niet lang duren. ;)

Midland is net een dag of 10 in nieuwe handen. Had je dan meteen verwacht dat er multinationals op de wagen zouden staan?

Finish 27-09-2006 23:33

ik heb het gevoel alsof die hele Midland-SpykerF1-zwik een hels gejongleer is met een F1team dat met haken en ogen aan mekaar hangt. Ze bengelen al een heel seizoen onderaan, er is totaal geen zicht op verbetering of vernieuwing, er wordt niet geinvesteerd in mensen die het team wat kunnen dragen, er is voortdurend de dreiging van falen, men gelooft er precies niet in daar. Enerzijds jammer voor Monteiro en Albers, die na een tijd toch niet zoveel inzet meer kunnen tonen en langzaamaan binnen het team doodbloeien.
SpykerF1 heeft zoiets 'kleurloos', en welke oranje sticker dan ook gaat daar nog niet veel aan veranderen.

Ik mis het goeie ouwe Minardi.

JorritVD 28-09-2006 14:34

Als je het niet volgt, dan kun je beter ook niet posten

Quote:

Originally Posted by Finish
Ze bengelen al een heel seizoen onderaan, er is totaal geen zicht op verbetering of vernieuwing

Afgelopen races komen ze steeds vaker in het tweede gedeeltevan de kwalificatie. Ze nemen in de laatste races het steeds vaker op tegen de 2 red bull teams.

Quote:

Originally Posted by Finish
er wordt niet geinvesteerd in mensen die het team wat kunnen dragen

eeeuh, Mike Gascoyne.

FIRE 28-09-2006 16:14

Gascoyne zou ik inderdaad een goede "aankoop" noemen.

Nu het team in andere handen is gekomen mag men niet ineens hoge verwachtingen hebben. Het zal nog enige tijd (1 seizoen?) duren voordat men (eventueel) progressie zal zien. Al heb ik nog steeds mijn twijfels of dit team een lang leven zal hebben.

Finish 28-09-2006 16:57

Gascoyne heeft ondertussen toch wel al het hele F1-veld bezocht. McLaren, Sauber, Tyrell, Benetton/Renault, Jordan, Toyota. Staat dat garant voor 'succes' ? Ik weet het niet. Hij is gewoon een van de bekende namen, kerels die een tijd meedraaien en vaak in de media komen door straffe uitspraken.

bluelite 28-09-2006 17:49

Quote:

Originally Posted by JorritVD
Mike Gascoyne.

Is dat nou investeren in goed personeel? Ten dele wel, want hij is overal gekend. Maar staat zijn naam garant voor succes? Dat betwijfel ik toch. Spyker mag dan veel geld uitgeven aan een topingenieur, maar daarvoor zullen ze op een ander vlak weer wat geld te kort schieten. Dan had zelfs Minardi vroeger mensen als Ross Brawn, Adrian Newey,... kunnen binnenhalen. Al het geld naar dat soort mannen en voor de ontwikkeling van de wagens hou je dan niets meer over. That's the way not to go.

redje 28-09-2006 18:43

Quote:

Originally Posted by bluelite
Is dat nou investeren in goed personeel? Ten dele wel, want hij is overal gekend. Maar staat zijn naam garant voor succes? Dat betwijfel ik toch. Spyker mag dan veel geld uitgeven aan een topingenieur, maar daarvoor zullen ze op een ander vlak weer wat geld te kort schieten. Dan had zelfs Minardi vroeger mensen als Ross Brawn, Adrian Newey,... kunnen binnenhalen. Al het geld naar dat soort mannen en voor de ontwikkeling van de wagens hou je dan niets meer over. That's the way not to go.

Ik denk dat zijn tijd bij Toyota wel bewezen heeft dat als het team 'niet meewil', hij ook niet veel kan doen. Bij Renault, Jordan... was hij toch succesvol.
Of hij bij Spyker is kan doen betwijfel ik, niet omdat hij niet capabel zou zijn maar omdat het een klein team blijft, ondanks wat men ook beweert.

JorritVD 30-09-2006 09:52

Spyker heeft het contract getekend met Ferrari om de Motoren te gaan leveren.

http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=4827

All times are GMT +2. The time now is 22:29.