De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   OCMB Begijnenrit 4 november 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14114)

fordje 06-11-2006 22:36

Quote:

Originally Posted by Kaze (Post 192151)
het was een leuk ritje

RESULTATEN

bij nader inzien... vreemde uitslag.
als ik mezelf vergelijk met pinzie.

deel 1 : kaze=16 pinzie=17 (ex aequo)
deel 2 : kaze=7 pinzie=30

totaal: pinzie=14 kaze=16 ????

waar zit het addertje?

:) onze bankrekening mss :)

Pinzie 07-11-2006 00:08

Quote:

Originally Posted by fordje (Post 192202)
:) onze bankrekening mss :)

Dan is het toch de uwe geweest :+

Jan 07-11-2006 10:08

Quote:

Originally Posted by fordje (Post 192201)
Enne die "amnestie" ,... bedankt, maar zo hoeft het ook niet. De uitslag kan nog altijd onder voorbehoud worden gezet en worden aangepast indien een officiele klacht wordt ingediend. Of niet soms?

Neen, volgens het VAS reglement en volgens de Frits niet. Eens de 15 minuten na het uithangen van de officiële uitslag voorbij zijn zonder klachten, wordt deze uitslag door de organisator en de verantwoordelijke van de VAS voor definitief ondertekend. Tijdens die 15 minuten kan je wel een klacht indienen mits een borg van 125€.
Vermits hierboven gesuggereerd wordt dat jullie bankrekening gespijsd werd, mag ik ervan uitgaan dat jullie de enigen waren die over een budget beschikten om een klacht in te dienen, alleen waren jullie daarvoor niet "te vroeg", maar........te laat:+ :+ :+

Kaze 07-11-2006 10:17

Quote:

Originally Posted by jan (Post 192221)
Neen, volgens het VAS reglement en volgens de Frits niet. Eens de 15 minuten na het uithangen van de officiële uitslag voorbij zijn zonder klachten, wordt deze uitslag door de organisator en de verantwoordelijke van de VAS voor definitief ondertekend. Tijdens die 15 minuten kan je wel een klacht indienen mits een borg van 125€.

als gij denkt dat ik anderhalf uur ga zitten wachten op de uitslag (die dan notabene nog verkeerde is ook).. dan zit je er ferm neffes.

een uitslag moet correct zijn..
indien de aanwezigen merken dat dit niet het geval is, moeten ze dit maar melden. (de grootte van de fouten in dit geval zal allicht de rekenkamer rode wangetjes opleveren en bijgevolg zal er geen borg moeten betaald worden)

pfff.. nu dacht ik eens een leuke sport gevonden te hebben.. nog maar mijn 3de rit en t'is al prijs. :fight:

BWC : super
nachtuilen : super
begijnen : sucks

pfff

bozo 07-11-2006 13:36

"pfff.. nu dacht ik eens een leuke sport gevonden te hebben.. nog maar mijn 3de rit en t'is al prijs. "

ik zou mij dat zo hard niet aantrekken. Je hebt wel gelijk ; maar tenslotte rij je voor je eigen plezier en het zijn letterlijk liefhebbers, niet-profs, die organiseren.
Liever fouten in de rekenkamer dan in het roadboek.

Misschien een les voor volgend jaar : zorg er voor om zowel in het eerste als in het tweede deel te vroeg binnen te komen :gegarandeerd een eerste plaats !;)

groeten, Geert.

Kaze 07-11-2006 14:09

Quote:

Originally Posted by bozo (Post 192239)
Misschien een les voor volgend jaar : zorg er voor om zowel in het eerste als in het tweede deel te vroeg binnen te komen :gegarandeerd een eerste plaats !;)

I'll keep it in mind :applaus:

All times are GMT +2. The time now is 14:15.