De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Op de werkbank (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=70)
-   -   In aanbouw: Subaru Impreza WRC - Patrick Snijers - Ypres Rally 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14512)

coco 05-12-2006 21:50

mr hobby

Steven van domino heeft mij mr hobby top coat glanzend toegestuurd.
Het is waarschijnlijk deze die bedoeld wordt.
maar ondertussen zijn we wel ferm aan het afwijken he.
grts coco

206WRC-ke 05-12-2006 23:52

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 195474)
Wat Tom bedoelt (denk ik) is dat je gemakkelijker decals kan aanbrengen als alle accessoires zoals spiegels, spoilers, antennes en weet ik wat nog meer, nog niet aangebracht zijn. Het is duidelijk dat je daarna eerst vernis aanbrengt om de decals te sealen, waarna het model idd beter "vastneembaar" wordt dan vóór het vernissen.

Ja, sommige zeggen hier accessoires na decals installeren, maar als er een decal op de spiegel moet bv, dan is die niet vernist?...

Dominique 06-12-2006 00:06

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 195501)
Helemaal gelijk. We zeggen allemaal hetzelfde maar ja, typen en praten is niet hetzelfde he. Iedereen legt andere nuances en dan heb je misverstanden.

Allez, en nu weer over de Subaru...

Voila !

coco 06-12-2006 13:47

spiegels

spiegels die ahteraf op de zij ruit worden gekleefd infeite wel .bij sommige spiegels kun je gebruik makenvan de plastiek die van het gietraam overblijft
kleef waar het spiegelglas moet komen een stukje gietraam of een tandenstoker ,de spiegel spuiten eventueel carbon dec of andere en dan vernissen spiegelgas erin kleven en het spiegeltje monteren:)

206WRC-ke 10-12-2006 22:21

Heb vandaag de Impreza afgewerkt. :)
Was echt niet simpel :S Vooral de decals op de zijkanten (aan de deurklinken) en dan met die zilveren stickers ook wat geklooid maar al bij al is het nog gelukt. Toch ben ik er zelf niet zo tevreden over... Had het geel mss toch best gespoten.

Tip voor wie hem nog maakt: plaats de zilveren stickers enkel maar een eind achter dat de decals droog zijn ! :D

Mss had ik beter deze decals aan scooby verkocht en de zwarte gemaakt :D Maar dat besefte ik pas toen ik halfweg was...

Nuja, oordeel zelf:

http://www.wrcplace.be/mdb/11.ImprezaSnijers/09.jpg

Meer foto's in m'n Gallerij: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14593

(foto's zijn binnen genomen omdat ik anders weer een week moet wachten om ze jullie te tonen als ik het buiten wil doen...)

Binnenkort wordt gestart met de 307 WRC van Thiry, die hier vandaag binnengevlamd is... :)

scoobyfreak 10-12-2006 22:37

Quote:

Originally Posted by 206WRC-ke (Post 196070)
Mss had ik beter deze decals aan scooby verkocht en de zwarte gemaakt :D Maar dat besefte ik pas toen ik halfweg was...

:D Weer geen geluk, maar die zwarte is ook niet zo maklijk hoor... Vooral die rode logo's aan de lichten.

Quote:

Originally Posted by 206WRC-ke (Post 196070)
Binnenkort wordt gestart met de 307 WRC van Thiry, die hier vandaag binnengevlamd is... :)

Ga hem deze week ook normaal halen, maar zal wachten tot die van jouw afgewerkt is om er aan te beginnen.;)

En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt.

Duval The Best 10-12-2006 22:38

Prachtige wagen hoor , echt enorm mooi afgewerkt.
Kan geloven dat da geel in decals heel moeilijk was maar ziet er toch heel mooi uit !

206WRC-ke 10-12-2006 23:53

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 196073)
Ga hem deze week ook normaal halen, maar zal wachten tot die van jouw afgewerkt is om er aan te beginnen.;)

Waarom? :D Om mijn miserie te zien? :p
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken ;)

Quote:

Originally Posted by scoobyfreak (Post 196073)
En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt.

Heb dat zilver hier en daar wat moeten verknippen, maar als je dat dan mooi tegen elkaar kleeft lukt het al bij al nog. Enkel aan de (weeral) deurklinken staat het mij niet echt aan... Vooral de kant van de piloot is het minst goed gelukt vindt ik. Eens iets minder gelukt is aan een kant doe ik eigenlijk alles als eerste keer aan die kant, kwestie van een goeie kant te hebben en een mindere kant. De kant van de copiloot is beter gelukt omdat ik al wat ervaring had met de piloot z'n kant. Kan hem nu steeds bekijken van op de copiloot z'n kant :D

Heb de spoiler idd niet meer veranderd... Ik durfde eerlijk gezegd niet. Ik heb even geprobeerd, maar dat zat nogal goed vast. Ik had hem immers gemonteerd en daarna alles gespoten. Zo zaten alle gleuven en naden mooi blauw en als ik dat dan weer ging openbreken... Mij valt het eigenlijk niet zo op dat die plaat omgekeerd zit... Nuja :)

coco 10-12-2006 23:57

T'ziet er goed uit prachtig :applaus:
Inderdaad de decals rond de deur klinken,daarom dat ik dat geel heb gespoten. wat die zilver strepen betreft die zijn inderdaad niet gemakkelijk om te plaatsen.:bye:

scoobyfreak 11-12-2006 00:07

Quote:

Originally Posted by 206WRC-ke (Post 196086)
Waarom? :D Om mijn miserie te zien? :p
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken ;)

Nee gewoon om niet met de zelvde bezig te zijn zoals bij de focus van Tsjoen geweest. En van de velgen ga ik er niet achter kijken denk ik, weet zelfs niet of je andere kan krijgen voor een 307, omdat hun velgen niet meer met die pinnen zijn.

Waneer begin je er aan? :D

All times are GMT +2. The time now is 03:28.