De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Modelbouwmeeting - 15 december 2006 - Themacafé Wheels in Zolder (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14580)

Nismo 17-12-2006 00:31

Quote:

Originally Posted by Pat (Post 196456)
Gunther ... troost u ... wij hebben ook 'n goei scheet gelachen ! :+

Eén, het zullen er wel meer geweest zijn. :+ :D :p

MFahrer 18-12-2006 11:43

Jah.. doe me maar nog meer jammeren da'k er niet was!

En zo'n mooie prijzen! Ik zou er wel mijn goesting gevonden hebben!

Dan kan ik eens komen (agenda gewijs) en heb ik dit voor...

G.

Sennake 18-12-2006 13:38

Quote:

Originally Posted by MFahrer (Post 196641)
Jah.. doe me maar nog meer jammeren da'k er niet was!

En zo'n mooie prijzen! Ik zou er wel mijn goesting gevonden hebben!

Ik zal u nog wat meer doen jammeren dan : die foto is genomen NADAT de mooiste prijzen er al uit waren...

Guido 18-12-2006 14:51

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen nog eens te bedanken voor een heel tof modelbouwjaar. Wat begonnen is enkele jaren geleden als een klein groepje van een man of 5 is ondertussen uitgegroeid tot een mooie groep enthoesiastelingen. We gaan er werk van maken dat ook 2007 weer boeiend wordt en de moeite loont op gebied van modelbouw.

;)

HHugo 18-12-2006 19:33

Quote:

Originally Posted by Huudo (Post 196650)
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen nog eens te bedanken voor een heel tof modelbouwjaar. Wat begonnen is enkele jaren geleden als een klein groepje van een man of 5 is ondertussen uitgegroeid tot een mooie groep enthoesiastelingen. We gaan er werk van maken dat ook 2007 weer boeiend wordt en de moeite loont op gebied van modelbouw.
;)

En omgekeerd, en ik spreek uit naam van de voltallige groep, willen wij onze beide l(e)i(j)ders (schrap wat niet past) Huudo en Sennake nogmaals bedanken voor de inzet en het enthousiasme om er telkens weer een interessante meeting van te maken. Wij kijken alvast uit naar 2007!

Dominique 18-12-2006 20:06

Quote:

;)

Quote:

Originally Posted by HHugo (Post 196665)
En omgekeerd, en ik spreek uit naam van de voltallige groep, willen wij onze beide l(e)i(j)ders (schrap wat niet past) Huudo en Sennake nogmaals bedanken voor de inzet en het enthousiasme om er telkens weer een interessante meeting van te maken. Wij kijken alvast uit naar 2007!

Ook ik wil onze 2 modelbouwlijers (of hoe schrijft ge da?) Huudo en Sennake nog eens expliciet bedanken voor hun inzet van de voorbije pakweg 2 jaar. Zij waren altijd de stuwende kracht die nodig was om dit clubje draaiende te krijgen en te houden.
Merci mannen!!

Juha 18-12-2006 21:36

Quote:

Originally Posted by Sennake (Post 196646)
Ik zal u nog wat meer doen jammeren dan : die foto is genomen NADAT de mooiste prijzen er al uit waren...

En lang voor ik mocht kiezen.:fight: Gelukkig wou iemand nog ruilen, waarvoor mijn grote dank.:worship:

Quote:

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen nog eens te bedanken voor een heel tof modelbouwjaar.

Ik zou graag de twee "opperplakkers" willen bedanken voor de plezante avonden afgelopen jaar. Voor volgend jaar zal ik proberen eens een afgewerkt model mee te brengen, want van al die theorie in praktijk omzetten kwam dit jaar weinig in huis.

Nismo 18-12-2006 23:16

Allé, ik zal maar niet achterblijven, ook van mijn een :applaus: :applaus: :applaus: voor de "opperplakkers" voor de gezellige avonden en dat er nog vele mogen volgen.

Bij deze wens ik alle plakkers nog prettige feestdagen en een plakvol 2007.

Walter 19-12-2006 20:50

Spijtig dat ik er deze keer niet kon bij zijn maar volgend jaar zijn we weer present.
Groeten.

BMW ...Kraftbayers! :bye:

All times are GMT +2. The time now is 15:30.