![]() |
Montoya zal zijn snelheid zeker met goeie finishes gaan combineren .. is natuurlijk niet simpel om het meteen te doen.
Maar hij gaat dit jaar nog vaak verbazen denk ik. |
18 ronden aan de leiding gereden daarna kwam er een wiel los ofzo, erg jammer maar de race is lang kan nog veel gebeuren...
|
|
Zo te zien is de zender Wheels niet meer te vinden op de TVU site.
En nu dat het deze nacht de Craftman trucks zijn, spijtig, want die gasten zijn nog gekker dan the nascar boys. " k'spreek van ondervinding "... |
Wheels is back.....:applaus:
|
Gordon naar achteren voor de start:
Quote:
|
Quote:
|
Live stream Busch race (start over enkele minuten):
http://www.nascar.com/promos/busch/r...eam/index.html |
heb weeral kippenvel tijdens volkslied, de straaljagers en dadelijk "gentlemen start your engines"
|
Vorige twee jaren heb ik Tony Stewart ter plaatse zien winnen tijdens deze race.
Mooie races, heel spectaculair. Ook mooi dat ze Carl Edward live gaan intervieuwen tijdens race. |
weeral gedaan voor Montoya, motor stuk
|
Montoya out met motor problemen :(
Het zit hem niet mee. |
Yep, retired.
Wel tof dat je de 1st 3 Busch series races online kan zien. :applaus: |
Kevin Harvick wint voor de Toyota van Blaney.
p1 chevy, p2 toyota en p3 Ford : doel van NASCAR is bereikt, alle wagens even krachtig... |
Behalve Dodge ;)
Mooi debuut voor Toyota |
behalve Dodge ja...
daar kiezen ze ook niet echt voor ervaren rotten hé met Montoya, Hornish jr en Reed Sorensen... ze hadden alledrie wel de snelheid maar twee in de muur en eentje met blown engine en het feest was over... |
Nou Kasey Kahne en Kurt Bush zijn toch wel redelijk ervaren rijders. Maar ja ze hadden het geluk niet bepaald aan hun kant jammer genoeg...
|
is er ook een livestream tijdens de daytona 500?
|
|
Ik hoop dat ze ooit nog is gaan racen
|
Quote:
|
Televisie op Top Gear en PC op Fox. Ik ben er klaar voor :gas:
|
Gentleman, start your engines :gas:
|
Vandaag minder pech AUB.
|
Eerste Caution veroorzaakt door Boris Said.
#24 schuift goed op. |
Voor wie het nog niet weet:
Live timing: http://racecast.nascar.com/ |
Montoya nu 42ste
|
Jacques De Bris :)
|
NASCAR levert meer frustraties op dan plezier...
|
Quote:
Tot nu toe een erg aangename race. |
Quote:
|
Quote:
|
Kleine kettingbotsing. De race is 3 ronden voor het einde stilgelegd met een rode vlag om de brokstukken op te ruimen. Er zal opnieuw worden gestart en er worden enkele ronden extra gereden om onder groen te kunnen eindigen.
Nu krijgen de piloten al een drinkbus aangeboden :) |
Megacrash in Turn 4 tijdens de laatste ronde. Zelfs een wagen op zijn dak! Hij gaat over de finish op zijn dak en in 18e positie :)
Harvick wint zijn eerste Daytona 500 met 0,02 seconde voorsprong op Martin. |
Pracht finish jammer dat Martin niet won.
|
Wat een final lap :eek:
Chevrolet neemt eerste 4 plaatsen in :applaus: Harvick knap naar voor gekomen en het nog afgemaakt ook. Bowyer op zen dak en in brand over de streep als 18de :crazy: En zen startnummer stond al ondersteboven op de wagen :D |
prachtig hoe Harvick in de laatste 2 bochten naar voor schoot, met hulp van Kenseth
wel spijtig voor Mark Martin. zou een prachtig verhaal zijn, 20+ pogingen, en dan eindelijk eens winnen terwijl ge eigenlijk de jongeren van het team moet begeleiden |
Daytona 500...
The best race of the year... Volgend jaar mis ik hem voor geen geld van de wereld... Ga mijn vlucht al boeken! |
Quote:
Uitspraak is van een zekere fish88 :rolleyes: Ga alstublieft niet zo een oordeel vellen als je nog maar 1 nascar race hebt gezien en als je favoriet het niet zo schitterend doet. |
wat een finish :D wel nogal een harde klap voor bowyer.
Wel spijtig dat mark martin niet heeft gewonnen maar toch fantastisch van harvick.(eigenlijk wou ik dat kyle busch won maarja) |
All times are GMT +2. The time now is 09:53. |