De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans 24 hours 2009: nabespreking van de race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18858)

Fonne 19-06-2009 21:50

Quote:

Originally Posted by The Interceptor (Post 249295)
Bij de start wist ge niet waar kruipen, en dan was het nog een super heet ook.

Het was warm in Le mans Zaterdag naar de normen in Le mans.
Ik heb al heter meegemaakt in Le mans.;)

Jan 19-06-2009 21:51

Quote:

Maar 'slechts' 235.000 toeschouwers? Kdacht dat we na de race hoorden dat er 340.000 toeschouwers waren. Kvond het in alle geval héél druk, vooral zaterdag dan. Bij de start wist ge niet waar kruipen, en dan was het nog een super heet ook.

De cijfers komen van de organisatie zelf, die gaan wellicht niet minder opgeven dan de werkelijkheid.....en de Belgische rijkswacht was er niet om een schatting te maken :)
In ieder geval was er verleden jaar merkelijk een pak meer volk.

Quote:

En 's nachts om 1u stond er zelfs nog een massa volk langs de draad! Dat hadden mijn reisgenoten, sommige gaan al 20 jaar naar Le Mans, nog nooit meegemaakt.

Dat heb ik ook vastgesteld, maar daar zal de erg zachte nachttemperatuur wel voor iets tussen gezeten hebben.

Fijn om vast te stellen dat je na 1 keer Le Mans al meteen wil teruggaan :applaus:

Fonne 19-06-2009 21:54

Quote:

Originally Posted by Jan (Post 249300)
De cijfers komen van de organisatie zelf, die gaan wellicht niet minder opgeven dan de werkelijkheid.....en de Belgische rijkswacht was er niet om een schatting te maken :)
In ieder geval was er verleden jaar merkelijk een pak meer volk.

Dat heb ik ook vastgesteld, maar daar zal de erg zachte nachttemperatuur wel voor iets tussen gezeten hebben.

Fijn om vast te stellen dat je na 1 keer Le Mans al meteen wil teruggaan :applaus:

De belgische rijkswacht was wel aanwezig ze .
Ik denk dat er ééne bij ons in het busje zat . ;)

racing'72 20-06-2009 14:28

Ook voor mij de eerste keer in Le Mans en wauw wat een sfeer! Zodra ik kan ga ik er terug heen!!! In vergelijking hiermee is het in Francorchamps toch heel wat teruggevallen qua sfeer in de tribunes en er rond, zeker vorig jaar in de F1-pits... Het is geleden van de periode Boutsen op de Texaco Ford van Eggenberger dat ik mij een vergelijkbare ambiance in het publiek herinner. Toen kon je er in de "village" ook nog wat anders eten dan de fucking Whoopy-snacks. Ook hiervoor een (kleine) pluim voor Le Mans: eten OK, genoeg afwisseling, maar wel duuuuuuur. 4€40 voor een pint (40cl) is er toch over, vind ik. Maar voor de rest: TOP!

joost 20-06-2009 19:42

Er waren in Le Mans dit jaar meer 'reguliere' toeschouwers, maar sterke afname VIPS; volgens de ACO.

Fonne 20-06-2009 19:43

Quote:

Originally Posted by racing'72 (Post 249311)
Ook voor mij de eerste keer in Le Mans en wauw wat een sfeer! Zodra ik kan ga ik er terug heen!!! In vergelijking hiermee is het in Francorchamps toch heel wat teruggevallen qua sfeer in de tribunes en er rond, zeker vorig jaar in de F1-pits... Het is geleden van de periode Boutsen op de Texaco Ford van Eggenberger dat ik mij een vergelijkbare ambiance in het publiek herinner. Toen kon je er in de "village" ook nog wat anders eten dan de fucking Whoopy-snacks. Ook hiervoor een (kleine) pluim voor Le Mans: eten OK, genoeg afwisseling, maar wel duuuuuuur. 4€40 voor een pint (40cl) is er toch over, vind ik. Maar voor de rest: TOP!

Ze werken aan de prijzen naart schijnt. Vanaf Juli 6% BTW in de horeca in Frankrijk. Zo zouden de prijzen 15% dalen. Aldus Quckie.

All times are GMT +2. The time now is 03:50.