![]() |
Voor alles omtrent de pronostiek en de tussenstand, surf je naar hier !
Op deze pagina's staat de pronostiek van iedereen, alsook het aantal punten ze hebben, en de uitslagen van de wedstrijden! Ik zal elke dag na de laatste wedstrijd van de dag dit allemaal aanpassen en ook hier op De Paddock een tussenstand posten. Greetz Barry |
chique dinges
alleen mijn punten van ewa tegen :( |
De huidige stand na 4 wedstrijden in de 2de ronde:
Oneliner: 6punten Fordje, Finish & Alcalde: 4 punten Beemer & JP Montoya: 3 punten Anneke & Flugel: 2 punten Maarten & YVDP: 1 punt Al de uitslagen en de stand in de pronostiek kun je nog steeds nazien en dit doe je hier . Tot morgen voor een (hopelijk) spannende dag!!! Barry |
één foutje. Spanje wint penaltyreeks met 3-2. Of was de score van daarvoor erbij opgeteld?
|
jaaaa
de eerste punten zijn binnen morgen volgen er ongetwijfeld nog jaaaaaa weer ne gelukkige mens btw oneliner: goe bezig! |
KZegget, ge bent er allemaal al aan voor de moeite :)
Eer ik op cruise-snelheid ben :D |
Idd YVDP, de score na de reguliere speeltijd was 1-1, maar Spanje scoorde 3maal bij de strafschoppen en Ierland 2maal, dus dat maakt 4-3.
Proficiat Oneliner! |
hey, one. Watch out. Mijn prono's zulle nu wel uitkome.
Ben in den toekomst gon kijke. Japan wint trouwes. |
Ok, het overzicht na de voorlaatste dag 8ste finales!
Een zee verdienstelijk Amerika gaat wel door, België verdiende het ook, maar mag naar huis :mad: De stand na vandaag (je kan deze ook hier nazien ): Oneliner: 7 punten Fordje: 6 punten Alcalde & Flugel: 5 punten (proficiat Flugel -> 3pt voor Bra-Bel) Finish: 4 punten Beemer & JP Montoya: 3 punten Anneke, Maarten & YVDP: 2 punten Tot morgen allemaal! PS: prono's voor de kwartfinales mogen al gepost worden!! Barry |
De laatste dag van de 8ste finales zit erop en er zijn een aantal verschuivingen in de stand gebeurt!
Deze ziet er nu als volgt uit: Flugel: 11 punten Oneliner: 8 punten Beemer: 7 punten Fordje: 6 punten YVDP, Alcalde & Finish: 5 punten Anneke, JP Montoya & Maarten: 3 punten Nu mogen de prono's voor de volgende kwartfinale's komen: Engeland-Brazilië Duitsland-USA Senegal-Turkije Spanje-Zuid-Korea Tot bij de kwartfinales!!! Barry Hier alvast mijn prono's voor de kwartinales: Engeland-Brazilië 2-1 Duitsland-USA 1-2 Senegal-Turkije 2-2 (en golden goal Senegal) Spanje-Zuid-Korea 1-2 Hier kan je alles ivm de prono's nog eens nazien! |
Engeland-Brazilië 3-1
Duitsland-USA 0-1 Senegal-Turkije 3-1 Spanje-Zuid-Korea 2-0 |
Quote:
Duitsland - VS 3-0 Engeland - Brazilië 2-1 Spanje - Z Korea 2-2 (spanje na penalty's) Senegal - Turkije 3-1 |
Duitsland-Vs 1-2
Engeland-Brazillië 1-1 Engeland door na penal Spanje-Korea 1-2 Senegal-Turkije 3-1 |
Engeland-Brazilië: 2-1
Duitsland-USA: 2-0 Senegal-Turkije:1-1 (gg senegal) Spanje-Zuid-Korea:1-2 |
Engeland-Brazilië 3-1
Duitsland-USA 1-3 Senegal-Turkije 5-1 Spanje-Zuid-Korea 0-1 sjieke site trouwens ;) |
Amai finish, 5-1?!?
|
De Turken hebben nog niks speciaals op hun weg naar de kwartfinales gehad. Brazilië was niet in topvorm bij de 2-1 nederlaag, China, Costa Rica en Japan kan je bezwaarlijk topploegen noemen. Tegen deze laatsten konden ze trouwens maar 1 schamel goaltje halen, en met wat geluk zijn ze verdergeraakt.
Senegal daarentegen laat terug sfeervoetbal zien; Frankrijk, Zweden, Uruguay en Denemarken hebben het geweten. Ik zet m'n geld op Senegal....time will tell ;) |
ENG - BRA 1-2 (n.v)
GER - USA 1-2 (n.v) SEN - TUR 2-1 SPA - ZKR 2-0 |
Quote:
|
Engeland-Brazilië: 4-1 (die braziliaanse kakkers moeten eraan)
Duitsland-USA : 3-1 (lijkt me logisch) Senegal-Turkije :2-1 (dan rijden die pippo's (turken) nie meer met hun vlaggen door t stad) Spanje-Zuid-Korea: 3-2 (spanje scoort toch altijd drie keer) en ik ga ze allemaal zien verdoeme eindelijk wa rust |
alle wie zullen nog eens ons best doen :) en hopelijke beter dan de vorige pronostiekjes.
engeland maakt brazilië af uit wraak :) => 2-1 duitsland haalt het nipt van USA thx 2 a Golden goal in het 2e deel van de verlengingen : => 2-1 senegal ziet af tegen de turken en gaat onderuit na een heftige 0-1 stand en spanje eet een portie hond en gaat zo onderuit aan de Zuid-Koreanen na penalties (1-1 en dan Zuid Korea door na penalties dus he) hopelijk haal ik nu wat meer puntjes :) GRTZ Anneke |
en nog mé nen helen uitleg bij. Als da ni professioneel is
|
Even een overzichtje!!!
Ik heb van bijna iedereen de prono's voor de kwartfinales die MORGEN beginnen binnen, enkel Fordje & Oneliner hun prono's zijn nog niet binnen!! Snel jongens de deadline is middernacht, jullie hebben nog 3u en 14minuten! |
Beter laat dan nooit,
Hier gaan we dan: Engeland -Belgie II(Brazilie dus) 2-2 GG Engeland Duitsland-USA 3-1 Senegal-Turkije 2-1 Spanje-Zuid-Korea 2-1 GG Spanje |
Beter nog later dan helemaal nooit ;)
Engeland - Brazil => 3-1 Duitsland - USA => 2-1 Senegal - Turkije => 1-1 => senegal door na verlengingen Spanje - Zuid Korea => 2-2 en Spanje door na Verlengingen |
Na de eerste twee kwartfinales is de stand als volgt:
Flugel: 12 punten Oneliner: 9 punten Beemer & Fordje: 7 punten Finish & YVDP: 6 punten Alcalde: 5 punten Anneke, JP Montoya & Maarten: 4 punten Bart.Vandecavey: 0 punten Tot morgen!!! |
Quote:
Ofwel kende ongelooflijk veel van voetbal ofwel hebde verdorie veel beginnersgeluk. :D :D :D Proficiat !! |
is nie 100% juist hè, y was 0-0 en dan Korea door na penalties dus maar 1 puntje hè
|
hadde gij het juist ?? Nee zeker!
Awel dan, uw anneke wel. Ze had gegokt op gelijkspel, (ok O-O is geen 1-1) en dan penalty's. IS idd maar 1 punt, maat toch vrij sterk Ge zou ze beter steunen. Pas maar op, vrouwen MOET ge altijd gelijk geven! Kwestie van hun ego te strelen |
ok streel streel :)
twas idd sterk! |
Ok pronostiekers, de kwartfinales zitten erop, de spanning stijgt ten top!!
De tussenstand is als volgt: Flugel: 12 punten Oneliner: 9 punten Beemer & Anneke: 8 punten Fordje, Finish & YVDP: 7 punten Alcalde: 6 punten JP Montoya & Maarten: 4 punten Bart.Vandecavey: 0 punten Dinsdag en woensdag zijn de halve finales, dus denk aan jullie prono's voor de volgende wedstrijden: Duitsland - Zuid-Korea (mijn prono: 2-3) Brazilië - Turkije (mijn prono: 1-2) Tot dan!! Remember: jullie kunnen hier alles nog eens nazien! |
Duitsland - Z-Korea 2-1
Brazilië - Turkije 2-1 |
pff moeilijk zenne...
Duitsland - Z-Korea 2-1 Brazilië - Turkije 3-2 eigenlijk gun ik het die turken wel, maar 'k vrees er een beetje voor eerlijk gezegd, ze zullen mss TE gemotiveerd zijn. |
Duitsland - Z-Korea 2-1
Brazilië - Turkije 2-1 |
Duitsland - Z-Korea 2-0
Brazilië - Turkije 4-0 |
Dui-ZK: 1-1 --> ZK na verl. 1-2 (dus 1-2)
Bra-Tur: 2-1 |
alle we zullen nog eens proberen seh;
Duitsland - Z-Korea wordt euhm pffff ff denken 1-1 en dan verlengingen en dan scoort zuid korea ne golden goal Brazilië - Turkije wordt zonder gezever 3-1 hopelijk vanaf nu evenveel geluk :) |
ikke peinse da de duitse het knap lastig gon hebbe egen de koreanen, een ding is al wel zekers, ed arbiters zen 2 top europeaanse scheidsrechters.
Dus duitsland- zuid korea 2-2 golden goal zuid korea en bij brazilië- turkije 3-2 |
Duitsland -Korea: 2-1
Brazilie-Turkye: 3-0 |
GER 1-0 ZK
BRA 2-1 TUR |
All times are GMT +2. The time now is 23:35. |