![]() |
Wel euhm, als het ook goed is, voor mij een plaatsje vér van die pis en kots en wank-bewegingen.....ik zou ook nog voetbal willen zien, namelijk :D
|
Dan kan je altijd terecht op de familietribune, die er nog maar 2 jaar staat en in alle accomodaties voorziet. Hij biedt plaats aan 3000 man en geeft een heel goed zicht op het veld. Daar gaat het allemaal iets gemoedelijker aan toe. één ticketje voor Finish voor 3 november?
|
Welja, ik heb nog geen enkele antwerpsupporter die op den 2 (die zogenaamde bouwvallige tribune) zit horen klagen over de toestand ervan. Ok ze is oud, dat zal niemand ontkennen. Maar ze voldoet aan alle veiligheidseisen. Voor die mensen die op een "echte" tribune willen zitten, wij hebben ook een tribune, gebouwd op de plannen van et eurostadion => maw mooie stoeltjes hebben ze daar.
En over sfeer. Er zijn ni echt veel woorden voor... Klinkt misschien belachelijk hoor, want elke ploeg zal van zijn supporters beweren dat ze het beste zijn. Maar die van den "antwaarp" das een ras apart. Geen kermistoestanden met snipprtjes en weet ik wat allemaal, gewoon puur, beter as benklak kannek et niet omschrijven. Zij die et willen probere, aan te raden datum = 3 nov tegen de GBA. Of gewoon eender welke match. Er zit dit seizoen best veel volk op den bosuil. En Beemer, als gij vorig jaar een abo had? Waarom zat gij dan al die thuismatchen bij ons thuis?? :) |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Sorry, zo denk ik erover. Maar ik ga nu stoppen, want dit wordt anders een discussie zonder einde. En Oneliner, ik heb tot vorig jaar 13 jaar lang een abo gehad, maar als je zoals ik verhuist naar de kust, op kot zit in Antwerpen, en geen rijbewijs hebt, dan is da nu net niet meer haalbaar om elke wedstrijd te gaan zien. Barry |
Quote:
Quote:
Oneliner zegt: Ola, als ge in de spionkop zit wordt dat idd gedaan. Als ge daar niet tegen kind => family tribune. Wat niet wegneemt dat mensen mogen zitten waar ze willen. Trouwens uw verhalen over de spionkop van Genk, ni veel beter hé. Den tijd dat wij "vuile zwette" roepen naar ne scheids is over zenne. Quote:
Quote:
Wat niet wegneemt dat Genk de laatste jaren een aardig palmares bij elkaar aant sjotten is. Quote:
Toeschouwers spelen zelf speaker over diegene die scoort. Zei meer zeker dat zet tot int bezoekersvak horen wie er gescoord heeft zenne. Nog ff dit. Discussiëren op deze manier moet kunnen. Maar voel u niet té hard aangesproken als iemand anders een mening heeft over u ploeg, ook al staat die u niet aan. Een forum leeft deels van verschillende meningen, en zolang die op een rustige manier kunnen worden overgebracht, moet dat allemaal perfect mogelijk zijn... |
Als ge der ni gezeten hebt zulde da nooit voelen, begrijpen of snappen. Ge kunt het zo goe mogelijk omschrijven, ma daardoor voelt ge het nog ni.
Ik zou u op alle punten kunnen replykeren maar dat leidt deze discussie tot het oneindige dan. ps: dat Goots scoort zie ik meestal zelf nog, daar hebben we geen speaker voor nodig. |
'k vind dat er eigenlijk al genoeg aandacht besteed is aan de middenmoot uit het klassement (Antwerp, GBA, Genk,...) spreek nu ne keer over een echte voetbalclub hé zeg, Ik ben er vrij zeker van dat Club dit jaar een schitterend seizoen gaan spelen (als ze zich tenminste kwallificeren voor de CL) en nu met Stoica der bij, hebben ze eindelijk iets wat ze al jaren ontbreekt namelijk een creatieve nummer 10 (mijn gedacht is het sinds Degryse geleden dat ze dat nog eens hadden)...
Wat ik vind van Genk, een toffe en sympathieke club, maar wel één zonder geschiedenis, ik vind het momenteel teveel opgefokt ginder, als je nu naar de verslagen kijkt op tv is het precies of er is maar één club in het land waar men sfeer maakt, ja komaan zeg... En wie zei daar dat Genk geen financiële problemen hebben? Waarom willen ze zo graag CL spelen, waarom willen ze van verschillende spelers af? Om de simpele reden dat ze zware teorten hebben, trouwens in de krant vandaag staat er een interview met de voorzitter van Genk die dit zelf allemaak zegt... Dus om een lang verhaal kort te maken, Club spelen kampioen dit seizoen ;) :D |
Met Stoica hebben ze inderdaag een creatieve nummer 10, maar eentje die bij momenten ook serieus matig speelt. Benieuwd of hij bij Club kan 'opgroeien'...
|
stoica is en blijft ne zeverraar , veel zagen over geld maar op de mat ist gene vette , allesinds geen verlies voor RSCA !
|
Stoica is en blijft een prachtvoetballer, als hij wil, en daar schort het bij hem veel te veel.
En Genk heeft geen geschiedenis? Voor een club die maar 13 jaar bestaat is da wel normaal hè, maar 3 keer de beker en 2x kampioen op die 13 jaar, waarvan een aantal in 2de klasse da vind ik toch nie slecht. Da geld da Genk nodig heeft is om de nieuwe tribune te bekostigen die in het tussenseizoen gebouwd is. Het feit dat ze van een aantal spelers afwillen, heeft als enkele reden dat deze spelers niet aan spelen toekomen of niet in het spelbeeld passen en aldus mogen vertrekken. |
All times are GMT +2. The time now is 08:16. |