![]() |
Quote:
FF |
Quote:
|
Bwa, 't maakt mij eigl nie zo veel uit as ik laatste of eerste zou worden :p Ik doe gewoon mee voor de fun, omda'k het ontzettend graag doe en zelfs 'n "beke" talent heb :p En nie te vergeten, om FastFons 'n koekje van eigen deeg te geven ;) Aangezien ik nie met zijn team mag meekarten...:'(
|
Ik zie hier van alle kanten mensen die interesse vertonen en ik hoor van alle kanten geruchten van die of die gaat ook meedoen. Dat vind ik allemaal wel tof maar zolang je hier niet bevestigt dat je meedoet en met wie, en met welk team, weet ik dus nergens van en sta je dus ook niet bovenaan de thread waar alle deelnemende teams vermeld staan met hun deelnemende piloten, en wat het inschrijvingsgeld bedraagt. Ik wens er op te wijzen dat ik officiëel nog altijd maar 9 teams op de inschrijvingslijst staan heb en dat we met 15 teams moeten zijn om te mogen racen. Dus voorlopig komen we er nog 6 te kort. Dus wie echt wil meedoen moet dat hier dan ook duidelijk vermelden zodat ik je kan inschrijven. Thanks :-)
|
Aan de "zoefzoef" collega's: heeft iemand van jullie al werk gemaakt van een betaling? Zo niet geef je maar een seintje en dan zorg ik ervoor... (mét terugbetaling ter plaatse natuurlijk ;-) )
|
1. Bij deze ff melden dat team 'Zoef Zoef' volledig is.
Het bestaat uit: - Mario (de man die aan 2 wielen genoeg heeft.) - Bart (het geheime wapen en dus niet te onderschatten.) - Flashy (de 'feminin touch', ... ik voel de jalousie van de anderen al!) - TiBo (ondergetekende; probeert zich sterk te houden tussen deze kanonnen.) Deze volgorde is natuurlijk volledig willekeurig en heeft niets te maken met de startvolgorde of iets dergelijks. Als één van de collega's daar een bepaalde voorkeur voor heeft, laat dat dan ff weten (via e-mail of pm). 2. Aan Bart: Qua betaling is er nog geen regeling getroffen. Als jij dat wil en kan voorschieten is dat prima, ... het is echter geen verplichting. Collega's, voor verdere info laat je best via mail iets weten. |
Tibo, ge zijt ne schat!!! *MWA*
|
Oef, ik was in het begin een beetje bang dat ik in totaal een heel uur zou moeten karten op die avond. Nu een half uur in totaal (2 of 3 stints ?) is heel wat relaxer.
Bovendien is het dan al veel minder alleen maar mijn fout als de gezamenlijke tegenstand maar op 1 ronde wordt gereden i.p.v. 3 :D. Maar je haalt daar iets belangrijks aan, Tibo : hoe zit het eigenlijk met de betaling ? |
1. Ik denk dat we best een aantal stints rijden i.p.v. een half uur aan één stuk. Ik denkt dat 2x15 minuten het beste is. 3x10 lijkt me te kort om echt in het ritme te komen en het gaat te chaotisch worden (het zijn twaalf wisselsn hé).
2. Ik wil gerust het geld op de rekening storten. Ofwel rekenen we dan ter plaatse af, ofwel storten jullie het terug op mijn rekening. Wat denken jullie? |
aan de zoefzoef'ers:
Ik zal dat vanavond overschrijven. Ter plaatse betalen jullie me dan maar terug! * edit * 't is betaald. |
Sennake,
Ik ben de overschrijving zonet gaan binnendoen! |
Quote:
|
Quote:
|
Euhm dat lidgeld is al meer dan een week geleden gestort! Anneke heeft dit voor haar en mij samen gestort.
|
is inderdaad betaald hoor!! ikke heb bewijsje nog in portemonee zitten :s
|
Ik heb inderdaad een betaling van € 60,- binnengekregen van Anneke, maar dat is enkel het inschrijvingsgeld voor de karting voor jullie "Anstiba"-team. Wat het lidgeld betreft zou er dus eigenlijk nog een storting moeten volgen van 2x15=30 euro. Of heb ik iets over het hoofd gezien?
|
Re: *** Sensationele Paddock-karting op 19 oktober 2002 !!! ***
Quote:
|
Quote:
Greetz Barry |
Klopt, het is nu eindelijk aangekomen... KBC's wegen zijn ondoorgrondelijk blijkbaar :)
Alles in orde nu :) |
Oef ik begon al in paniek te geraken! ;)
|
Effe OT:
Beemer; gaat ge tijdens de karting even snel van piloot wisselen als dat ge tegenwoordig van Sig wisselt? Dat gaat daar vonken geven dan :D :D Back OT Wanneer krijgen we enig inzicht in de ploegsamenstellingen? Blijven de teams zoals voorzien of moeten jullie nog opsplitsen ? Enne,... vergeten jullie niet om eens een wegwijzerke te posten? Kwestie van die avond niet half Machelen te moeten bezoeken. |
Quote:
De kartbaan vinden dient om uw plaats op de grid te bepalen ;) |
Quote:
Een plannetje en een race-reglement kan je binnenkort wel verwachten. Hou deze thread maar in het oog! |
Alles gestort Guy, ook da van de stickers
|
Mijn inschrijving is precies nog niet bevestigd, terwijl ik eergisteren betaald heb hoor! Alhoewel, interbancair duurt dat 2 dagen zeker?
|
van mijnentwege veel plezier toegewenst aan de hele meute :)
En dat de beste moge winnen en de slechtste moge verliezen :) |
Quote:
|
Een beetje geduld met de mensen die voor de eerste keer karten hè Finish ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
welleuh, ik denk dat ik zeker al niet laatste zal zijn want ik kom gewoon niet :)
Das dus zeker niet egoïstisch eh, ik laat de laatste plaats aan raceboy over ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Zou een of andere goede ziel eens een kaartje of ten minste een adres willen posten aub ?
Er schijnt trouwens een verandering in de lucht te hangen al weet ik zelf niet goed hoe het georganiseerd gaat worden. Men heeft me gevraagd of zoef zoef iemand kan missen om met Bart Vande.. te rijden. Ik heb laten weten dat dat voor mij persoonlijk geen probleem is en dat ik dat eventueel wel wil doen bij gebrek aan andere kandidaten. Probleem is dat ik dan de dubbele pot betaal voor mijn altruisme (misschien is het omdat ik gierig ben, maar ik vind € 15 niet bepaald een verwaarloosbaar bedrag) en dat ik ook niet weet wat de andere zoef zoefers daarvan vinden (de teamnaam heeft geen copyright, dus zouden ze mogen houden). Is daar een oplossing voor te vinden ? Ik betaal in ieder geval Bart zaterdag wel zijn € 15. Voor de rest zien we dan wel. |
Een adres en kaart zouden inderdaad niet mis zijn, zodat we de plaats van gebeuren vinden! Eventueel in de loop van de dag nog, aangezien er misschien zijn die vrijdag verlof hebben en dan niet aan internet kunnen ...
Bedankt hoor! |
Adres : First Kart 'Inn, Budasteenweg 2, 1830 Machelen
Zal ook eens achter een planneke zoeken. Vind ik er geen dan zal ik de weg zo wel uitleggen :confused: |
Kaartje vond ik nie, maar wel routebeschrijving :
KOMENDE VAN DE E19 (ANTWERPEN) Neem de afrit A1. Volg de bordjes DIEGEM-INDUSTRIEZONE (ttz bovenaan de afrit naar rechts) Aan de lichten rechtsafslaan (U hoeft hiervoor niet aan de lichten te staan) U volgt nog steeds de bordjes DIEGEM-INDUSTRIEZONE. Deze baan volgt u voor 'n km en dan komt u aan de eerste lichten. Sla hier rechtsaf. Weer 1 km de baan volgen en dan aan de 1ste lichten linksaf slaan. Op het einde van deze weg (1km) aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting. KOMENDE VAN NAMEN-LUIK-LEUVEN Eenmaal op de ring van Brussel neemt u afrit 3 VILVOORDE. Volg deze baan (U rijdt onder 'n brug door). Op deze baan (Woluwelaan) neemt u de 3de lichten naar links (U ziet hier een gele taverne 'Rozenhof') Op het einde van deze weg (1km) komt u aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting Komende van Charleroi-Bergen Eenmaal op de ring van Brussel neemt u de afrit Vilvoorde. Onderaan de afrit (die splitst) rijdt u rechtdoor en steekt u de grote baan over en naar links. Aan de 1ste lichten (u ziet hier 'n gele taverne 'Rozenhof') rijdt u naar rechts. Op het einde van deze weg (1km) komt u aan een T-kruispunt. Net voor u ligt de parking van de karting. |
OF :p
U rijdt op de ring rond Brussel (komende van Gent), neemt afrit Vilvoorde-Machelen, beneden aan de afrit naar links en de eerste straat rechts (restaurant "Theater") altijd rechtdoor tot het einde van de straat... U zit op de E19, afrit Vilvoorde - Machelen, beneden aan de afrit links, altijd rechtdoor tot op het groot kruispunt, daar weer naar links, altijd rechtdoor, onder de ring door, de tweede straat rechts (restaurant "Theater") en dan idem hierboven. |
Re: *** Sensationele Paddock-karting op 19 oktober 2002 !!! ***
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:39. |