De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar en Procar samen ??? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3354)

Mark 04-10-2002 18:53

Quote:

Originally posted by Megane
He marshall het niveau van de touring ligt wel hoog ook he!!!!! :D :D

Je zou die uitspraak van mij inderdaad verkeerd kunnen begrijpen, ik bedoelde hem dus niet negatief. Puur en alleen om een vergelijk te maken.

Nu ben ik op weg naar Francorchamps............iedereen in Aubel, Battice......opletten er komt weer een hollander voorbij :D :D

flugel 04-10-2002 21:03

Quote:

Originally posted by vincentdb2001
Heel goede ideeën, maar ik denk niet dat de Waalen het zelfde ervan zouden denken...

Waarom is de autosport in België zo verfranst?? Ik zeg mss weer hetzelfde maar je kan er nu eenmaal niet omheen dat de Franstalige kant van dit land alle nieuwe initiatieven keldert, en succesformules probeert minder succesvol te maken... Wat marshal daar zegt over een samengevoegde competitie tss Nederlandse en Belgische (lees vlaamse) wagens klinkt zeer mooi, maar ik vrees dat dit op voorhand al gedoemd te mislukken is omdat de Franstalige kant van dit land dat hoegenaamd niet gaat zien zitten. En Maarten wat het lezen van deze reactie betreft door de bevoegde instanties hiervoor... voor je nederlands kans lezen moet je het al spreken ook hé.
Versta mij niet verkeerd er zullen waarschijnlijk wel mensen tussenzitten met goede ideeën, maar altijd komt die (taal)barrière er weer tussen te staan... België één land (op papier) maar te grote verschillen onderling.

joost 07-10-2002 09:21

lees er gewoon eens ee geschiedenis van dit land op na...

Scapa 14-10-2002 13:56

Bon, even tijd voor wat verdere informatie:

Zaterdagmiddag hebben de organisatoren van de New Procar (PRC group) alle teams uitgenodigd in de tent van de Procar om de plannen voor 2003 uit de doeken te doen. Dit is kort gezegd wat er verteld is:
- er staat nog steeds niets vast: woensdag en vrijdag zijn er vergaderingen met de racb en de mensen van het circuit van Zolder. In tegenstelling tot de geruchten willen de organisatoren wel doorgaan met de New Procar: ofwel nog een jaar doorgaan met de huidige formule ofwel met de divisie 2 (superproductie en groep N) als hoofddivisie MAAR alles hangt af van het feit of de teams nog er mee willen doorgaan.

- de organisatoren gaven toe dat de silhouettes een flop zijn. In Frankrijk is de formule grandioos geslaagd maar hier dus niet. Daarom lijkt het logisch dat de Belgische silhouettes naar Frankrijk verhuizen.

- nog een mogelijkheid is samen met de mensen van de dtcc een sprintkampioenschap voor superproductie en eventueel groep n's oprichten, immers bij onze noorderburen wordt dat ook opgedoekt wegens gebrek aan interesse. Door de krachten te bundelen kan er misschien terug een mooi kampioenschap ontstaan met races in België en Nederland.

dit zijn zo de dingen die mij bijgebleven zijn, als mij nog iets te binnen schiet laat ik het direct weten!

Bart.Vandecavey 14-10-2002 14:44

Quote:

Originally posted by stijnconinx
- nog een mogelijkheid is samen met de mensen van de dtcc een sprintkampioenschap voor superproductie en eventueel groep n's oprichten, immers bij onze noorderburen wordt dat ook opgedoekt wegens gebrek aan interesse. Door de krachten te bundelen kan er misschien terug een mooi kampioenschap ontstaan met races in België en Nederland.

Ik denk dat dit nog de best oplossing is...

Mark 14-10-2002 19:43

bij deze, ik ben een profeet :D :D

Mark 15-10-2002 19:59

Quote:

Originally posted by stijnconinx

Dan lezen ze wel niet goed wat er al officieel bekend is.

Situatie 2003 in nederland:

Klasse 1 : 12 V8 Stars (althans dat hopen ze dan)
Klasse 2 : huidige privateers en huidige fabriekswagens in klasse 2 als een soort privateerkampioenschap.

All times are GMT +2. The time now is 20:42.