![]() |
Quote:
|
Zojuist gelezen in de autosport van deze week dat Alzen met zijn Turbo naar Spa komt.
Weet iemand overigens wat er met de witte Turbo is gebeurd van AD?, bedoel dus de versie van de 24U 2002 http://www.zandbak.net/2003/24nurburgring/014.jpg |
Vrijdag worden de inschrijvingen gesloten voor de 24 uren.
Aan de testdag zouden 30 wagens deelnemen volgens de officiele site. Bij Larbre, de winnaars van de voorbije twee jaren, zal Vosse de eerste wagen delen met Patrick Huisman. Op de tweede wagen zou Pertti Kuismanen rijden. Bouchut zou overstappen naar de Lister van Verdon-Roe. Vanina zou het budget bijeen hebben om met een Belmondo Viper te rijden. Van de Poele met de Konrad Saleen was al langer in het nieuws. De Corvette zou dan toch gaan deelnemen onder impuls van Defourny en Slaus. Dat ze die lijst maar vlug publiceren. |
[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]Zojuist gelezen in de autosport van deze week dat Alzen met zijn Turbo naar Spa komt. Weet iemand overigens wat er met de witte Turbo is gebeurd van AD?, bedoel dus de versie van de 24U 2002 Ik heb horen zeggen (via-via, tam-tam) dat die wagen aan een privé-verzamelaar zou verkocht zijn, en dus niet meer op de circuits te zien zal zijn. :( |
En duez rzal de seat toledo bemannen.
Dit heb ik daarjuist gelezen in voetbal magazine. |
Quote:
|
ook Bas Leinders zal aan de start komen tijdens de 24 uren van Spa hij vervangt Jean-Dennis Deletraz in de Lister Storm nr 15
bron: www.autosport.be |
Bas Leinders zou nog niet rond zijn ....
zie onderstaande: Newsletter - July 11th - Correction In a correction to the FIA GT Paddock News in yesterday 's release, I would like to point out that, although Lister Racing are in discussions with Belgian driver Bas Leinders concerning the Proximus 24 Hours of Spa, nothing has yet been finalised. My apologies for any inconvenience caused. Jacquie Groom Media Delegate FIA GT Championship |
Hmmmm, of de Corvette lang zal rijden is nog maar de vraag.........
Een van de twee piloten vond een deelname aan de 24u te gevaarlijk..........een van de sponsors (die verdacht veel weg heeft van een Formule 1 team) vond dat maar niks. Cheque uitschrijven en bollen maar........ bron van deze amusante roddel: Iemand op Zolder ;) Nee, het was geen oranje kereltje |
Bas Leinders staat inmiddels op de officiële provisional entry list van 12 juli 2003 als vervanger van Deletraz (de vent die ik in een of andere autosportkwis verwarde met Elio de Angelis :D, maar ik heb lange tijd paddocker Bart S. voor paddocker Bart D.B aanzien, dus da's niks ongewoons)
jan |
|
Maar wat met Fred Bouvy, laat die zijn zitje bij Kumpen vallen voor de Corvette?
|
Quote:
Wel die 2 koersen een beetje gescheiden houden eh ;) En wat Zolder betreft (als je daar op doelt) : de Porsche Biturbo is na de Euro Races zodanig beschadigd, dat hij voor de rest van het Belcar-seizoen geschrapt werd, dus staat het Fred Bouvy vrij van bij een ander team gaan rijden :) |
Maar Fred rijdt dus in Spa ook met de Corvette (wat ik bedoelde) en wordt bij Force One vervangen door Hart?!
|
Quote:
|
Pierre-Yves Corthals start met de Belmondo Viper, terwijl Vanina Ickx aan de slag gaat bij Larbre! (en in de Renault V6 voor de gelegenheid)!! :)
|
Bas Leinders voorlopig niet in #15 Lister, Lancieri vervangt hem.
|
Entry list ziet er zonder meer geweldig uit.
Op de Test Day heb ik ook al een reeks mooie fotokes kunnen maken. Ik zou deze met plezier met de Paddockers delen, maar ik heb zelf momenteel geen webspace en ik kan ook geen attachments posten... -> Mods, heeelp!! |
Quote:
|
OK, zal er eens over denken.
Wat voor voordelen mag ik me daarbij voorstellen?? |
Heeft er iemand een idee of je voor de avondtrainingen op 24 juli inkom moet betalen?
jan |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
:D als de race ook tegen dat tempo gaat ....
|
Quote:
|
met welke kaarten kan je alleaal op de pitwalk??
|
Quote:
en als ge ne VIP zijt :D |
Quote:
|
Quote:
verlang al volgende week rond da tijdstip..... :bye: |
als ge blond zijt, een mooi snoetje hebt en mooie b****** bezit moogt ge met mij op de pitwalk?
Joost |
Quote:
nie blond, vo de rest ... :D ben content met mijzelf, mo wat dat ne andere der van vindt, wete ik nie :+ |
Joepie!
M'n zuster vroeg of ik interesse had om naar Francorchamps te gaan zondag de de 27ste. Ik heb dan toch maar toegehapt. Ze heeft kaarten via team van wagen nr 53 : JMB Racing of Dietsmann geloof ik. Altijd fijn :D |
miljaar hé, waarom hebben de andere altijd mere chance dan ik????? :(
|
waar kan ik de volledige deelnemerslijst vinden van de komende 24 u van spa???
|
|
|
ik heb problemen met PDF bestanden dus kan ik niets doen met de site van de wedstrijd zelf ... kan iemand hier gewoon de lijst plakken?
|
ik zal eens kijken :D
|
All times are GMT +2. The time now is 00:35. |