![]() |
quote van racesimcentral waar de mensen die foto van Guy ook gezien hebben.
Quote:
|
Quote:
|
zit dat nie lastig in je broek? ik bedoel, tzal vast wel een beetje knellen ???
Wat vind hezemans eigenlijk van z'n/jouw foto? |
|
de #5 festina is een stuk vuiler!
wat mij opvalt is dat je de hele 24h behoorlijk op het zelfde stukkie heb gezeten of lijkt dat maar zo? |
Quote:
|
Quote:
|
aaaaah, een baco, da wis ik nie. It all make sence now! :D
|
Quote:
Ik zal het hem eens vragen de volgende keer dat ik hem zie ;) Hij heeft de foto in elk geval wel gezien, want hij heeft hem ook aan DSC doorgespeeld :) |
Quote:
|
Quote:
|
Hey Rrubinio ,
Ik heb net van je foto's zitten genieten :) :) Ik kan je wel zeggen dat je net als ons sennake een podiumplaats verdiend . Ben tot de ontdekking gekomen dat ik plots auto's zie die ik niet tijdens de race gezien heb, of ze waren te snel ,of ze zijn vroeg uitgevallen , of misschien had ik wel oog voor iets anders ;) ;) , regen!!!!!! In ieder geval , subliem:applaus::applaus::applaus: ik heb er enkele op mijn screensaver gezet , ik hoop dat je daar geen problemen mee hebt. groetjes, bientje:bye: |
|
Quote:
Vooral die nachtfoto's vind ik altijd iets hebben...... C U |
Wauw dylanblue, die foto's met lange sluitertijd zijn prachtig !
|
Zeer mooi!
En niet te vergeten : om die nachtfoto's te maken moest je deze 24 uur ook nog eens de regen trotseren! Des te groter is mijn bewondering! |
Bedankt voor de complimenten allemaal :D
|
Die nachtfoto's zijn inderdaad wel vrij indrukwekkend! Ik heb hier nu toch al een aantal mensen waar ik de "stiel/hobby" kan leren met m'n EOS-300je, de camera is wel zeker goed, maar het manneke dat de foto's maakt niet altijd :) .
Ik ga straks mijn foto's ophalen. |
Quote:
|
Erg mooie foto's, vooral die nachtfoto's idd.
|
De post i.v.m. de fototoestellen was idd off-topic, wat niet betekent dat hij zinloos is : daarom werd hij naar hier verplaatst.
In die nieuwe thread mogen onze Paddock-fotografen uiteraard uitgebreid hun zegje doen :) |
Bij die nachtfoto's zijn er enkele met een trage sluitertijd als ik me niet vergis ... zijn echt prachtig
|
Sommige zijn inderdaad met een sluitertijd van 30 seconden.
|
ik heb ook een 115 tal foto's op mijn site gezet veel kijk plezier :)
http://be.msnusers.com/belcar2002 |
En daar zijn die van mij
http://home.planet.nl/~marceltencaat/scgt.htm En de ETCC/RenaultV6 zijn ook ergens op m'n site te vinden. |
|
|
Quote:
|
nu wel. Er is blijkbaar en verschil tussen send en cancel ;)
|
Ik heb er ook nog zo'n 70 online staan en werd door Tyri F1 op dit forum gewezen. Naast Spa staan er ook nog zo'n 220 van Le Mans. Laat even weten wat jullie er van vinden!
Groet! Sander. |
Quote:
|
ik zo'n beetje alle site nagekeken van dit forum maar ik zoek nog 1 auto. Nr 109. heeft iemand daar een paar foto's van gemaakt?
|
Quote:
Ik lees op de site nummer 171, en als ik je quote dan is het plots 109. :confused: Ik vind in de entry list geen 171 maar wel nummer 117: de Land-Porsche van o.a. Sylvie Delcour die trouwens de Single make klasse heeft gewonnen (en schitterend 12de overall) Anders gaat het om de 109 van Van Moerkerke en De Dryver. Ik heb foto's maar kan ze niet posten... :( |
ja ik dacht dat ik 171 zocht en 109 had, toen heb ik um ff snel aangepast, want ik zocht de 109 en had de 171, vandaar.
Euhm ik heb dus die porsche http://membres.lycos.fr/vdbpics/24hs...s/P3160085.JPG de 117 is al gevonden... (edit) |
|
heeft iemand een link naar de website van oosterlinck motorsport?
|
Quote:
|
damn.... iemand anders nog foto's van die wagen?
|
Quote:
|
HIBN? ik heb een foto gekregen met daarop de private pitpoezen. Maar daar ben ik deze keer niet in geintereseerd.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:45. |