![]() |
Quote:
Met de pedalen kan ik na de Villeneuve niet vol op het gas tot ik over Bolder"berg" ben :D Ik heb er nu een rondje of 25 opzitten. Afstelling van Hungaroring valt goed mee alleen veel kortere bak gestoken. Revlimiter in 6e voor remmen Chicane. Zit nu aan 1'32'3 met 550. Moet zeker nog minder kunnen maar onder de 1'30 zie ik mij niet te geraken. Wel moeilijk zonder bordjes of zelfs de reclames die ge gewoon zijt als referentiepunt te gebruiken. Ook grappig, en ergens te verwachten, hoe ze de AI lijn in de eerste linkse volledig verkeerd hebben. Hoogte verschillen inderdaad te klein maar wagen springt toch redelijk over Sacramentsheuvel. Kanaal2bocht lijkt me scherper dan in het echt het geval was. Nu ja, dat was ook nie met een 550 :D Curbs aan de JIckx zitten er ook niet in en die 2e kunt ge anders wel gebruiken :( Algemeen gezien vind ik het best wel ok, heb hier lang op gewacht. :) :) :) :) :) :) Jochen |
het grappige aan zolder vind ik dat de eerste bocht gewoon "eerste rechtse" noemt :D
|
Quote:
|
1 28 002
|
Ik met de System Force RS 1.41
|
Zat vandaag zonder aids aan 1.37.9 met de NGT ferrari
|
Quote:
Jan. =--- |
Wie kan me een werkende link geven voor F1 2002? Ik heb enkel de F1C versie, maar wil met GTR 2002 op Zolder rijden :(
|
mjah, en ook eigenlijk een werkende voor f1C, want die vind ik niet meer :s
|
Quote:
Als het nie direct gaat, nog es proberen... ;) *link vergeten :D* http://hsw.hu/etcc03tracks/etcc.htm |
dank u dank u :)
*ik mag proberen zoveel ik wil hoor, werken doet hij niet. Hoe los jij dit op Sledge?* *ok, nu blijkbaar wel :)* |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
hmmm, dan weet ik het ook niet hoor wat je moet doen :)
Maar omdat je zo lief was mij die link te geven zal ik even meezoeken voor u :) |
Quote:
|
Quote:
|
hmmm, ik extract die 'zolder-map' dus in 'c:\...\seasondata\circuits', maar als ik dan f1c opstart en het circuit wil selecteren staat er niets in... :s
iemand die me kan helpen? |
je moet in die zolder-map het "zolder.gdb" bestand openen (kan gewoon in notepad of word). daar moet je je filter invullen.
de belangrijkste: - F1 seizoenen: "1999 2000 2001 2002" - RH's 2003 update: "2003RH" - ETCC: "ETC03" - FIA-GT X-spec: "1 11 21 31" wat tussen de " " staat, moet je bijzetten aan het lijstje dat achter Filter Properties staat... |
ok, dank u :)
|
Een goede tip voor wie snel en makkelijk circuits wil: Start F1rstII op, en selecteer Host race. Dan kies je gelijk wel circuit, en start je een sessie. F1rstII zal dan het circuit automatish voor je downloaden en installeren...
|
en wat is F1rstII? En waar haal ik het?
|
Quote:
Te downloaden hier: http://guides.f1rst2.com/guide-downloads.php Als er nog vragen zijn, laat maar komen ;) |
zal ik zeker doen ;)
|
Quote:
|
Yes, alles werkt hoor Sledge ;)
iemand zin in een online race? ;) |
Quote:
|
Quote:
|
hmmm, morgen zit ik met bezoek. Allé, mijn ouders allezins. En dan doe ik altijd sociaal hé ;)
Voeg me anders toe op msn: yves.vandeperre@interface-marketing.com |
Quote:
|
F1C hé ;)
Maar dan moet ik wel eerst nog die RH2003 mod zien te vinden, want heb pc opnieuw geïnstalleerd :) |
|
thx, maar had hem al ondertussen hoor ;)
|
misschien heeft het hier al eens gestaan, maar wat moet je weer veranderen zodat je meer dan 5 ronden kan rijden? heb net pc opnieuw geinstalleerd en zolder ook teruggeinstalled maar vind dat niet waar je dat moet veranderen ...
|
weet niemand op dit ganse forum dit? het heeft hier nog ergens gestaan maar vind het niet, ... van al die leden die gtr hebben weet niemand dit nog?? :confused: raar!!!
|
kalm, rustig, adem in, adem uit... ni panikeren.
eens gekalmeerd doe je het volgende: -zoek in de map /seasondata/circuits/zolder het bestand met extensie: .gdb -open dit bestand met een tekstverwerker (notepad bvb) -zoek de lijn met "RaceLaps = x" -verander x in het gewenste aantal rondjes (in mijn geval: 778 :D) -bewaar het bestand. -start het spel op. -kijk in de opties (bij rules) hoeveel % van de wedstrijd je wil afwerken -racen! |
Quote:
|
dank u :D
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:44. |