![]() |
Ze beginnen misschien al schrik te krijgen van een pak slaag van Jos :D:D:D
FF |
In Spanje en Nederland is het ultimatum momenteel afgelopen. In Engeland hebben ze nog 20 minuten.
|
Quote:
't is EINDELIJK zover ;) Weer eens een jaartje Jos. Best grappig. |
HIJ RIJDT BIJ JORDAN!!!
f1racing.nl meld dat net, meer nieuws zodadelijk |
allee, dat er nu nog Bas Leinders als testpiloot bij komt en dan zijn de nederlandssprekende contrijen weer content ;)
|
het contract is nog NIET getekend, blijkbaar was er wel een positief telefoontje van Eddie naar Jos:
Quote:
|
telefonisch betekent nog niks !
Er is nog hoop :D |
haha, is heidfeld nu eigenlijk al officieel rijder van Jordan?
|
Bij al dat gebeuren rond jos, leinders, jordan is me toch opgevallen hoe laag Jordan wel niet gevallen is de laatste jaren.
Het team maakte steil opgang naar het einde van de jaren '90 en zit nu in een diep dal. Toch raar als je de parallel trekt met vb Sauber, ongeveer evenlang in F1, Sauber wint niets, en Jordan wel, kijken we nu waar we staan anno 2004. Sauber mooie windtunnel én al jaren zeker van goede sponsers, kortom de toekomst ziet er goed uit voor Sauber. Maar wat dan gezegd van Jordan, nog GP's winnende in 98 99, bijna nog voor de wereldtitel strijdende met Frentzen, is nu zowat het meest zielige team van de grid volgens mij, vraag me toch af wat voor wanbeleid ze daar gevoerd hebben sedert de succesjaren, dat Eddie zelf dat niet ziet en een stap opzij wil zetten, is voor mij dan ook een raadsel. Al een paar jaar moeten ze krabben voor sponsers, en is hun jong fris imago toch wel verdwenen. Het is nu echt zover gekomen dat ze de jonge rijders, die naief zijn, gewoon het geld uit hun zakken troggelen, én dat Jos zich, echt ZIELIG, vastklampt aan wat waarschijnlijk toch een slechte wagen wordt, spreekt niet voor Jos en ook niet voor Jordan. Dat Jos niet een beetje meer eer heeft, tja, daar kan je alleen maar antwoorden met . . . Eddie is gewoon een grijze oude geldwolf geworden die in mijn ogen beter een stap achteruit zou zetten voor het eigen goed van z'n team. |
akkoord.
Om trouwens aan te vullen met een vet cliché: aan de top komen is 1, aan de top blijven, da's wat anders. '98-'99 waren echt succesjaren voor Jordan, maar deze eeuw heeft hen nog geen geluk gebracht (hetzij die grap in Brazilië vorig jaar). Ik hoop voor hen dat ze Heidfeld tekenen, die kerel brengt nog wat talent mee naar het team. Maar het is overduidelijk dat Jordan in geldnood raakt, en daardoor hier en daar onder het mom van 'getalenteerde rijders testen' gewoon wat probeert bij te verdienen. Da's natuurlijk ook een manier, hé. Hoe overleeft Minardi bijvoorbeeld nog ? Die wagen is gewoon een reclamebord dat voor 'formule 1-bolide' moet doorgaan. Op sportief vlak kunnen we er gewoon niks meer van verwachten. En dat gaat dit jaar evengoed voor Jordan gelden, tenzij ze met een revolutionair (eenvoudig) ontwerp komen. Als Jordan dit jaar nog een stap achterwaarts zet, dan zit Eddie ferm in de problemen. |
Het verschil tussen Sauber en Jordan, ligt toch overduidelijk in het feit dat Sauber eigenlijk Ferrari² is geworden, en dan zeker dit jaar. Jordan heeft enkel steun van Jordan, net zoals Minardi enkel steun heeft van Minardi. Dat zijn de enige 2 teams die nog volledig op hun eigen zijn aangewezen. Zelfs BAR heeft de steun van Honda. In 98 en 99 waren alleen Ferrari en Mclaren constructeurs-teams, en dus was het voor andere teams gemakkelijker om ook eens te winnen.
|
de vraag is dan wel wie de slimste is .... Sauber of Jordan .....
Ferrari 2 met een goede toekomst, of stilletjesaan doodgaan .... geef mij maar het eerste |
Quote:
|
Quote:
FF |
Quote:
|
on-topic: Volgens insidef1.nl (en het algemeen nederlands dagblad) tekent Verstappen dinsdag zijn contractje en test hij in februari op Silverstone....
|
Quote:
Op http://www.verstappen.nl staat het volgende: Quote:
|
Quote:
|
Benieuwd wat er op het Verstappenforum allemaal zal verschijnen :D
Maar geen Verstappen in 2004 = Nooit meer Verstappen in F1. Lijkt me duidelijk :) |
Quote:
|
Nu wachten op de eerste Belgische krant die Leinders nu als topkandidaat naar voor schuift :p:p
|
wie belt naar het laatste nieuws?
|
Quote:
Jos the Boss wordt dus idd. Jos de Klos. De Man die door onze noorderburen indertijd al werd uitgeroepen tot "Eerste Nederlandse Wereldkampioen" heeft er, op een paar ereplaatsen bij Benetton na, nooit iets van gebakken in de Formule 1. Verstappen zat in een vicieuze cirkel van mislukkingen en comebacks. Een verknoeid supertalent. Heeft waarschijnlijk ook wel iets met zijn karakter te maken. |
|
ik verschoot ook wel aardig toen ik dat net las, en vooral Trust had er wel een smak geld voor over om hem bij Jordan te laten rijden anders!!
Dat is idd einde van Verstappen in de F1, niet dat ik daar zo rouwig om ben, maar de sfeer in Francorchamps zal gans anders zijn nu denk ik :confused: Ik denk wel dat Albers veel kans maakt om volgend jaar een F1-zitje te bemachtigen, vorig jaar knap 2e in DTM, en er gaan geruchten dat Trust Albers wil sponsoren (al is vandaag gebleken dat het bedrag net niet genoeg is :)) Dan zal Jordan wel met Heidfeld in McNish rijden, wie de derde rijder wordt, is nog groot vraagteken natuurlijk, misschien Glock, we'll see ... |
Positief punt nummer 1: 50 Italianen uit Maasmechelen kunnen al geen ruzie meer krijgen met 15 Nederlanders die het beste plekje van 'onze tribune' willen innemen :D. F1 wordt er dus veiliger op.
|
hehe, ik ben er niet rouwig om dat jos niet meer terug komt...
Hij had in de f1 toch niet veel meer te zoeken. |
Quote:
Toch wel benieuwd wat nu verstappen.nl gaat doen..............was toch wel een monument. |
hihi op het verstappen forum is er een massa-hysterie uitgebroken :D:D
wordt nog leuk komende dagen. |
Quote:
|
lol, ben juist ook eens gaan kijken, krijg ik dit voorgeschoteld:
Quote:
edit: was verstappen.nl |
Heb al enkele leuke reacties gelezen zoals 'ik geloof er niks van, dit is weer zo'n tactische zet om Jordan op z'n knietjes te krijgen en z'n contractuele eisen te verminderen' :D
|
die geloven nog in spoken ook wss? :s
|
Ik ben ook eens op dat fameuze forum gaan kijken.
Zo een bende zielenpoten bij elkaar. Dat is dus echt om je een breuk te lachen. :D |
Quote:
voor de mensen die er niet op geraken: http://forum.verstappen.nl/ Natuurlijk, als ik eerlijk ben, begrijp ik niet wat Eddie bezielt: Joske brengt geld mee, redelijk wat ervaring (van de laatste startgrid dan) en een hoop Hup Holland-fans die genoeg schaalmodelletjes zullen kopen. Heidfeld brengt geen geld mee, en qua rijgedrag zal het wel niet zo veel verschillen van Jos. Om dan nog maar niet te spreken over iemand als Glock. Zelfde bij McNish. Mét Jos zou Jordan het ook niet zo ver schoppen, maar met andere coureurs (en zonder geld), zie ik de ondergang van het team in een stroomversnelling raken. deze is trouwens té goed :D Quote:
|
Jullie mogen allemaal hard lachen met Verstappen, maar ik denk dat ze de enige juiste beslissing genomen hebben door niet met Jordan in zee te gaan. Dat zou pas je reinste prostitutie zijn. Jordan is alleen uit op geld om zijn team draaiende te houden 'on a day-to-day basis'. Heeft geen lange termijnsplan, laat staan -visie. Hij mag flamboyant zijn, maar een team succesvol runnen kan ie niet.
Het gevolg had wellicht geweest dat indien Jos met Jordan in zee was gegaan, deze laatste hem er in het midden van het seizoen gewoon uitgetrapt had, omdat Jos, net zoals HHF Jordan op de tekort komingen in het team zou wijzen. Zowel JV als HHF zijn in mijn ogen nog altijd solide racers die op termijn voorruit willen. En da's iets waar EJ geen enkele inspraak duld, of oren naar heeft. Ben absoluut geen Verstappen fan, zeker niet, maar om een Hollander in't zak te zetten moet ge vroeg uit de veren en ik denk dat Eddieke pas tegen den 10nen uit zijn beddeke komt. Arme Heidfeld, want nu is die de klos. |
Quote:
Nog eens gaan kijken. Ze weten van geen ophouden! De sfeer is wel omgeslagen. Het begint er nu stilaan op een begrafenis te lijken. :D |
Quote:
Quote:
|
Op pitstop.tv staat meer info.
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:02. |