De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   !!! 14/2/04 : De Paddock ledenvergadering : rittensport-initiatie !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6822)

Pascal 22-01-2004 00:54

Quote:

Originally posted by Sennake
Dat zal afhangen van het budget dat Ann meebrengt eh Pascal :D
Hangt af van welke auto ze meebrengt. Bart mag kiezen tussen een Smart Fortwo of Audi A2.

C U

Jan 22-01-2004 10:29

Gelukkig komt ze niet met een RX 8, ze zouden zo eens in de koffer kunnen duiken :+

jan

Bart 22-01-2004 16:54

Quote:

Originally posted by Pascal

@ Bart : laat via deze weg maar weten of de deal rond is....

Johan heeft ondertussen laten weten dat hij al andere plannen heeft. Dus de deal is rond ;)

Pascal 22-01-2004 20:42

Quote:

Originally posted by jan
Gelukkig komt ze niet met een RX 8, ze zouden zo eens in de koffer kunnen duiken :+

jan

Hopelijk kiezen voor de Smart Fortwo. Wat koffer betreft alleszins ;)

C U

boosterke 23-01-2004 00:50

ge kunt dat ook anders oplossen, steek uw koffer op voorhand vol zodat uw vrouw er niet kan induiken :D

Witte 24-01-2004 17:24

Schrijf mij ook maar in voor de rittensport, samen met mijn madam.
Dat wordt dus Geert & Kristel met een Mazda MX-3 (als hij de 6e zijn doop op Zolder doorstaat tenminste :D ).

Dragonfly 24-01-2004 17:39

Wat moet ik mij bij deze rittensport voorstellen.
is dit eens soort van kleine rallysprint op zolder zelf of is dit een tochtje in de omstreke van zolder om het "bolleke pijl" systeem te leren kennen

Mark 24-01-2004 17:47

Quote:

Originally posted by Dragonfly
is dit eens soort van kleine rallysprint op zolder zelf
Was dat maar :D

Quote:

Originally posted by Dragonfly
of is dit een tochtje in de omstreke van zolder om het "bolleke pijl" systeem te leren kennen
Ja, dit soort werk dus ;)

Sennake 24-01-2004 18:48

Ik wil toch even benadrukken en verduidelijken voor de meesten die niet goed weten wat rittensport is : het is een "zoektocht" per auto, waarbij een gemiddelde snelheid van 25 km/uur vooropgesteld wordt, en die door IEDEREEN met een rijbewijs kan meegedaan worden. Er is dus absoluut geen gevaar voor schade aan je wagen, het gaat 100% door op de openbare weg, en het enige wat je moet doen is een vooraf uitgestippelde route van ongeveer 40 km zo correct mogelijk rijden. Wie dat het best kan wint de rittensport-wedstrijd.

Het is dus wel een wedstrijd, maar zeker geen snelheidswedstrijd!

Werner333 24-01-2004 20:46

Quote:

het is een "zoektocht" per auto
:no: :no: :no:
Navigatie oefening

Sennake 24-01-2004 21:05

Quote:

Originally posted by Werner333
:no: :no: :no:
Navigatie oefening

Weet ik wel Werner, maar ik tracht het in gewone mensentaal om te zetten eh :)

fordje 25-01-2004 13:25

Quote:

Originally posted by fordje
Ik ben er ook bij. Vraag me alleen af waar mijn piloot uithangt..Heb al mailke gestuurd, maar de postduif is blijkbaar verloren gevlogen (of gereden).

MARC !!!! als je dit leest, gef es een belleke !!!

Als Marc niet kan meedoen kan ik als (co-)piloot nog best assistentie gebruiken. Dat zien we dan weer.

Bij deze dus de "officiele afzegging "voor Marc. Die heeft eerder zin in een weekje witte (of zwarte) sneeuw.
Ik geef hem geen ongelijk, wij zijn net terug, het was zaaaliiiig....

Dus,...eventuele kandidaat (co)piloten kunnen zich melden via het forum of via mailke

Als we met mijn karretje bollen, heb je het voordeel dat kamperen geen probleem is. We kunnen het dus veroorloven om verloren te rijden, mijn koffer is groot genoeg en dient tegenwoordig wel meer als slaapplaats. De voordelen van een "break" zijn eindeloos.. :) :).

g

Lemans 26-01-2004 00:38

Met deze bied ik mijn diensten aan om te fungeren als co, of als piloot, met of zonder wagen.

Lemans

fordje 26-01-2004 13:17

Voilà, weer een wagentje vol dus. Ik heb een vervanger voor Marc gevonden. Nu aan ons om te bewijzen dat mijn vaste piloot niet onmisbaar is :) :)

Als de organisatie wil noteren :

Fordje - Pez : Ford Mondeo

Gelieve de startpositie niet té vroeg te zetten ivm andere afspraken in de VM.

Sennake 27-01-2004 23:12

Hoog tijd om te beginnen aan de inschrijvingen - het echte werk dus. Ik zet hieronder het inschrijvingsformulier als jpg (groter dan normaal toegelaten maar dit is een speciaal geval, anders kan je de tekst niet meer lezen) dat je hier kan downloaden en ingevuld naar mij kan opsturen of faxen.

We zouden graag zoveel mogelijk administratie-werk op voorhand afgehandeld hebben want de dag zelf hebben we nog een enorme waslijst belangrijke zaken te doen en dan is dit werk toch al tot een minimum herleid.

We rekenen op jullie medewerking:)

Bij voorbaat dank.

Het bestuur.

http://www.depaddock.eu/sennake/inschrijving.jpg

boosterke 28-01-2004 20:20

seg sennake mag dat tekenen ook nog ter plaatse gebeuren?
want menne copiloot woont in antwerpen en ikke in limburg... das beke ver om da zo ff te overbruggen... hij zal het u bezorgen, en dan teken ik die zaterdag... ok?
btw nu hopen dat er de 14de sneeuw ligt :D

Werner333 28-01-2004 20:24

Geen probleem Boosterke.

boosterke 28-01-2004 20:26

dieje sneeuw of dat inschrijvingsformulier :D

Oneliner 28-01-2004 20:32

De sneeuw... :)
Moetek da formulier dan nu onondertekend doorfaxen?

Sennake 28-01-2004 21:12

Liefst wel, dan hou ik ze wel bij.

Raceboy 28-01-2004 21:26

Nog een team dat meedoet.

Riet -Raceboy. Als daa rmaar gene ambras van komt. :D

Kurtrapid-DJ 29-01-2004 12:33

Ja ik gaan denk ook komen!

Alleen zoek nog een passagier die mss wel zin heeft om in ne Porsche te kruipen??

Laat maar iets weten wie geinteresseerd is?

(Porsche 924)

Thomaske 29-01-2004 19:56

Ben ook van plan om te komen maar zit met één probleem ik ben maar 16 dus geen auto of geen rijbewijs. Wie zou er een co-piloot willen van 16jaar. Als er nu echt niemand is dan zie ik daar wel waar ze me bij mee laten en anders heb ik pech :)
Na dit weekend weet ik zeker ofdat ik kan komen;

Greetzies

Thomaske 29-01-2004 20:23

Kurtrapid-Dj ik ben wel geinteresseert maar ben wel nog maar 16 vind je dit erg.

Pascal 30-01-2004 17:30

Even een update :
[list=1][*]Huudo - TBA --- Peugeot 307 SW[*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat[*]Anneke - vriend --- ??? [*]Bien - Koen --- ???[*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo[*]Schumivill - vriendin --- VW Polo[*]Nox - vriendin --- Suzuki Alto[*]TBA - Vertigo --- ???[*]Boetzie - Swa --- VW Golf II[*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta ???[*]Kurtrapid-DJ - TBA --- Porsche 924[*]TBA - Thomaske_GLPK --- ???[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Juha - vader Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo[*]Driesco - TBA --- ???[/list=1]

Marshall ???
Bendeke vrienden van Anneke ???
Vader Boetzie (= Guy) ???
Lemans ???

Zoals jullie zelf zien zijn er nog heel wat onzekerheden. Aan hen, wiens team nog niet compleet is zou ik willen vragen hoe ver ze staan. Hebben jullie respectievelijk al een piloot, co-piloot, auto ... gevonden ???

C U

Juha 30-01-2004 21:18

Hier nog een deelnemer. Ik was van plan om naar Frankrijk te gaan voor een rally, maar die gaat zondag ook nog verder. En bekvechten omwille van de route kunnen we ook in Limburg. :D
Helaas niet in de rx7 (geen remmen en kleine details), niet in één van de mini's (restauratie moet nog beginnen) maar dan wel een Opel Zafira. Mijn papaatje is mijn chauffeur. (ik luister niet naar hem, hij niet naar mij dus dat wordt leuk. :p )

Witte 30-01-2004 21:53

Quote:

Originally posted by Witte
Schrijf mij ook maar in voor de rittensport, samen met mijn madam.
Dat wordt dus Geert & Kristel met een Mazda MX-3 (als hij de 6e zijn doop op Zolder doorstaat tenminste :D ).

Correctie :no: : op "vraag" van mijn madam zal het met een Citroen C5 worden. Aangezien het die dag valentijn is zal ik maar toegeven zeker.
Het inschrijvingsformulier volgt ASAP.

FastFons 31-01-2004 12:44

Speesman wordt mijn copiloot, ook de auto is ondertussen bekend, vw passat tdi

FF

Driesco 31-01-2004 12:58

Ik zou wel willen meedoen maar heb er niet de geschikte auto voor. Ik kijk wel even of ik die van ons madam mag gebruiken, zo ja, dan kom ik af. Een co zal ik wel vinden, de handrem voor de scherpe bochten ook :)

Sennake 31-01-2004 18:40

De lijst werd weer ge-update zover we over info beschikken. Kijk je even na of alles klopt en kan de ontbrekende info doorgespeeld worden aub?

Thanks!

Sennake 31-01-2004 18:41

Even een update :
[list=1][*]Huudo - TBA --- Peugeot 307 SW[*]FastFons - Speesman --- VW Passat Tdi[*]Boosterke - Oneliner --- Seat[*]Anneke - vriend --- ??? [*]Bien - Koen --- ???[*]Fordje - Pez --- Ford Mondeo [*]Schumivill - vriendin --- VW Polo[*]Nox - vriendin --- Suzuki Alto[*]Peter Morhaye - Vertigo --- Toyota Corolla Verso[*]Boetzie - Swa --- VW Golf II[*]Airco - Cindy --- Mazda 323[*]Ann - Bart --- Smart of Audi A2[*]Witte - Kristel --- Citroën C 5 [*]Riet - Raceboy --- VW Jetta ???[*]Kurtrapid-DJ - TBA --- Porsche 924[*]TBA - Thomaske_GLPK --- ???[*]Johan - Francois --- Porsche 911 Targa[*]Vader Juha - Juha --- Opel Zafira[*]Feyen Tom - Van Nooten Tom - VW Polo [*]Driesco - TBA --- ???[/list=1]
Marshall ???
Bendeke vrienden van Anneke ???
Vader Boetzie (= Guy) ???
Lemans ???

PS : deelnemers in het groen hebben hun deelnemingsformulier reeds binnengestuurd...

Juha 31-01-2004 20:11

Voor de duidelijkheid, HIJ is chauffeur, ik heb geen rijbewijs...

vertigo 31-01-2004 20:34

Effe updaten dus:

Piloot: Peter Morhaye
co: Vertigo
Wagen: Toyota Corolla Verso

Inschrijvingsformulier zal binnekort volgen ..

Witte 31-01-2004 23:06

Quote:

Even een update : [*]Witte - Christel --- Citroën C 5

Amaai Sennake, gij speelt hier wel met uw leven. 't Is namelijk Kristel met een K ipv Ch. Van mij moet ge het niet veranderen , maar ons madam gaat daar niet zo licht over. :fight:
Ik wil u maar verwittigen voor er gewonden vallen :D

Sennake 31-01-2004 23:14

Aangezien ik nog veel modellekes wil bouwen en dus nog efkes levend zou willen blijven heb ik het toch maar aangepast :D

Juha 31-01-2004 23:46

Verwijdert dat bewijs dan ook he. :D

Witte 31-01-2004 23:51

Merci Sennake, ze zal content zijn seh.

Witte 31-01-2004 23:56

Te laat, ik (dat is KRISTEL) heb alles gelezen.
Dus pas maar op, nog één zo'n fout en..... :mad:

Werner333 01-02-2004 14:07

Zeker mee te brengen:

Clipbord.
Potlood of balpen (zorg dat de balpen zeker schrijft!!).
Chrononmeter.
Rekenmachinetje.
Leeslamp(je).

Raceboy 01-02-2004 14:14

Quote:

Originally posted by Werner333

Leeslamp(je).

Quote:

start: 14u15
Ola zijn dat de 24 uren rittensport ? :D

All times are GMT +2. The time now is 04:50.