![]() |
Awel ja tis daarom da ik da zo vreemd vind. Ik hem daar ook ne keer 51.xxx gereden.
Op de site van bilzen staat het ronderecord nu op 57s 380 dus klopt er toch iet ni :) . |
:no: :no: jawel jawel da klopt wel ze, op de oude baan waren die tijden mogelijk, op de nieuwe baan geraakte tijdens de promo racing (veel volk --> goeiekoper-->16 man) en toen was er niemand die onder de 59 geraakte (was wel redelijk glad) op vorige baan lukte 51 wel maar op deze veranderde nie
op de nieuwe baan is dus toch al is 57 gereden, hoogstwaarschijnlijk alst droger was dus hé :fight: kan aan het bovenstaande plannetje moeilijk voorstellen want tis mis gedraaid en kan me de baan zo nie goe voorstellen mss ne keer vroeger in men bed kruipe |
Mikey de training zit in de 2u inbegrepen.
Zo organiseerden ze de meeste endurances zeiden ze daar! Ja? wast echt zo glad!!! Ik ben er niet meer geweest dus kan niks zeggen! alle amusement hè |
Het zou fijn zijn als iedereen een half uurke op voorhand zou daar zijn!! dan zal daar de exacte timing doorgeven worden!
Is toch al positief dat jullie het niet te erg vinden van het gladde parcours!! En MANNEN MIJ NIET TE VER ACHTER LATEN Hè :( :frusty: Allè iedereen al veer plezier toegewenst hè Groetjes |
Quote:
zal wel niet gebeuren denk ik... |
Quote:
|
Quote:
|
Ben wel kampioen in 125cc ,maar met een snelheidsmotor niet
met karting! Maar 4 wielen onder mij lukt ook wel behoorlijk... |
Quote:
|
boosterke gaat dus wel deelnemen aan de race :D de race van 17u
|
De eerste race is gewonnen door Cafe Wheels, de tweede race is gewonnen door team MRT. Team MRT werd gevormd door paddocker Mickey en die kwibus van de andere kant van de grens :D
Het was heerlijk karten in Bilzen, spekglad............maar wat een fun. Door de zeer snelle tijden van Mickey kwam team MRT op plaats 1 te liggen. De taak aan de tweede rijder om deze plaats te consolideren ;) Na een tweede stint van Mickey was het wederom de taak aan de Nuvoluari van Bilzen :D om de eerste plaats te behouden. Wonderwel lukte dit , en gleed team MRT als eerste over de meet. De organisatie van de karting kon wel iets beter als ik eerlijk moet zijn. Geen briefing en uitleg van de vlaggen heeft toch zo zijn gevolgen op de baan. Verhoudingsewijs reden er veel dames mee die niet allemaal even snel waren.............het begrip blauwe vlag en (achterom)kijken was niet helemaal duidelijk. Enkele dames hebben dus het genot gehad om een Hollander tegen de poeperd te voelen :D :D Trouwens van team Paddock 1 mag ik maar één keer melding maken van deze overwinning, de rest wordt als Spam beschouwd :D |
Quote:
Ik heb weinig toe te voegen aan Marshal ..... Bijzonder leuk (maar glad) baantje om op de schuiven. Heb me prachtig geamuseerd .... Bij deze de tijden http://users.pandora.be/airco/karting1.gif http://users.pandora.be/airco/karting2.gif http://users.pandora.be/airco/karting3.gif |
jammer dat ik ons blad ni heb :D Er werd inderdaad nogal wat getrokken en geduwd maar de baancommisarisse dede hun werk ook niet echt goed... het was zelfs precies nog niet glad genoeg toen er zelfs water kwam te staan op het parcour tijdens de eerste sessie
Ik nam de start bij wheels en gaf het stuur over na 1u aan Cloe, we stonden toen 1 ronde voor op de 2de. Na het uur van cloe hadden we een voorsprong van 4 ronden, chapeau voor cloe :D maar ik vond het een leuke race ook proficiat aan MRT die de 2de sessie wonnen |
Quote:
Tevens ben ik blij voor Wim Van den Broeck dat ik (en alle andere teams) hem hebben kunnen steunen door deze 2x 2 uurs races! Volgens de persoon aan de inschrijvingen, was er geen briefing door een misverstand, dat kan wel is gebeuren he :p, maar ik vond een briefing niet echt noodzakelijk, de regels van de karting zijn dezelfde zoals op andere banen dus veel meer zou er in die briefing toch niet aangehaald moeten worden denk ik. Ik vond het wel spijtig dat sommige teams mij (bijna) niet voorlieten, sommige teams lieten me zelfs niet voor nadat ik heb al redelijk veel tikken en duwtjes :gas: :gas: had gegeven als waarschuwing én dat er 1 of meerdere blauwe vlaggen werden gegeven. Heel erg is dat natuurlijk allemaal niet, want in een race moet je eigenlijk zelf proberen voorsteken (al was dat niet altijd mogelijk door sommige piloten) :fight: :+ :D Kortom: heel tof, echt de moeite en zeker voor herhaling vatbaar. |
Ziet er naar uit dat het weer leuk geweest is ;) .
Hoe waren de kwalificaties als ik vragen mag. Wat waren de tijden? Misschien iemand dat blad nog ? :p . |
Quote:
|
Allé allemaal goede reacties precies..
alleen het voorbijsteken ging echt niet goed nee!! maar dat zal wel komen omdat er geen briefing was en een paar beginnelingen meededen aan de race! :fight: maaaarja al bij al ist goed verlopen... Heeeeeel fel bedankt aan iedereen die meegereden heeft!!!!!!!!!!! ;) Hopelijk jullie eens trug te zien, geinteresseerden kunnen af en toe eens bij motorsport komen kijken voor eventueel de kalender van mij en de hopelijk goede resultaten hè...daar gaan we toch vanuit!!! :D Groetjes |
All times are GMT +2. The time now is 21:33. |