![]() |
Zal wel vooral een kwestie van vertrouwen zijn. Eens als hij de auto goed kan aanvoelen en meer op zijn gemak is, zal hij wel weer meer naar voren schuiven.
|
Galli is blijkbaar out ?
|
Stand na SS5 (tijd van Galli nóg steeds niet binnen, dus dat zou nog kunnen wijzigen.)
1. M GRÖNHOLM 1:08:13.5 2. S LOEB +10.0 3. M MÄRTIN +13.4 4. F DUVAL +30.8 5. C SAINZ +44.4 6. P SOLBERG +1:41.9 7. R KRESTA +1:58.4 8. M HIRVONEN +2:24.3 9. F LOIX +3:03.9 10. M CAMPOS +3:43.1 SS6 is net begonnen. Gaat lekker vooruit zo. :D |
Loix, geef em buzze! Alles juist zetten en gaan! Ik wil tijden zien!
|
Quote:
Duval daarentegen verliest heel wat tijd. |
Galli staat inderdaad bij de categorie "off road"
jan |
Hij is goe bezig! Go Freddy
|
Loeb op kop
Gronholm valt terug !! |
Gronholm verliest bij SS6 bijna 30 sec t.o.v. Loeb en verliest hierdoor zijn eerste positie.
|
Quote:
|
Zou goed zijn om de dag te eindigen.
|
Tweede tijd op 5.9s van Loeb. Goe van de Freddy!
|
Quote:
|
Spijtig voor Freddy dat het reeds de laatste KP van de dag was, hij begon juist op dreef te komen.
|
ik moet van het scherm webblijven, dan vliegt Freddy wel! :D Effe aan de telefoon gezeten en de Stage zit er weer bijna op!
't zullen vooral de wegcondities zijn en de daarbij horende bandenkeuze die de rijders doen. 't kan nog alle kanten uit! |
Quote:
eindelijk, oef, ik dacht effe dat hij zijn gas ni meer vond :p dit hadden we nodig echt oef, en nu geen foutjes meer maken en blijven gaan fredje!!!!!!!! |
Quote:
|
Quote:
|
Panizzi heeft een vette 1.35 aan zijn broek gekregen in SS6.
jan |
Quote:
|
Loeb op 1 en Martin op 2 in de tussenstand nu? Loix nog naar 3 en m'n top 3 is compleet :)
|
Voila, de dag zit erop.
Dit is de stand na 6 spéciales: 1. S LOEB 1:26:38.7 2. M MÄRTIN +18.3 3. M GRÖNHOLM +18.7 4. C SAINZ +46.5 5. F DUVAL +1:00.6 6. P SOLBERG +1:52.4 7. R KRESTA +2:54.0 8. M HIRVONEN +2:54.8 9. F LOIX +2:59.8 10. G PANIZZI +5:33.1 Scratch rijders van de dag: Gronholm 2x, Loeb 2x en Martin 1x - SS1 gecancelled. Op SS6 geeft Loeb rijles en enkel Freddy zit er dicht op (+5.9) Daarmee houdt hij contact met de rijders vlak voor hem. Gronholm aanvankelijk heel sterk, maar valt op SS6 terug naar een derde plaats. 't is natuurlijk nog veel te vroeg, maar Loeb, Martin en Gronholm hebben momenteel de beste kaarten. Verwacht morgen maar dat Freddy weer in de punten zal staan. Ook Duval doet het zeer goed met zijn 5de plaats. De Mitsu's kunnen het wel vergeten en dienen hun huiswerk opnieuw te maken. Panizzi al op 5:33,1 en Galli out. |
Jawadde! :eek: Ik ben nog eens naar die tijden gaan kijken, en da's echt wel een supertijd hoor van Freddy Loix!
Ik heb zo'n beetje het idee dat het vooral een kwestie is van de juiste banden op de juiste plaats op het juiste moment of zo ... |
Quote:
De winnaar zal wel een van deze drie heren zijn. Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
en waarschijnlijk ook de uitleg voor de goeie chrono op SS6
|
Das jammer van die 5de special, maar Loix heeft toch getoond dat hij ook zeer snel kan gaan met zijne Peugeot, dus das toch een zeer goed teken. Nu nog de juiste banden kiezen en hopelijk is hij dan goed vertrokken.
|
Wat een tijdverschillen bij het JWRC (en al 5 opgaves)! Tussen de 1ste en de 8e nét geen 8 minuten!
|
Dat hij maar dezelfde keuze maakt al Grönholm, alhoewel, misschien beter juist niet! Als hij dan als enige de goeie maakt morgen ... dan kan hij misschien de kop wel nemen :D
het ligt zo dicht en toch zo ver uiteen in de Monte hé hopelijk lukt het morgen beter met zijn banden |
Quote:
|
Quote:
|
Freddies commentaar op "rally.racing-live.com"
Quote:
|
toch wel raar: hij zegt dat hij voor de laatste 2 specials een goede bandenkeuze had?
|
Quote:
Hopelijk morgen hetzelfde als de laatste stage he ;) Dan zit het wel goed, en kan hij Kresta en Hirvonen inhalen...en Solberg mss ook :D |
en om dag 1 mooi af te sluiten, foto's van onze nationale helden:
Loix/Smeets http://rally.racing-live.com/photos/.../diapo_114.jpg Duval/Prévot http://rally.racing-live.com/photos/.../diapo_110.jpg Cols/Godde http://rally.racing-live.com/photos/...diapoa_112.jpg |
Ik kan toch niet goed wennen aan die "nieuwe" nummers... Alles ten voordele van de sponsors, mij goed, maar die nummers zijn zo goed als onleesbaar :(
|
Staat er tegenwoordig enkel de rijders naam op de ruit? Geen respect meer voor de co-piloot?
|
Die nieuwe nummers staan er idd maar heel klein op, ik keek ook ff raar toen ik dat zag.
wat de naam van de copiloot betreft, bij Peugeot, Mitsubishi en Citroën zetten ze er alleen nog de naam van de piloot op, bij Ford en Subaru nog wel de copiloot! http://rally.racing-live.com/photos/.../diapo_004.jpg |
Bij Peugeot kunnen ze toch ne grotere nummer hangen, het wit vlak is toch reeds voorzien !
|
als modelbouwer kan ik het verdwijnen van het witte vlak alleen maar toejuichen! Dit is immmers een witte decal, en de meeste zijn een beetje transparant, dus voor een goed resultaat moet je eerst de reclame zetten, aflpakken om een wit vlak te spuiten, en dan pas decal aanbrengen. Daar zijn we in de toekomst mooi van verlost. :D :D
|
All times are GMT +2. The time now is 14:24. |