![]() |
Quote:
Veel succes met het programma! |
Allez, het komt er op neer dat Coast Racing en hun sponsors in het zonnetje gezet worden en dat ze volk nodig hebben.
|
Nee, het kom erop neer dat er wel degelijk een nieuw tv programma moet worden gemaakt waarbij Coast door één of andere omstandigheid mag zorgen voor de verassing voor de uiteindelijke winnaar van het programma.
Sultan Sushi :D legt uit: Quote:
|
Hey Rasse niemand verbiedt je om het zelf te proberen of te doen !
en enkel de zon gaat op voor niets ! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Bedankt flitser voor je reactie en vooral het laatste zinnetje zegt voldoende Met sportieve groeten |
Ik ben superbenieuwd, maar zoals zo vaak zal Huudo wel naast de prijzen grijpen. :D :D
Nu is het wachten op het eerste telefoontje. :D |
Mensen toch ... nu dat ge misschien een kans krijgt om te gaan racen zit ge op de boodschaaper zijn kap ...
send an email and just wait for that call ... Doofus @Frank ... thx 4 the opportunity |
Prachtig initiatief!!!
Ik heb mij ook maar even kandidaat gesteld, je weet maar nooit :) |
Is er al iemand gebeld?
|
Neen,maar zoals coast beloofd geeft zal dat wel komen zeker
|
Quote:
|
en wa is de gevraagde datum:-)
|
Juist ook telefoon gehad se :)
|
Ikke had mij al heel vroeg kandidaat gesteld , nog nie gebeld geweest , zal te jong zijn waarschijnlijk...
|
of t meot zijn da ze alfabetisch werken? :D
|
Ik heb ook nog geen telefoontje gehad.
|
Ja ik heb een telefoontje gehad en morgen weet ik misschien al ies meer!
|
Nog geen telefoon gehad. Maar ik ben dan ook 3 jaar te oud normaal gezien. Alhoewel de leeftijd in mijn mail dan weer niet vermeld stond dacht ik.
|
das vals eh sennake :D maar ja ik zou het ook zo doe denk ik :P
|
Quote:
|
geen paniek mannen ze hebben mij verzekerd dat iedereen gebeld ging worden !
Wel bereikbaat zijn he ,ik denk niet dat ze meerdere malen gaan proberen! Leeftijd speelde wel geen rol ! Het was om een idee te geven ! gr Coast |
Heb mij ook direct kandidaat gesteld, maar nog niets gehoord :(
|
Ik heb vandaag telefoon gehad en wordt strax teruggebeld :p
|
Ik ben vanmorgen gebeld en ben niet geschikt bevonden.
C U |
Ze hebben me vanmorgen gebeld, en wat daaruit voortvloeide was dat ze me vroegen of ik vanmiddag vrij was om een wat uitgebreider gesprek te voeren. Dat heb ik nu juist achter de rug en ... ik ben bij de 5 geselecteerde kandidaten die zaterdagnamiddag "gecast" zullen worden :)
Uiteraard kan je ook hiervan een uitgebreid verslag verwachten op De Paddock :) En ik weet nog een andere Paddocker die eveneens geselecteerd is, maar ik zal de primeur om dit mee te delen aan hemzelf laten :) |
hallo
Ik ben deze namidag ook opgebeld en ze hebben mij ook verteld dat ik de de 5 geselecteerde was. Ze gingen mij verder een mail sturen met alle uitleg. Heeft iemand die mail al gekregen?? Thanks |
Quote:
Mail nog niet gekregen neen. |
Ondertussen heb ik de mail wél gekregen. Met wat extra info en een wegbeschrijving op. Ik zal er zijn...
|
Ik heb de mail ook ontvangen en zal er ook zeker zijn. Tot dan!! :)
|
Quote:
Euh...maggek ook meerijden :) :) ?? Heb zonet ook een belletje gehad en er een invitatie voor zaterdag aan overgehouden.. :applaus: :+ Komen jullie VM of NM ?? |
Quote:
|
Quote:
Ik ga vertrekken om 14.00 uur aan de oprit Tielt-Winge op de E314. Als we te vroeg zijn gaan we nog wel ergens een koffie drinken. |
Ik ben nog steeds niet opgebeld :(
|
Ik wel... maar na een nachtshift van meer dan 12u op het werk ben in nogal gesteld op mijn slaap :rolleyes: ... resultaat; gsm stond af... :o :rolleyes:
|
Quote:
Ik heb mijn gsm hier ook nog niet horen rinkelen en neen hij staat niet op stil |
Voor mij is het ook om 15u30 daar en dan zien we wel. Ik denk da iedereen de zelfde uren heeft hoor.
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:35. |