![]() |
|
heb het opgenomen en nog maar een klein stukje gezien maar deze vond ik schitterend:
MDIF : Michel Drets Is Fucked. :D :D |
Echt een zalige serie vind ik :D vooral Alain en Frankie zijn mijn favorieten :p
Ben vorige week in Lier gaan kijken naar Wim Opbrouck die kindertunes bracht , echt zalig, hij heeft zelfs de gorilla nog eens gedaan :D en altijd maar zeggen "Ma man toch". |
Iemand een idee hoe die gele pluche noemt en waar ik hem kan vinden ? :D
( lijkt op Funzo uit The Simpsons ;) ) PS : dat hij Leslie noemt weet ik wel, maar de naam van het "produkt" zoek ik dus :) |
Alain dat had ge aan de Frankie moeten vragen hé ;) Ge zit erbij op uw "eiland"...
|
Quote:
ge zijt te laat, de rage is al voorbij |
dat spul deed mij denken aan de Furbies van enkele jaren geleden. Mijn dochters hebben daar hele weken mee rondgezeuld, met die rotpoppen met hun lawaai altijd :D
|
Ja maar dees lijkt veeeel beter dan een Furby...
Khad het moeten vragen aan de Franky eh, maar nee Alain, nee jong, ge hebt da weer ni gedaan eh... |
Zoekt in de winkel is anar dees doos he. of belt is naar die mannen :D
http://www.heteiland.be/img_bijrollen/00323310.jpg |
Quote:
|
Be wise, think twice.
Zeg niet dat de bende van de bosklapper u verwittigd heeft. |
Het is dus echt mogelijk om alain te bereiken op zijn gsm op 0479/409215 ! :D
|
en wel zien dat ge de juiste nummer intikt, want tel. nr. 0497.... heeft al een overvloed aan fout verbonden telefoontjes gehad...
|
Er zat deze keer wel sfeer in. Wat een aanloop naar de allerlatste volgende week.
|
- Samy met zijn Express Yourself T-shirts, hèhè
- En Alain onder die tafel, ik lach echt plat van het lachen. Greetzz.. Corvetteboy |
Wacht, zal het aan mijn buik eens vragen.
Nog een pintje?? ja.................. |
Sammy tegen DJ:
Hé, kende mij nog? Van in het toilet? DJ tegen Sammy: Ik ben slecht gezind. Rij niet tegen mijn kar! |
"Guido, kom aan jong, Bryan Adams, speciaal voor u..."
C U |
Quote:
|
Sammy : "Waw Alain, BONNEKES man!" :D
|
en de cadeau van Bucky dan....?? :D
|
Quote:
|
Ik denk hetzelfde als Fire, een fotolijst Drets.
Greetzz.. Corvetteboy |
bwa alhoewel... volgens mij ne foto van Bucky zelf...
|
Quote:
|
Quote:
|
ad hoekstra is f*cked :D
|
Quote:
|
"zullen we dat afspreken?" :D :D
|
moehaha, kben die hele eerste reeks nog eens aant bezien. :p
Echt wel grappig eigelijk :D |
Heb ergens vernomen dat er binnenkort een dvd box uitkomt van de 2 seizoenen. :)
Greetzz.. Corvetteboy |
Als dat zo is zal dat rap tussen mijn collectie staan.
Normaal gezien is het gedaan met het eiland. Komt geen derde seizoen, aldus Jan Eelen op radio 1. Maar, zeg nooit, nooit heeft hij op het einde van het intervieuw gezegd. |
voor de mensen die een nieuwe screensaver willen: op www.heteiland.be kan je de screensaver van Michel downloaden
|
Quote:
|
de Kampioenen blijven het ook maar doen eh :)
Die halen nog makkelijk anderhalf miljoen kijkers. Ik weet niet hoeveel mensen er naar het eiland kijken, maar kom. Een 3de reeks zal zeker evengoed bekeken worden als de eerste 2 :) |
Ahja, misschien de titel van deze thread veranderen naar "één - 'het eiland"? ;)
|
Quote:
|
hehe, thx ;)
|
|
bah, ik ben tegen een derde reeks.
1) de reeks was af. punt andere lijn. 2) zo'n derde reeks kan alleen meer van hetzelfde brengen, en da zou de reeks niet ten goede komen. 3) toon een beetje respect voor de makers, en respecteer de beslissing om slechts 2 reeksen te maken... begrijp mij niet verkeerd he, ik vond het ook een zalige reeks, maar beter stoppen op het hoogtepunt, dan doorgaan totdat het afgezaagd begint te worden (cfr De Kampioenen) trouwens, laat u niet misleiden he, dat is geen officiele navraag he, gewoon een enquete van fans, die de makers evengoed naast zich neer kunnen leggen. |
All times are GMT +2. The time now is 19:05. |