![]() |
da's helemaal niet gezegd. ze hebben nog concurrentie genoeg.
|
Ik denk dat we die BMW's stilaan mogen vergeten. Ik ben even gaan kijken op de officiële sites van Schnitzer en BMW Motorsport. Op beide sites is er geen woord over de 24 Uren van Zolder te vinden.
Jammer, geen GTR's en geen LM 600 (tenzij Buurman nog zou komen). De komst van Zwaan's Racing maakt dat wel gedeeltelijk goed. |
Ik hoop er ook niet meer op...
|
Quote:
Misschien de PSI Porsche? Met Pedro Lamy erbij, heeft GLPK toch wel een superpiloot extra erbij. :) |
en waarrond draait deze topic? of is dat misschien geen concurrent?
en wie zegt dat de Corvette deze wedstrijd zal uitvallen? vergeet niet dat alles wat stuk kón gaan, ook stuk gegaan is tijden de 24 uren van Spa. wat betekent dat ze zowat alles vervangen moeten hebben. der zal zowat een nieuwe Corvette aan de start komen :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Een Viper is meer:"Hop in and race", terwijl de Corvette meer tierlantijntjes schijnt te hebben. |
:Offtopic:
Zwaans Racing GTR komt dus definitief met 1 wagen en de volgende piloten Val Hillebrand Hendrik Roos Coock Pelle In primeur zal GTR een gigantische hospitality zetten waar 10 racesimulators in primeur het nieuwste GT racing spel vertonen. Iedereen kan dus het spel gaan spelen, tegen enlkaar en op het circuit van Spa Francorchamps. Bron: Arjen VD Zwaan |
Qua Viper-count blijven we dan op hetzelfde steken, Zwaans erbij.........en die van Point Preparation niet. Die twee stappen dus bij Zwaans in.
off-topic Wellicht dat we nog een Nederlandse Clio erbij krijgen, in de klasse Guest uiteraard. |
Hebben die al een startnummer? Er zijn blijkbaar ook nog 2 Engelse Vipers op komst, ik krijg enkel niet te weten wie.
|
Quote:
C U |
Hun kansen zijn volgens mij afhankelijk van welke Viper ze meenemen. Die twee Britten zijn nu ook niet echt de snelste van het veld...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Enige team dat volgens mij nog een Viper in de schuur heeft staan is Brookspeed. Teams als Parr, Chamberlain, Hayles hebben geloof ik geen vipers meer......... |
Cook/ Pelle ? maar die rijden met Zwaan's.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:19. |