![]() |
één en al lof van wilson voor duval
bron wrc.com Quote:
|
de eindstand
1. Sébastien LOEB 10 Pts 2. Francois DUVAL 8 Pts 3. Carlos SAINZ 6 Pts 4. Markko MÄRTIN 5 Pts 5. Cédric ROBERT 4 Pts 6. Freddy LOIX 3 Pts 7. Toni GARDEMEISTER 2Pts 8. Mikko HIRVONEN 1 Pts bron: wrc.com spijtig dat loix robert niet meer heeft kunnen inhalen, had een mooi signaal naar peugeot kunnen zijn, maar soit, hij heeft het niet onaardig gedaan met zijn scratches, al weet ik niet of het voldoende zal zijn voor peugeot ... maar fast freddy is nog steeds fast! |
prachtprestatie van Duval! Hopelijk kan/mag Loix dit jaar dezelfde prestatie nog eens neerzetten, maar dan zonder technische problemen vanaf kp 1!
|
idd chapeau voor Duval. Wat Loix betreft, als niet genomineerde piloot zal je nooit toestemming krijgen om de genomineerde piloot voorbij te gaan. Maar Loix heeft zaterdag wel een statement gezet dat kan tellen. Als je de tijden van zaterdag alleen bekijkt was ie een halve minuut sneller dan Robert. Langs de andere kant is Freddy altijd heel snel geweest in Duitsland, zelfs met de Hyundai. Dus toch nog even afwachten tot de volgende 2 asfalt rallies gepasseerd zijn om bevestiging te krijgen. ;)
Belgen in de top! :D |
Quote:
De punten voor de constructeur blijven toch dezelfde... |
Quote:
|
Quote:
Als je 15 eindigt maar al diegene voor je zijn niet genomineerd pak je gewoon de volle pot voor je constructeur... Waar zouden die punten anders naar toe zijn... |
ik denk dat er twee genomineerde auto's per constructeur zijn en de punten van die auto's in het algemeen klassement tellen, dus of daar nu tien genomineerde auto's tussenzitten of niet, dat speelt geen rol. Alleen de algemene punten van de genomineerde auto's tellen ... wat met die andere punten, tja die zijn verloren lijkt me of die worden alleen in het rijderskampioenschap in rekening gebracht!
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:55. |