De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Onkruid vergaat niet, Hezemans komt terug in 2005.....en hoe! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8716)

Integra 07-08-2004 11:59

Quote:

Originally posted by raceboy
alles behalve spannend? :confused:
er heeft al een 550 gewonnen, een 575 en een saleen. En 1 keer bijna een Lamborghini. En dat noem jij niet spannend? :confused:

Omdat elke keer iemand anders wint is het nog niet spannend he.
Die Lambo zat trouwens nog ver van de overwinning af. Vooral in het klassement is het niet spannend. Cappelari-Gollin zullen wel kampioen worden vrees ik.

Bramzel 07-08-2004 14:02

Die Lambo zat onwijs close bij een overwinning in Valencia. Het was dat ze problemen hadden tijdens een pitstop (wat niet aan de wagen lag maar aan een van de rijders die bij het instappen een schakelaartje omtikte) anders hadden ze die race gewonnen. Dus hij zat absoluut niet ver van de overwinning, ik zou eerder zeggen dat BMS daar de overwinning in de schoot geworpen heeft gekregen.

Autofan 07-08-2004 17:16

Quote:

Originally posted by Integra
Omdat elke keer iemand anders wint is het nog niet spannend he.
Die Lambo zat trouwens nog ver van de overwinning af. Vooral in het klassement is het niet spannend. Cappelari-Gollin zullen wel kampioen worden vrees ik.

Veel te veel Ferrari's hé :( Die vormen gewoon de helft van het startveld in FIA GT, dan kunnen ze er evengoed eentje naar de Belcar sturen ;)

Sennake 07-08-2004 18:12

Alhoewel de spin-off-discussie best wel interessant is en misschien zelfs een aparte thread verdient, zou ik toch willen vragen om terug tot de kern van de zaak te komen en dus on-topic te blijven. Dank u.

Mark 17-08-2004 21:31

Steeds meer berichten her en der over Hezemans en de C5-R. Dus wie weet.............

Lister-adept Creation laat ook doorschemeren belangstelling te tonen voor de C5-R. Als het zo doorgaat voor 2005 dan kan men het complete veld vullen met GT wagens de categorie N-GT schrappen.

FIRE 17-08-2004 22:07

Zou wel mooi zijn een paar van die Corvettes.

Betekent dit het einde van Lister in het Fia GT? :(

EDIT: Overigens zijn er geruchten dat GM de merknaam Daewoo gaat vervangen door.......Chevrolet. In Oost-Europa gebeurt dit overigens al.

Mark 17-08-2004 22:30

Quote:

Originally posted by FIRE

EDIT: Overigens zijn er geruchten dat GM de merknaam Daewoo gaat vervangen door.......Chevrolet. In Oost-Europa gebeurt dit overigens al.

Zo goed als zeker geen gerucht meer, lees hier. Dergelijk nieuws is natuurlijk wel goed voor het marketing-budget....... Kan Hezemans scheuren met een Chevrolet C5-R op de baan en met een firma wagen, een Chevrolet Matiz of Nexia, naar huis :D

Wat betreft de Lister Storm, net zo goed als de Viper mag die wagen langzaam naar het museum, denk dat Pearce zijn peilen meer richt op de Proto's.

Bramzel 17-08-2004 23:58

Daewoo -> Chevrolet is al bijna een half jaar bekend of zo. Stond tenminste toen al in de Autoweek.

Lister hoeft het museum niet in. Laurence Pearce heeft een bloedjesnelle 2004 versie in de garage staan. Als hij die nou eens aan Creation verkocht of zo. Dat ding schijnt ruim een seconde sneller te zijn als de huidige. Echt fors rapper. Viper is uitontwikkeld, die mag idd het museum in (als je de nationale series "musea" wilt noemen ;)). Maar die Lister mag van mij nog wel even blijven. Kan Pearce niet een evo-package verkopen aan Creation zodat ze hun "oude" wagen kunnen updaten?

Integra 18-08-2004 08:51

Quote:

Originally posted by Bramzel
Daewoo -> Chevrolet is al bijna een half jaar bekend of zo. Stond tenminste toen al in de Autoweek.

Lister hoeft het museum niet in. Laurence Pearce heeft een bloedjesnelle 2004 versie in de garage staan. Als hij die nou eens aan Creation verkocht of zo. Dat ding schijnt ruim een seconde sneller te zijn als de huidige. Echt fors rapper. Viper is uitontwikkeld, die mag idd het museum in (als je de nationale series "musea" wilt noemen ;)). Maar die Lister mag van mij nog wel even blijven. Kan Pearce niet een evo-package verkopen aan Creation zodat ze hun "oude" wagen kunnen updaten?

Inderdaad, die evo was een dikke 2 seconden sneller. (heb je mij verteld op msn :p )

All times are GMT +2. The time now is 02:02.