![]() |
Met een keyboard aan uw hand geboren zeker?
|
mja ik begin tegenwoordig af en toe last te hebben van RSI :(
|
Tja ik zie ook liever PSI dan RSI...
|
on topic spammen alstublieft ;)
|
lol welk topic ???
|
het topic 'proficiat met de 1000ste post'. duh :)
Wilt ge over uw computerverslaving praten, start dan het topic 'ik heb een computerverslaving'. In uw geval trouwens aan te raden dus :D :D |
ja baas :p
|
Quote:
|
you cheater :D :D :D
|
hiermee ben ik de eerste die aan zijn 3000ste post is gekomen ... Op naar de 30.000 :D:D
|
Die spamziekte moet dus duidelijk aanstekelijk werken hé, gelukkig gaat dat over op een bepaalde leeftijd: kijk maar naar Sennake (is nu de kalmheid zelve; zeg maar Mr. Cool)...
|
3000 ? Ja, tegen kerstmis ofzo ;)
|
Het heeft lang geduurd maar ik ben er!
Ik heb nog veel langer moeten zoeken om deze topic terug te vinden :D En ik die dacht dat ik dichter ging gekomen zijn bij jullie aantal, maar ondertussen zijn jullie zelfs nog meer uitgelopen... Maar enfin niet getreurd, kwaliteit is beter dan kwantiteit! |
yes, gewonne. Ik had een wedstrijdje georganiseerd tusse u en mij om omterlaatste aan de 1000 posts te geraken...
Ik heb dus gewonne hé. YESYESYES :D:D:D:D:D |
1000 ? daar spreek ik al lang niet meer over ;)
|
Ikke wel binne zo'n 159 posts. Maar daarna ook nimeer zenne.
|
proficiat sennake,ben op aanraden van jou hier eens komen kijken,en mij meteen aangesloten bij de andere forummers.....
Sportieve groeten Speedy. |
Ook proficiat van mij, maar eigenlijk post ik dit bericht vooral om zelf te zien hoeveel ik er heb :-)
|
Quote:
|
Of links kijke. Naast uw posts...
|
En ook ik ben er geraakt hé... En fier da kik ben!
|
Wacht maar, binnen een jaar of vijf ben ik daar ook :D
jan |
ikke op anderhalf jaar... Dus binne nog is anderhalf jaar zit ik op 2000 hé. Ik kan nogal is rekene hé. Ent was dan nog uit men hoofd. :D
|
Ik zit nu aan een 670 en ik ben paddocker sinds 9 maanden, maar mij gaat het niet om de kwantiteit van mijn post maar om de kwaliteit :D:D:D:D
|
Quote:
|
Allee, een hele tijd na koploper Airco heb ik dan toch ook de kaap van de 3000 posts gehaald...
Op naar de 5000 zeker? :D |
't Wordt tijd dat je een airco installeert, want je begint stilaan warm te lopen. Gefeliciteerd overigens.
jan |
congratz
|
ikke 221...
ma weet ge wa t t verschil is? op dees forum post k alleen als t iet of wat intressant is... op andere dus ni.. daar post k gewoon om te posten |
zonet zonder het zelf goed en wel te beseffen over de 4000 gevlogen ..... anyway ... dan is dit 4001 he :)
airco |
Dees is nummer 3000.
|
nee 3002 jom :p
|
3001 ?
|
Jeuj, bij deze ook de kaap van de 1000 posts gehaald! At last :)
|
Proficiat
|
Proficiat stijn :)
|
En....Jawel ! bij deze zit ik aan de 3000 ! Mijn dank gaat uit naar, in willekeurige volgorde, Prinses Mathilde, Samson, DePaddock, Luc Steeno, Microsoft, raceboy, George Bush Sr., Sarah Michelle Gellar, mijn moeke, Jos Verstappen en last but not least mezelf voor alle ijverigheid en toewijding waarmee ik de voorbije 2 jaar gepost heb ! *kuch*
Ik neem nu een korte, welverdiende vakantie van ongeveer 18 uren tijd, en zie u allen morgen terug op weg naar de 4000 ! Finish. |
Het was me volledig ontgaan, maar nu zie ik het ineens : ik heb verdorie de kaap van de 4000 posts overschreden! Op naar de 5000 dan maar zeker?
|
Quote:
|
ik ben nog jong dus leef langer dan jullie... i will get you all
|
All times are GMT +2. The time now is 17:29. |