![]() |
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zoveel wagens aan de start zouden verschijnen.
|
Quote:
Bron : www.racingworld.be |
De looks van de megane zijn super !!!
maar wit op een raceauto nee da kan niet :frusty: dan nog niet van oranje gesproken :no: denk eens aan de foto he manne |
Quote:
Wat bedoel je? Overigens welkom op dit forum. |
Quote:
|
Wellicht geen Meganes in Zolder, er zijn wat probleempjes met de productie van de wagens. Zware domper Racing for Belgium en Thierry Boutsing Racing...........niet leuk voor de sponsors.
Of ze nu te weinig productiecapaciteit hebben of andere problemen (naar het schijnt paste het plastic omhulsel niet lekker om het buizenframe ;) )............. Meer op Pitstop.tv |
Een ware schande zou het zijn van Renault. Onbegrijpelijk gewoon. Het feit dat men al aan het schuiven was met de testsessies was al een teken ad wand.
|
ik kan bij deze ook bevestigen dat Jacobs zeker niet in het team van Racing For Belgium zal aantreden in de Megane Trophy.
Voor Philip zijn het dit jaar de Mini en waarschijnlijk 2 races Clio in Nederland en de 24 uren van Zolder. Doelstelling is om volgend jaar toch te kunnen deelnemen aan de Renault Mégane Trophy. |
Zou spijtig zijn mocht de Mégane Trophy niet naar Zolder komen, het was voor die race dat ik dat weekend zou gaan kijken. :(
|
Quote:
|
Ik hoop vooralsnog dat de race doorgaat. Want zomaar die race afgelasten dat gaat volgens mij ook niet. Er zijn toch al heel wat contracten gesloten...
Misschien vervangen ze de race wel door een later op t seizoen maar dat maakt het voor ons Belgen er niet beter op. |
Misschien een demo-race op Zolder..........met de wagens die al klaar zijn?
|
Goed nieuws iedereen !!!
De mégane trophy komt naar Zolder. er gaan zo een 30 tal wagens klaar zijn voor de 1ste wedstrijd in Zolder. De Belgische Teams zijn zeker van deelname Maar we weten nog altijd niet of het een officiële wedstrijd of een demo race gaat worden. BRON : pitstop.tv Greetzz.. Corvetteboy |
Pitstop.tv meldt dat de Renault Mégane Trophy dan toch in Zolder gaan rijden.
Het is echter nog niet zeker ofdat deze race gaat meetellen voor 't kampioenschap. Het kan dus een demo-race worden. Corvetteboy was me net voor zie ik na 't posten. Mvg |
De persdienst van Heylen leverd goed werk dit seizoen! :)
Zelfs tot bij renault sport geraken z'n press relaesen: Quote:
|
Ik vraag mezelf dat echt af op welke basis Renault Sport bepaalt welk nieuws die op hun site zetten...
|
Quote:
C U |
Quote:
|
Net terug van de presentatie van TBR.
http://www.renaudkuppens.be/albums/p...6814.sized.jpg http://www.renaudkuppens.be/albums/p...6865.sized.jpg http://www.renaudkuppens.be/albums/p...2004.sized.jpg Dit is de allerlaatste nieuwe foto van Mégane met de nieuwste ontwikkeling gekregen uit de handen van de CEO van Renault-Sport Frankrijk. Hij bevestigde tevens dat de race in Zolder gewoon als normaal doorgaat. www.renaudkuppens.be (later deze week interviews met Olivier Lané; RK; e.a) + veel meer fotos (met dank aan MrDallara voor de fotos) |
De eerste Méganes zullen geleverd worden op het einde van volgende week. (1 wagen per team) de 2de wagen zal dan geleverd worden de week voorafgaandelijke aan Zolder.
Dat betekent evenwel dat de Test in Dijon wegvalt alsook dat er waarschijnlijk wel een test zal zijn in Francorchamps maar 1 dag maar (26 April vermoedelijk) Het kost Renault-Sport 150u om 1 wagen te bouwen. Verder heb ik op www.renaudkuppens.be een video interview gezet van de CEO van Renault Sport France (Laurent Godin) eentje van Olivier Lainé en tot slot een uitgebreid video interview met Renaud himself. Ik heb van die Kerel van Renault ook de nieuwste DVD van de WS/Mégane gekregen ter promotie van de series. Moest iemand geintreseerd zijn (is wel 650mb) laat je maar iets weten. |
De Mégane van Renaud zal vrijdag klaar zijn. TBR en Renaud gaan hun best doen om hem nog zaterdag op het NRF te presenteren.
Uiteindelijk zal er 1 testdag zijn. 26 April @ Spa-francorchamps. |
http://www.bilbaourbancircuit.com/_bin/index.php
de baan van bilbao heeft nu ook een site; niet dat we er al zoveel meer mee weten. |
er valt me ineens een woordspelletje op:
renaud rijdt met renault, en al een paar jaar ... :D |
Goed gevonden :applaus:
|
Quote:
|
wat een niveau :p
|
Iemand een idee wanneer we de timing kunnen verwachten voor Zolder of heeft iemand ze al?
|
Quote:
Quote:
|
Bij deze het programma van de World Series:
Quote:
|
http://www.renaudkuppens.be/albums/s...0104.sized.jpg
Shakedown van Renaud Kuppens is goed verlopen afgelopen woensdag. Vandaag zal hij gespoten worden. Nog 2 extra fotos op www.renaudkuppens.be er zal normaal gezien nog een videotje volgen en nog wat extra fotos |
en jawel een videotje van de shakedown in frankrijk op de site
www.renaudkuppens.be (ik weet het; video zelf is wat rommelig - hij is gemaakt door klein broertje van Benjamin Rouget (F1600) quicktime vereist. |
http://www.renaudkuppens.be/albums/s...5001.sized.jpg
work in progress |
Weet er eigenlijk al iemand iets meer van Racing For Belgium. Ik heb gehoord dat Heydens niet zou rijden... $ problemen.
|
Geen $ problemen ...
|
Quote:
Zeer triestig van Renault dat ze toch uiteindelijk beslist hebben om het tot een demo-run te laten komen...een zware streep door de rekening ten aanzien van de wagens /rijders die al wel klaar wagen met hun megane en dat waren toch al het meerendeel van het veld... nu gaat niemand echt het volle pont willen geven komend weekend en gaan we een vertekend beeld zien volgens mij... heel de aantrekkelijkheid van dit weekend valt in duigen voor onze belgische rijders en vooral zal er dan ook zonder premies worden gereden...als je weet dat er op een Mégane weekend 37.000€ aan premies te verdienen zijn is dit toch een serieuse aderlating. |
Ik vermoed dat -in jouw geval- bij andere teams dan TBR de waarheid altijd ergens in het midden zal liggen ...
:) |
Quote:
om nog eens terug te komen op de demo run in Zolder. lijkt het me toch dat Renault Sport zich zwaar overschat heeft. Naast GP2; FR 1.6. 2.0. 3.5 en dan nog de Mégane en dan nog een hele rist clio cups... Gewoon te veel willen en met het gevolg dat er in elke serie wel iets niet goed loopt zoals GP2 dit weekend laat zien, maar ook de WS 3.5 heeft z'n problemen al gehad en nu de Mégane met de laattijdige leveringen. En RS heeft gewoon teveel wagens toegelaten tot de Mégane Trophy oorspronkelijk was er een limiet tot 25 dan opgetrokken tot 28 en nu 38. al betwijfel ik serieus of die 38 wel gehaald zullen worden want zo zal JP Coppens uit Frankrijk die oorsprokelijk voorzien was bij ESP gaan rijden voor TP Competition - het grootste team in de serie. Er zijn heel wat zitjes nog altijd niet ingevuld... o.m bij Team Elias,Saturn.. en ja bij TBR is men er ook niet uit wie nu de 2e Mégane zal besturen... Ook de communicatie is pover voor de Mégane. Blijkbaar gaat alle aandacht naar WS 3.5... nuja... Zal dinsdag is verhaal halen bij Laurent Godin over hoe het nu zit met premies ed voor die eerste race. We zullen dinsdag in Spa zien wat het geeft nu de wagens voor het eerst niet langer gelimiteerd zijn tot 4000 rpm. Fotos en waarschijnlijk een onboard lap vanuit de Mégane over Franco dinsdagnacht op de site. |
Geen echte race dus.....wat een tegenvaller.
Waar vind ik de meest recente timing? |
dit is de meest recente die ik heb
http://www.renaudkuppens.be/pdf/timingzolder_mt.pdf |
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:35. |