![]() |
Wie heeft dit in godsnaam geschreven??
-> Rudi Penders en Franz Lamot slaagden er in om hun eerste rally in een Porsche 997 GT3 RSR uit te rijden. In de FIA-GT3 won de Italiaans-Duitse ploeg Pirri-Von Gartzen in een Dodge. Van Belgische zijde finishte het duo Coeckelbergs-Marshall in een Aston Martin als 7e in de tweede reeks. In de eerste reeks hadden ze moeten opgeven. Eric De Doncker, de bestuurder van een Mustang in het gezelschap van de Amerikaan Gunnar Jeannette, finishte als 17e en 14e. Stefan Van Campenhout, gekoppeld aan een Fransman Romain Bera in een Ford GT, moest tweemaal opgeven. Persoonlijk vindt ik rally, reeks, bestuurder niet echt 'racetermen'... En Pirri-Von Gartzen reden in een Corvette en werden in de twee RACE gedeklasseerd. (HLN.be) |
Quote:
Alleen in de gedrukte versie terug te vindten? ;) Ja, al die cowboy-sites? Zegen of last? U mag het bepalen! Sommige sites gooien werkelijk alles online! Zoiets roept om ludieke acties :D Zijn coureurs slim? Ja en nee. Iemand die echt slim is zal nooit coureur worden, maar dat is voer voor een andere discussie ;) We zijn op zoek naar dombo's! Dank u racestress.nl voor u zoektocht naar enkele mediageile makke schapen op weg naar de slachtbank: Quote:
|
Quote:
|
Vind jij dan dat er zomaar geschreven mag worden dat er tweemaal een Dodge Viper won, terwijl er een Corvette en een Ferrari won? En dat er mag geschreven worden dat Prospeed niet eindigde terwijl dit wel zo was?
En persoonlijk vind ik niet dat er daar een rally gereden is... :no: Ga jij maar dt-fouten zoeken op het internet, ik zal er nooit meer één maken... ;) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt3 |
Quote:
|
Quote:
|
We hebben nu ook al coureurs die "dankbaar" zijn als ze een F1 fabriek mogen bezoeken. Er staat nog net niet bij dat dit zonder de steun van vastgoedboer A en en bedrijf pappie B niet mogelijk was geweest.
Bij deze dus, een of andere 14-jarige blije theemuts: Quote:
|
Ditmaal eentje op autosport.be
Quote:
Alleen ik ken 80% van de tekst al in het genoemde stukje. Vorige week een stuk gelezen van Gordon Murray in de welbekende Autosport ;) Jammer, met enkele correcte vermeldingen was er op dit stukje niets aan te merken. Nu wel..... |
Zoek de fout in de persbabbel van RACE :)
Ze gaan het nooit leren. Waarvan hebt u spijt? Pierre Delettre: "Tja, van de datum die niet ideaal is en vooral van de aanwezigheid van de Audi. De revanche van Le Mans was weggelegd voor Silverstone of Spa en het was de Engelse invoerder die zich uiteindelijk het meest heeft geëngageerd. Jammer... |
vandaag een P-magazine in mijn handen gekregen, met een bespreking van de Audi R8
met een klein stukje over zijn legendarisch race-broertje. blijkt dat deze wagen zijn debuut maakte in een wedstrijd die hij daarna 5 keer won: de 24 uren van... Francorchamps! |
eentje vanop sport.be, de grootste sportsite van Vlaanderen:
Quote:
|
Reactie op berichtje van Mark (29-05-2007)
1.
Coureurs kijken tijdens autoraces wel degelijk naar boven om op het weer te letten. Zeker op een oval of op een lang recht stuk is dat geen enkel probleem, zelfs niet met een snelheid van meer dan 300 kilometer per uur. Michael Schumacher en H.H Frentzen zijn voorbeelden van coureurs die op hun eigen bevindingen afgingen. Als student van de technische Universiteit Eindhoven ga ik hierover graag met u in discussie. 2. Onnodige fouten zijn fouten die men makkelijk had kunnen voorkomen, reguliere fouten kan men vaak minder goed voorkomen. Het gaat er niet om of er 'fouten zijn die wel nodig zijn', maar om het verschil tussen fouten en onnodige fouten. 3. Zoals in bijna alle nieuwsberichten van deze wereld, zie je in de eerste alinea vaak een samenvatting van het nieuws, zo ook in dit bericht. De chronologie is absoluut in orde, doch leest u het onjuist. Mijn inziens heeft u weinig verstand van autosport en nog minder van letterkunde. Groet, Pieter |
Ik moet eerlijk toegeven en zeggen dat bepaalde passages in deze thread er voor zorgen dat ik mezelf toch wel steeds vaker op idiote fouten betrap!
"Azijnpissen" is nog zo slecht niet |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Toch maar even snuffelen: Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:25. |