![]() |
Op pitstoptv stonden er 2lambos op de entrylist.
|
De deelnemerslijst op pitstop.tv is de lijst van RACE / SRO, zoals gisteren naar de pers verspreid.
Deze is weliswaar niet 100% nauwkeurig, zo staan er nog wagens op die hoogst waarschijnlijk niet komen (zoals één van Lamborghini's), maar er zouden even goed nog wagens kunnen bijkomen (bijvoorbeeld Speedlover, GPR of First). Maar ook zijn de teamsamenstellingen nog niet 100%, hier en daar zullen er nog wel verschuivingen zijn. Het is dus geen lijst van pitstop.tv. Joost |
Laat ons AUB verderbouwen op de lijst die verspreid is door de organisatie. Al de andere lijsten zorgen alleen maar voor verwarring en leugens...
|
Quote:
Ja had ik gelezen daarom zei ik dat er 2 lambos opstonden. |
Scuderia Ecosse bevestigd hun line-up:
62. Scuderia Ecosse - Ferrari 430 GT2 - Mullen / Enge / Janis 63. Scuderia Ecosse - Ferrari 430 GT2 - Niarchos / Kirkaldy / Tim Sugden Quote:
|
Weet er iemand waar Busnelli rijdt? Normaal op de Ebimotors Porsche,
maar volgens Racingworld.it op de Maserati °12... |
Voor zover ik weet gaat Emanuele Busnelli rijden op de Ebimotors Porsche, en Max Busnelli op de Playteam Maserati. Er zijn dus 2 Busnelli's ..
Emanuele Busnelli: http://www.fiagt.com/driverinfo.php?...ele%20Busnelli Max Busnelli: http://www.maxbusnelli.com/ |
is Coupe de Roi niet dat een team, in dit geval, 3 auto's inzet die allemaal een keer 8 uur rijden? Want dat lijdt ik namelijk uit de startnummers af, dat bij S-Berg 115 A, B, C er achter staan
|
Toch weer juridisch niet correct die reservatiekosten: Kom je op de site saat er:
Quote:
Quote:
|
Die kosten zijn er toch door de post, en RACE staat hier toch buiten?
|
Quote:
Om terug te komen op je post: S-BERG en JMB plannen inderdaad zo'n 'stintenrace' met de GT3'tjes. @ Grig-O: Raceboy doelt op het feit dat ze de verzendingskost ook omschrijven als 'reserveringskost', terwijl ze eerst aangeven dat de prijzen inclusief reserveringskosten zijn. ;) |
Houd toch eens op met dat gezeur over spelling. Zitten we hier op een forum over racen of een forum over de Nederlandsche Taal? De een heeft er nou eenmaal meer feeling voor dan de ander, laat het toch rusten...
|
Volgens turbomagazine.be zit Yves Lambert straks in de Maserati nr.12.
Heeft Ice Pol z'n Ferrari 430 ingeschreven??? |
Quote:
|
Red Racing had toch ook aangekondigd om naar Spa af te zakken met hun Viper GTS-R. Benieuwd of we dit jaar toch nog ééntje op Spa zullen zien rijden.
Die JTM Porsche 997 GT2-R, moet dat geen 996 GT2-R zijn... of weet iemand daar het juiste van? Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:24. |