|
Quote:
|
Volgens mij is RTM is GROOTS van plan. :D
|
het zou mij verwonderen
Penders stopt Goossens bij srt vandesande bij glkp patalla bij psi Lamot ? blijft niet veel over hé |
En we zijn weer vertrokken :rolleyes: :frusty:
Voor de laaste keer deze woorden van Marshall: Let wel, dit overzicht is een vezameling van de berichten en publicaties die we in de diverse media tegenkomen. Dus geen hersenspinsels of andere rare gedachten |
Quote:
en trouwens het is niet zo heeeel lang niet meer dus ... het zal afwachten worden!!!!! ;) :p |
Quote:
|
k ben ni zeker dat t belcar is, maar k rkijg net door van vriend dat een team genaamd BTK Racing een Civic Type R heeft gekocht, voor in belgie te rijden. Volgens wat hij verteld was het in "een serie met veel porsches en zo'n bakken..."
(kan offcourse ook TC zijn) |
Quote:
of misschien BTCS???? |
lol, "een serie met veel porsches en zo'n bakken", hoe vaag kunt ge zijn... :D
|
Quote:
|
Quote:
Meneer, ik wil een GT3-RSR inzetten..........is dat wat? Mwoah, een Viper trekt meer pers ;) :D |
Quote:
weet nog niks meer, maar die kerel moet deze week nog is in de garage langskomen.... Dan moet k normaal meer weten |
Quote:
Ward zal dit zelf gaan beslissen. Waarschijnlijk weten we hier volgende week meer over... |
Kelly Jamers kunnen we je in het Belcarseizoen 2004 verwachten met een Porsche of een BMW of heb je mss helemaal iets anders in het hoofdje?
Greetzies ikke |
All times are GMT +2. The time now is 16:35. |