![]() |
leuk toch. hij is het grootse chinese talent en dat bewijst hij dit seizoen in de duitse f3. niet het beste kampioenschap maar toch goed van hem dat hij eerste staat
|
Quote:
Tung is geen supertalent, maar wel iemand die aardig kan sturen. Dankzij zijn Chinese nationaliteit kan hij nog best verkomen. |
Belgian Vincent Vosse will be competing for the first time in a Care Racing supported Ferrari 550 Maranello when he re-joins Larbre Compétition for next month’s 24 Hours of Le Mans. He will be partnering Larbre regulars, Patrice Goueslard and Olivier Dupard in the nr.50 GT1 entry.
www.planetlemans.com |
Volgens een bericht uit de Autosport van 26-05-05 is Vanina Ickx bevestigd op de Dallara-Judd van Rollcentre door teambaas Martin Short voor de 24 uur van Le Mans. Van de T2M Porsche GT3-RS naar een proto is geen verkeerde promotie.......
|
vandaag ja lammers in rtl autosport een oude dome was meegonomen in nieuwe kleuren. en ik zag best well wat grote sponsers zoals GMAC (zelfde als op de opel van fasseler)
|
Ben net nog eens naar de site van Le Mans gesurft, daar is de deelnemerslijst weer geupdate, zij het wel in een apart berichtje "dernière mise a jour"
Hierin staat o.a. de line-up voor Racing for Holland: J.Lammers – J.Bosch – E.Julian Ook staat Vanina nu op de nr 18 van Rollcentre Racing. En de line-up bij Champion is ook gewijzigd: N° 2 – F.Biela – E.Pirro – A.McNish N° 4 – JJ.Lehto – M.Werner – T.Kristensen Maar dit kan niet helemaal kloppen, de nr 4 is die Franse Audi, zal wel typfout zijn, of is dat gewoon allemaal nonsens, de deelnemerslijst zelf is nog niet bijgewerkt met deze gegevens :rolleyes: |
Zwembad?
Hallo mede-Le-Mans-fans!
Dit jaar ga ik voor de 3e keer op rij naar HET race-evenement. Nou hoor ik al 2 jaar lang mensen praten over dat er ergens in de omgeveing een zwembad is.....maar waar??? Weet iemand dat? Want lijkt me een ultime oplossing om me te wassen ;) |
Quote:
Het zwembad in Le Mans... |
Ja dat zou ook niet verkeerd zijn natuurlijk! :p
|
Lap, komt die foto wéér boven water :confused:
Die gaat forever op het internet blijven staan vrees ik... |
Quote:
Euhm jij staat er nog goed op Guy... Ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet op een foto plek... |
Er is er tenminste toch nog ene die de indruk geeft te zwemmen :+
|
Toch al 4 Belgen aan de start. Al beter dan vorig jaar. :rolleyes:
De Belgen: G-Force: Frank Hahn - Val Hillebrand Rollcentre Racing: Vanina Ickx Larbre Competition: Vincent Vosse Zoeken nog een stuur: Marc Goossens Anthony Kumpen? |
RW Meldt dat Anthony Kumpen zal wel aanwezig zijn op Le Mans maar dan voor de PR van Corvette. Hij zegt dat er geen goed stoeltje meer vrij is.
Mvg |
Het G-Force team is ondertussen de technische controle gepasseerd. De avonturen van onze Belgische trots in la Sarthe zijn te volgen via hun mediapartner RacingWorld.be.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:01. |