Dat is inderdaad een mogelijkheid ;) Al hoop ik wel op twee toppiloten op die MC12. Waarom niet Daoudi en Iradj-Alexander die vorig jaar in GT2 reden? Want ik zie JMB als een winning team dat niet naar GT1 komt om te strijden voor de tiende plek. Maar goed, JMB zal binnen enkele dagen zijn line-ups bekend maken en dan zullen we wel zien...
Verder komt JMB aan de start in GT3 met Ferrari en GT4 niet met Ferrari maar met Maserati. (kwestie van de twee merken content te stellen :p) |
Volgens pitstop tv werden zes Porsches weerhouden om in de LMS te rijden... Ze zouden kunnen uitwijken naar Fiagt :p
|
Quote:
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=825 |
2de BMS pilotenduo is bekend gemaakt.
Quote:
Benieuwd of dit een entry is voor GT1 of Citation Cup... |
Quote:
|
Quote:
Racing Box die dus terug gaat testen met hun Viper GTS-R :eek: Mogelijke Citation Cup kandidaat? Een Italiaans Team als Racing Box gaat niet snel FFSA GT doen dus zie ik niet direct een andere kampioenschap als Citation Cup... |
Die Citation cup lijkt toch een erg goeie zet geweest te zijn, ik ben benieuwd wat voor velden we straks aan de start gaan zien.
|
Tot nu toe 3 bevestigde inschrijvingen: 1x SRT Corvette en 2x JMB Maserati.
Voeg daar nog eventueel de Viper GTS-R van Racing Box en de geruchten van de John Nielsen Aston Martin. Ook Race-Alliance zou wel ens kunnen opduiken. Verder nog sprake van 2 Ferrari's en een Lister Storm Evo. De Citiation cup zou in totaal wel ens 10 extra auto's kunnen opleveren! Wat zijn de Plannen van Antonin Herbeck en de Pagani Zonda GR??? Nog nieuws over Phoenix Racing? Dit jaar alleen DTM of terug FIA GT, zou spijtig zijn de snelste Aston Martin niet meer te zien!!! |
EX DTM'r Stefan Mücke wordt de teamgenoot van Christophe Bouchut (bron : lmsr)
|
Quote:
|
Quote:
Verder staat erin dat ze FFSA GT rijden en dat ze 1 C5-R verkocht hebben. |
http://www.racingworld.be/nieuws/405...-in-Monza.html
Voorlopige entry list van de aankomende testdagen volgende week. Inmiddels hebben 10 teams zich aangemeld. GT1 All-Inkl.com – Lamborghini Murciélago Race Alliance – Aston Martin DBR-9 Aston Martin Racing BMS – Aston Martin DBR-9 Scuderia Playteam – Maserati MC12 JMB Racing – Maserati MC12 Rock Media Motors – Pagani Zonda GR GT2 AF Corse – Ferrari 430 Team Edil-Cris – Ferrari 430 Scuderia Ecosse – Ferrari 430 Tech9 Motorsport – Porsche 997 RSR Helaas niks te bespeuren van GLPK en toch ook verrasend niet van Vitaphone (denk ik). Wel wat interesant is dat de Pagani (RMM) weer komt. Hopelijk hebben ze deze keer wel alle zaakjes in orde. Ook zijn er alvast 17 GT3 auto's aanwezig. Ascari, Aston Martin, Corvette, Ferrari, Jaguar, Ford, Lamborghini en Porsche. |
Naar de Italiaanse gt kunnen ze al niet meer overstappen (RMM)
Enja, er is wel nog tijd, maar teams als Psi, BMS (Porsche), Proton, SRT, Barwell,... zijn er ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze forfait geven dit jaar, geen paniek! ;) |
GLPK gaat aanwezig zijn in Monza normaalgezien.
Dat wist men mij toch te vertellen toen ik een maand geleden in het atelier was. Met hoeveel Corvette's blijft nog maar de vraag. |
Aja, er staat natuurlijk wel een 'klein' overzicht :)
Wss staat niet iedereen er vermeld :p |
All times are GMT +2. The time now is 12:27. |