![]() |
Wat zijn de mensen toch maar aardig voor elkaar tijdens dit pinkster-weekend :rolleyes: Laten we het erop houden dat bepaalde mensen reacties oproepen met hun berichten op dit forum gezien hun bijdragen uit het verleden. Daar kan het "forumbeheer" helaas niets aan veranderen.
Dat diezelfde mensen in de afgelopen periode positief veranderd zijn, is wellicht nog niet bij iedereen doorgedrongen. Een slechte naam heb je zo te pakken, er vanaf komen duurt iets langer ;) Fora zijn jungles :) Kunnen we nu verder met Le Mans 2006? Over hoe saai of spannend Le Mans dit jaar gaat worden bijvoorbeeld? Heeft Audi verstoppertje gespeeld? Heeft Pescarolo wel de quali-snelheid om de Audi's te pakken maar niet de wedstrijdsnelheid? Gaan de de LMP2's weer massaal stuk? |
Quote:
|
Quote:
|
ik ben wel eens benieuwd of de r10's de 24h allebij probleemloos zullen uittrijden
in sebring stond er ook eentje aan de kant als ik me niet vergis.. zolang er maar weer zo een mooie strijd is in gt1 ben ik blij.. |
Quote:
De motor en misschien de versnellingsbak zijn toch wel de Achilles spees van de hele R10. En ik denk dat de wagen een stuk moeilijker te besturen valt: 60% van het gewicht ligt achteraan, dus de wagen zal de neiging hebben om achteraan uit te breken bij het uitkomen van de bocht en het remmen moet een stuk minder leuk zijn met zo'n grote blok gewicht achter de piloot. |
Er is heel wat te doen over de uitgang van de pitlane...
Heeft iemand daar wat foto's van hoe het veranderd is? |
Henri Pescarolo vond dat de tijden van Bouchut tegenvielen dit weekend en daarom wordt hij vervangen door Nicolas Minassian, die bij Creation door Jamie Campbell-Walter vervangen wordt.
Bouchut zit nu zonder zitje terwijl hij voor dit weekend nog voor Cirtek zou rijden :( |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Welke piloot is er dan niet aan zijn 10 rondjes gekomen? Heb nu ff geen tijd om op te zoeken. :) |
Quote:
|
Quote:
Ik ken daar een goeie remedie tegen. :) |
Op de Matmut Porsche is er voor Bouchut ook geen plaats meer wellicht... Want dat zou wel ideaal zijn dan gezien zijn LMS-ervaring met de wagen...
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:54. |