De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Le Mans / LMS '07: Nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13333)

Bramzel 09-01-2007 20:17

Papa is nooit Wereldkampioen F1 geweest hoor ;) Dat was Papa Hill, da's de enige tot dusver die de heilige trilogie heeft gewonnen (als ik me niet vergis :p).

Raceboy 09-01-2007 20:20

Quote:

Originally Posted by Bramzel (Post 199052)
Papa is nooit Wereldkampioen F1 geweest hoor ;) Dat was Papa Hill, da's de enige tot dusver die de heilige trilogie heeft gewonnen (als ik me niet vergis :p).

Dat klopt. Mario Andretti heeft het ook nog geprobeerd met PAnoz maar Le MAns is hem altijd ontsnapt.

The Interceptor 09-01-2007 20:21

Oops ja, even een vergissing, 't was in alle geval ook ne grote meneer :)
Wat die nakende examens toch weer niet met ne mens kunnen doen :p
Damon zie ik dat in alle geval niet meer verwezenlijken

GT2-R 09-01-2007 20:35

Quote:

Originally Posted by gwyllion (Post 199022)
Het laatste gerucht is dat de Peugeot line up zal bestaan uit Jacques Villeneuve, Sebastien Bourdais, Marc Gene, Stephane Sarrazin, Nicolas Minassian en Pedro Lamy.

bron: http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/56170

Quote:

Ex-F1-ster Jacques Villeneuve gaat voor Peugeot de 24 Uren van Le Mans rijden. Dat heeft de Franse sportkrant L’Equipe vandaag onthuld. Ook Champ Car-kampioen Sébastien Bourdais en Ferrari-testrijder Marc Gene maken deel uit
Bron: PITSTOP.TV

Peugeot heeft dus een sterrenteam maar geen van ze heeft de laaste jaren aan enduranceracen deelgenomen dus is het maar de vraag of ze wel een betrouwbaar team zullen vormen en respect zullen hebben voor de wagen. Snel zullen ze daarintegen waarschijnlijk wel zijn :gas: ...

Bramzel 09-01-2007 21:00

Een equipe om de media te strikken en een equip om voor de overwinning te gaan lijkt me ;) Hoewel ook het sterrenteam best een outsider zou kunnen zijn. Villeneuve heeft endurance gereden in het verleden, Bourdais idem en Marc Gene staat bekend als een berekenende rijder die een auto heel kan houden. Geen endurance ervaring, maar hij kon nog wel eens de beste endurancerijder zijn van het stel als ik hem zo inschat op rust, kennis en ervaring.

Benny_B 09-01-2007 22:02

Marc Gené heeft vorig jaar een race op Road America voor het ALMS kampioenschap gereden met jawel : een Ferrari 430 GT.

Gek dat een geen audi rijders bij de line-up zitten? Had dit toch verwacht aangezien zij al Diesel ervaring hebben.

Belle 09-01-2007 22:12

Quote:

Originally Posted by Benny_B (Post 199076)

Gek dat een geen audi rijders bij de line-up zitten? Had dit toch verwacht aangezien zij al Diesel ervaring hebben.

En daarom zal Audi die mannen ook willen houden.

Raceboy 09-01-2007 22:15

Krijgen we een extra taxirittensessie in 2007?

Quote:

A novetly in the bucket seats !

Another novelty for 2007: from now onwards, it will be possible for the teams to install a second bucket seat in their cars. This measure will delight all the teams involved as it will allow them to share their passion for motorsport in the most thrilling manner.

Furthermore, in welcoming the possibility to do track laps with sponsors, journalists or VIPs on the Saturday of each of the six race week ends, the competitors and the organisers will have the oppurtunity to give them an unforgettable week end with this track experience.

lms

Mark 09-01-2007 22:17

Quote:

Originally Posted by Benny_B (Post 199076)
Marc Gené heeft vorig jaar een race op Road America voor het ALMS kampioenschap gereden met jawel : een Ferrari 430 GT.

Daar was die Ferrari 430 achteraf niet zo blij mee ;)

Belle 09-01-2007 22:22

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 199083)
Daar was die Ferrari 430 achteraf niet zo blij mee ;)

Was het niet Gené zijn teammaat Vilander die toen de AMD F430 van Risi gecrasht had?

FIRE 09-01-2007 22:52

Villeneuve zorgt in ieder geval voor publiciteit.
Gene toestemming gekregen dankzij ex-Pug Jean Todt?

Team Modena met een Aston Martin in LMS en als ze uitgenodigd worden Le Mans. Antonio Garcia en een ander snelle coureur zullen de DBR9 besturen.
Bron: http://www.projectlemans.de/content/view/2682/1/

Brecht 09-01-2007 23:19

Bericht op LMSR :

Quote:

SWEEET! Got testing pics of the Peugeot 908 LMP1 and will
publish them early on Wednesday per our Peugeot friends!

FIRE 09-01-2007 23:45

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 199102)
Bericht op LMSR :

Morgen is er een persconferentie van Peugeot dus allicht dat er dan foto's beschikbaar zijn. Is dus volgens mij een lokkertje van niets. :rolleyes:

Mark 09-01-2007 23:51

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 199087)
Was het niet Gené zijn teammaat Vilander die toen de AMD F430 van Risi gecrasht had?

Vrouwen! ;) Bij zo opmerking begin ik meteen te twijfelen. Ja, en alle twee zitten we fout :) :fight:

Op Petit Le Mans is er idd een Risi F430 gecrasht.......echter geen Gene of Vilander achter het stuur. Het was in dit geval Kelleners.

Op Lime Rock reden Vilander en Gené samen, hier was het wel Gené die hem in de muur zette tijdens de 2 training.

Belle 10-01-2007 00:58

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 199109)
Vrouwen! ;) Bij zo opmerking begin ik meteen te twijfelen. Ja, en alle twee zitten we fout :) :fight:

Hey! Wat heeft dat nu met vrouwen te maken! :p

Quote:

Originally Posted by Mark
Op Petit Le Mans is er idd een Risi F430 gecrasht.......echter geen Gene of Vilander achter het stuur. Het was in dit geval Kelleners.

Was alleszins niet in Road America want toen heeft de 61 van Gené en Vilander wel de finish gehaald. Kelleners is idd toen de muur ingegaan door een inschattingsfout toen ie de heuvel kwam afgereden. Jammer want zo konden Ortelli en Palttala niet meer de koers verderzetten...

Quote:

Op Lime Rock reden Vilander en Gené samen, hier was het wel Gené die hem in de muur zette tijdens de 2 training.
Eén van de Risi piloten zei me eens dat Vilander met de wagen gecrasht was, daarom dat ik dacht dat het hem was... :)

All times are GMT +2. The time now is 21:07.