Tja, Ratel zei vorig jaar ook dat ie een WK wilde en de Mil Milhas ging opnemen in de kalender.
|
Dit is wel iets haalbaarder ;)
|
Menten naar Lamborghini, Kuismanen terug naar Scandinavië, een grote investering in het Ford GT3 project...vraag ik me af of je nog geld genoeg hebt om ook twee Corvette's full-time te laten race in het FIA GT en ook nog mee kunt strijden voor de overwinning.
Lijkt me niet echt goed om twee betalende coureurs in te zetten die vervolgens steeds achteraan finishen, dan beter de FFSA GT doen en net als in 2006 een paar FIA GT races (Spa, Zolder?) mee te pakken. |
Scuderia Ecosse inmiddels ook met de bekendmaking.
Mullen - Enge/Janis (afhankelijk van wie er beschikbaar is per raceweekend) Niarchos - Kirkaldy bron: Scuderia Ecosse / Planetlemans.com / Autosport.com |
Quote:
|
Quote:
Edit: Jarek Janis... dus niet in de RaceAlliance Aston... Hopelijk komen ze met enkel goeie piloten daar. Jarek zal voor alle duidelijkheid voor Scuderia Ecoose rijden tijdens de 24 uren van Spa en niet voor Spyker die daar ook zullen aanwezig zijn. |
Quote:
Quote:
Wie samen met Wendlinger de eerste wagen zal besturen werd deze ochtend nog niet openbaar gemaakt. Informatie over de tweede wagen werd helaas ook niet vrijgegeven... Mvg, Dries DS |
Quote:
|
Twee 'verschillende' bedrijven die wel nog aan elkaar hangen. In welke mate weet ik niet...
|
De piloten voor AF Corse worden volgens het 10/10 forum Dirk Muller, Toni Vilander, Stéphane Ortelli en Gianmaria Bruni...
|
Muller heeft zichzelf en Vilander bevestigd op z'n site ;)
|
De ACEMCO Saleens komen naar Europa! :gas:
Quote:
|
This can be filed in the ‘didn’t see this coming’ category!! :p :drewl:
Hopelijk twee grote namen op die Saleen, zou wel straf zijn! Edit: Is er soms geen nieuws over Zakspeed of zijn eventuele overnemer? Of over Racingbox? |
Je moet Ratel het toch nageven... Met die citations cup haalt hij toch weer mooi enkele prachtwagens naar de FIA GT.
|
Yep, zeker weten. Doordat hij risico's neemt gaat hij nog wel eens onderuit, maar het levert soms ook zeer goeie concepten op zoals FIAGT3 en de Citations Cup. En ik zie het FIAGT4 ook nog wel een leuke klasse worden.
|
All times are GMT +2. The time now is 11:53. |