![]() |
Quote:
|
Mijn gat doet zeer.
Heb gisteren met een online league vriend 6 uur na elkaar online geraced. Pff, wa was da zeg. FUUUUUUUUUUUUUUUUN. 1 CTD gehad in 6 uur, ni slecht he. Wel een paar keer freezes maar buiten het game. Gewoon bij het opstarten van windows of het spel. Nog nooit gehad, klote starforce, starfreeze ja als je het mij vraagt. :fight: Anyway, tis super fun, zeker met een Porsche GT3 op Oschersleben. |
Zeer aan uw g.t? Ik heb iets in mijn rug geschoten, en loop scheef nu ( opgelopen in een Modena op Donnington...)... Wat een simmer allemaal lijden kan... :D Kzou eens voor een kuipzetelke moeten gaan zien, maar hoe leg je uit aan moeder de vrouw dat je een kuipzetel in de woonkamer gaat installeren... :(
|
Quote:
Het is zever dat een Hercules geen goede gamekaart is, de 9800 Pro is stukken beter dan een Geforce FX 5900 ... Meerdere tests hebben dit bewezen. (UT 2004, etc |
Quote:
lijkt me niet zo moeilijk, toch :confused: :D :D |
Neen neen.
Zo doe je dit. Schatje, wat is da, is da ne kuipzetel voor uwe PC? Ja bolleke, den andere was versleten en da was ne goeie deal. OK dan, kom nu maar afwassen. Jaaa soeteke. :D |
Schatje ik heb ne nieuwe salon gekocht...
|
Quote:
En absolute garantie tot scheiden :fight: ;) |
ewel, dan hebt ge toch geen problemen meer om ne kuipzetel in uwe living te zetten :confused: ;)
|
Ik heb er net m'n eerste online racekens opzitten.
Werkt PERFECT !!! 2 maal 2de plaats, 1 maal op Brno en 1 maal op Enna. Dit is sterk verslavend :gas: ;) Nu nog een engelse handleiding voor de online sectie en ik ben al tevreden. |
Giovanni , ondergetekende wil het wel eens tegen u opnemen :D
krikke , ging gij nie komen gisteren? :) |
Sorry voor gisteren Race, maar mijn nieuwe computer heeft hier danig met mijn voeten gespeeld... :fight: Nu doet hij het, en zelfs tamelijk goed... Ik zal vandaag wel eens contact let U proberen op te nemen ivm wat online gerace... ;)
Deze morgen efkes den asfalt gaan omploegen in Magny Cours... :D http://users.pandora.be/krikke_den1s...ny%20Cours.bmp http://users.pandora.be/krikke_den1s...y%20cours2.bmp |
Ok krikke , het probleem is dat ik vandaag mischien naar zolder ga , dezen avond weg ben en morgennamiddag/avond + zaterdag ook :).
|
Quote:
Omdat ik daar 2 keer een tweede plaats behaal wil dat nog niet zeggen dat ik er eigenlijk iets van terechtbreng :p Ik rij op Semi-Pro niveau omdat ik niet kan schakelen én die tweede plaatsen heb ik behaald omdat de anderen het hebben verkloot ( dat woord mag ik wel gebruiken zeker ? ). 3 keer binnen gaan op een race van 18 min. ????? Dan kan ik uiteraard volgen ;) Ik wil uiteraard wat met jullie racen maar neem het me niet kwalijk als ik niet kan volgen hé ... Stuur me maar een mailtje om af te spreken. |
Quote:
Ook : als ge voorbij wilt steken naast de ideale lijn (zoals het toch hoort normaal?) wijken zij ineens af van de ideale lijn om u door te laten. Intussen hangt ge daar al langs dus is een aanrijding niemeer te vermijden. Nog : sommige gt rijders kunnen het blijkbaar nie goed hebben dat je rapper als hen bent in een ngt :D. Als ngt slalommen tussen de gt's op oschers is wel een zalig gevoel :D |
All times are GMT +2. The time now is 11:54. |