Quote:
Originally posted by Mistery
ware het niet dat ook nu weer het geheel door één der betrokken partijen wordt tegengesproken. "Waar halen ze dat nu weer, er is geen enkele zekerheid daarover", zijn de woorden die ik enkele minuten geleden telefonisch mocht vernemen...
Het 'kwakkel' artikel (volgens betrokkenen toch) van de FIA GT kan je dus vinden op deze link : http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=542
|
Tja de soap GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh blijft voortduren :D Toch sterk dat sommige mensen hier het woord kwakkel in de mond durven te nemen. Nu ken ik een Nederlandstalige site waar ze zonder problemen de artikels van fiagt.com vertalen ;)
Maar nu terug naar de kern van de zaak, GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh (met dank aan Theo Maassen :D) en de media.
Waarom publiceren media zoals fiagt.com en autosport dergelijk nieuws? Niet omdat een redacteur een dikke duim heeft en daarop ligt te zuigen. Hij of zij zal zich baseren op een press-release van een team en/of media communicatieburo. Daarvoor dienen die dingen ook............bewerken en naar eigen inzicht publiceren. Niet klakkeloos overnemen ;)
Hoe je het wendt of keert, iemand van de combinatie GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh zal een mededeling hebben gedaan naar de internationale pers. Het komt in mijn ogen zeer amateuristisch over als iemand van binnenuit die organisatie het tegendeel gaat beweren.
Ook al geeft iemand van een organisatie wellicht een prematuur signaal naar de media, de rest zet dan meteen dezelfde pet op. één mening die naar buiten gaat en geen twee, zoiets werkt de speculatie in de hand. Intern los je die zaken op maar niet via forums, quotes of interviews.
Tja dan de realiteit, als ik het goed begrijp is die C5-R nu pas onderweg. Succes aan elke coureur, monteur en engineer binnen de combinatie GLPK/Carsport Eindhovuhhhhh ;)
|