De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT : Round 1 - Monza (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10394)

AlainH 10-04-2005 13:49

Vlammen onder de Corvette :(

Bart.Vandecavey 10-04-2005 13:49

shit motor aan digelen http://www.sport25.be/images/smiles/1sadbanana.gif

Megane 10-04-2005 13:50

Corvette kapot. ( aan het stuur A Kumpen) :frusty:
Iets te fel over de kurbs denk ik.

Mark 10-04-2005 14:11

Mooie overwinning van de Labre 550, prachige terugkeer voor dit team. Zeer spijtig, deze eerste uitvaller van Chassis 11 uit de C5-R reeks. Als Ratel die Masers goed blijft knijpen gaan we dit jaar nog wat prachtige gevechten zien tussen de 550's, Masers en de C5-R.

FIRE 10-04-2005 14:18

Quote:

Originally Posted by Mark
Zeer spijtig, deze eerste uitvaller van Chassis 11 uit de C5-R reeks. Als Ratel die Masers goed blijft knijpen gaan we dit jaar nog wat prachtige gevechten zien tussen de 550's, Masers en de C5-R.

Is nonkel Toine weer aan het knutselen geweest? ;) Nee, serieus: GPLK Carsport heeft een goed debut achter de rug en ik verwacht ze dit seizoen nog een aantal keren op het podium.

In het kleine half uurtje dat ik de livestreaam heb gevolgd was de kwaliteit zeer goed.

Bugalfa 10-04-2005 14:22

www.msttiming.com/fiagt/livetiming.asp voor de uitslag . Canal+ abo's hebben Live kunnen volgen op Eurosport news kanaal onder naam Eurosport 2 .

fish88 10-04-2005 14:23

die corvette gaat cker wel een race winnnen naar wat ik heb gezien vandaag :worship: echt mooi gereden alleen een beetje te wild op het eind denk ik :fight: maar echt mooi gedaan met zo weinig testuren :applaus:

FIRE 10-04-2005 14:24

Is de Lambo uitgevallen met technische problemen?

B.V.S. 10-04-2005 14:25

Spijtig voor de Corvette... maar al bij al goed gedaan van die mannen vind ik.
Ben ervan overtuigd dat ze nog meer in petto hebben..!
Heb ook wat gevolgd via de livestream... werkte heel goed!

Bugalfa 10-04-2005 14:38

Vind ik idd. een straffe toer v.d. GLPK boys ; amper getest, Bandenmerk waarop de Corvette enkel bij Gastoptreden SRT in FFSA Gt(iedereen verplicht op Pirelli) even getest is en dan te weten dat de tractie en wegligging de sterke punten v.d. Vette zijn en dat ze op Monza door hun lagere top in't nadeel zijn... Ziet er goed uit voor Magny Cours . Ik vermoed trouwens eerder een olielek t.h.v. de remmen of zo en brand als gevolg van olie op heet spruitstuk of zo : Kumpen verloor precies toch geen speed ... Ik ben curieus . Ze zijn trouwens nog als 14e geklasseerd op 9 laps met een paar NGT's ertussen (4 à 5) .

Mark 10-04-2005 15:00

Quote:

De Corvette van GLPK Carsport streed mee voor de zege, maar een kapotte olieleiding dwong Anthony Kumpen op enkele ronden van het einde tot de opgave.

www.pitstoptv.be
De uitgebriede versie zullen we vanavond wel lezen in de press release van GLPK/Carsport. Neemt niet weg dat met zo goed als geen voorbereiding dit een puike prestatie is.

Overigens een dankjewel aan Eurosport voor de livestream.

fish88 10-04-2005 15:06

wie zij dat de maserati mc12 te dominant is :D, het was op het eind echt een spannende race. ik heb alleen laatste 40 min gekeken en die waren wel mooi _O_

Integra 10-04-2005 17:40

Quote:

Originally Posted by FIRE
Is de Lambo uitgevallen met technische problemen?

Van wat ik gehoord heb, is hij in de grindbak gespind en daarmee heeft hij 3 ronden verloren, verder weet ik niks.

Thomaske 10-04-2005 20:43

Zijn er Paddockers onder ons die ons nog naar sites kunnen verwijzen waar foto's en mss ook wel highlights te zien zijn van de afgelopen race?

Mvg

Autofan 10-04-2005 21:06

Quote:

Originally Posted by Integra
Van wat ik gehoord heb, is hij in de grindbak gespind en daarmee heeft hij 3 ronden verloren, verder weet ik niks.

Peter Kox zat trouwens aan het stuur.

All times are GMT +2. The time now is 17:04.