De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar race 4: Brands Hatch, the post Le Mans endurance weekend (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10795)

ICEMAN 17-06-2005 13:41

Ik had het over de vaste Belcarpiloten. ;)

Ik heb opgevangen dat het budget van Speedworx (waar Greensall by reed) al op zou zyn? :confused:

ICEMAN 17-06-2005 13:47

Nog een team dat er "waarschijnlijk" niet gaat by zyn en dat is Meijers Motorsport. Ronald Tieman is gisteren tydens de internationale trainingsdag afgegaan op het rechte stuk richting Sterrenwachtbocht. De wagen knalde links in de vangrails. Voor zover ik heb kunnen zien bleek de schade enigzins nogal mee te vallen. Radiator is zowiezo geraakt. Maar wie weet wat nog allemaal? Komt hiermee de deelname van Meijers-Tieman in het gedrang?

MichelRacing 17-06-2005 14:35

Meijers-Tieman reed de SpaEuroRace ook al niet dus... Ik weet ook niet zeker van als de wagen niet beschadigd zou zijn dat ze meerijden op Brands-Hatch, bij deze mannen is het ook weer een kwestie van budget... De snelle auto hebben ze al, nu nog snelle piloten... Want met snelle piloten rijden ze ook mee vooraan in de Klasse Tourisme, dat heeft Cor Euser vorig jaar al bewezen toen hij meereed op deze wagen in een aantal wedstrijden...

teun{crg} 17-06-2005 14:55

als meijers motorsport niet komt en de mini heel misschien niet en cox&moore al niet rijd TB dus ook voor halve punten ?? :(

A.J. 17-06-2005 18:27

als te weinig TB's zijn dan worden die opgenomen in TA en nemen ze hun daar behaalde punten weer mee naar TB

teun{crg} 17-06-2005 18:40

Quote:

Originally Posted by A.J.
als te weinig TB's zijn dan worden die opgenomen in TA en nemen ze hun daar behaalde punten weer mee naar TB

dus stel je word 4e in TA en je bent de eerste TB krijg je dan wel 10 punten ?? of hoe zit het in elkaar ??

vince 17-06-2005 20:26

Grote vriend Iceman, zou jij mij willen vertellen of de Mini nog uberhaupt opnieuw wordt opgebouwd? En of we deze dit jaar nog in actie zullen zien? Gisteren zoue r een besluit vallen staat op verschillende sites vermeld ik heb alleen nergens iets kunnen vinden over het besluit...

ZTCfan 17-06-2005 20:34

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Meijers-Tieman reed de SpaEuroRace ook al niet dus... Ik weet ook niet zeker van als de wagen niet beschadigd zou zijn dat ze meerijden op Brands-Hatch, bij deze mannen is het ook weer een kwestie van budget... De snelle auto hebben ze al, nu nog snelle piloten... Want met snelle piloten rijden ze ook mee vooraan in de Klasse Tourisme, dat heeft Cor Euser vorig jaar al bewezen toen hij meereed op deze wagen in een aantal wedstrijden...

Deze gasten waren aant trainen donderdag, kans bestaat dus dat ze meerijden.

Mark 17-06-2005 22:31

Quote:

Originally Posted by Mark
De volgende advertentie stond in het "heilige boekse". Juist in het Le Mans supplement van de Engelse Autosport.

Vandaag is het weer prijs ;) Niet in een of ander supplement maar twee volle bladzijdes redelijk voorin het boekse. Wederom een advertentie voor de "Post Le Mans Endurance Weekend". Advertentie lijkt me van Dunlop te zijn..........

Alleen de wagen op de foto :rolleyes: De Zwaans-viper tijdens een pitstop van de 24 uur van Spa. Mooie wagen.........alleen uit de verkeerde klasse :D

A.J. 17-06-2005 23:08

Quote:

Originally Posted by vince
Grote vriend Iceman, zou jij mij willen vertellen of de Mini nog uberhaupt opnieuw wordt opgebouwd? En of we deze dit jaar nog in actie zullen zien? Gisteren zoue r een besluit vallen staat op verschillende sites vermeld ik heb alleen nergens iets kunnen vinden over het besluit...

wees gerust : de Mini zal terug komen

ICEMAN 18-06-2005 00:05

Quote:

Originally Posted by MichelRacing
Meijers-Tieman reed de SpaEuroRace ook al niet dus...

Dit had enkel en alleen te maken met het feit dat ze het risico niet wouden lopen iets aan de hand te krijgen omdat er "maar" 2 weken zaten tussen Spa & Brands Hatch. Wist Frank Meijers my te vertellen.

RaTje.be 20-06-2005 20:54

First Motorsport aanwezig met 2 porsches..

Don Kamiel 20-06-2005 21:57

Quote:

Originally Posted by RaTje.be
First Motorsport aanwezig met 2 porsches..

Welke blijft dan thuis ?

ICEMAN 20-06-2005 22:12

Die van Jamers/Cracco.

RaTje.be 20-06-2005 22:14

ja die blijft thuis.. te weinig tijd om hem terug op te knappen..

All times are GMT +2. The time now is 12:22.