![]() |
ik zie wel dat de mini weer goed meedoet!!
|
Welke Jacobs is dat op de Vertigo? Jan, Philip............of zijn er nog meer? Zie trouwens dat Ceusters/Metior terug zijn met hun 996 GT3-R ...........die had flink wat schade opgelopen tijdens de monsoon-race tijdens de 1000 KM op zaterdag.
Zoals te verwachten, minder dan 40 vaste wagens op de lijst der deelnemers............op de affiche staat 50 wagens! Geld terug :D |
AD-Sport is ook weer aanwezig... Schreurs-Vanierschot in een 993 GT2 in GTB?*-). Ik dacht dat dit niet kon... Welke wagen is dit trouwens? De schitterende oranje of de ex-Wauters Porsche (964 omgebouwd naar 993)?
Lamot-Penders ook niet in de Top 3 v/d GTB, deze zullen denk ik wel een underdog-positie innemen... En Maes-Verbist zitten ook pas 13de:|... Ze klaagden over vermogen, maar ik vraag me af in welke Porsche ze dan rijden... De Wauters'en hebben namelijk een aantal Porsches 996 Biturbo's versleten 2 namelijk. 1'tje met 580PK en 1'tje met 680PK... In welke wagen rijden ze dan... Ik vind ook persoonlijk dat AD-Sport niet zo duidelijk is over hun communicatie toe met de fans, andere teams laten dingen weten, met wat voor auto's ze rijden, maar van AD-Sport moet je het maar zien op papier of in dit geval op circuit, maar niet iedereen heeft de mogelijkheid om er naartoe te gaan... Vind dit wel wat jammer... Teams zoals SRT, PSI, Kuismanen, G&A, GLPK doen dit wel... Naar mijn mening zou AD-Sport dit ook moeten doen... |
Quote:
Jouw, comma, communicatie, comma, is ook niet, comma, zo goed naar ons, comma, toe :):) |
Ok, tot daaraantoe;)! Maar ik ben wel fatsoenlijk verstaanbaar;)
|
weet iemand wat met de mini aan de hand was ??
|
Quote:
|
Quote:
Mvg, |
Op racingworld.be staat een kort verslagje van het eerste wedstrijduur, Hart nam blijkbaar een sterke start en liep meteen uit, dan ff een SC, maar daarna was Hart weer de snelste op de baan! Als Marc dat nu nog kan afmaken, pakt SRT de leiding in't kampioenschap weer over van Kuismanen, die lag na een uurtje ergens rond de 5e positie (o.a. dankzij een stop-and-go).
Nog ne minuut of 10 denk en de race zou gedaan moeten zijn! |
Corvette out!!!
1.Menten 2.Kuismanen 3.Wauters 4.Cole 5.Lamot |
Einduitslag
1. Menten (1ste GTA) 2. Kuismanen (2de GTA) 3. Wauters (3de GTA) 4. Paltalla 5. Lamot (1ste GTB) 6. Qvick (2de GTB) 7. Maes 8. Noorman 9. Van Vaerenbergh (3de GTB) 10. Khan 16. Beliën (1ste TA - 1ste Toerisme) 22. Haschke (1ste TB - 2de Toerisme) 25. Meyers ( 2de TB - 3de Toerisme) |
Weer een prachtige dag voor Penderracing.
Nu op naar de 24 uur van Spe en Zolder |
Zo jammer voor de Corvette :(, Hart al zo'n goede stint gereden, en Goossens was ook sterk bezig, en dan zo'n stom losgekomen roosterke dat hun tot opgave dwingt :(
Voor Menten is het wel een verdienstelijke overwinning, hij reed al het hele weekend zeer sterk, eindelijk eens een weekendje zonder pech voor de PSI-Red Bull. Van die jongen gaan we nog veel horen in Belcar denk ... Kuismanen 2e, die doen wel een héél goede zaak met het oog op de titel! Maar ze moeten toch oppaseen voor Lamot-Penders als ge het mij vraagt, 5e algemeen en 1e in hun klasse door gewoon "rustig" de race uit te rijden ... |
Joepie-Overwinning voor de Porsche en geen corvette aan de Finish.
Zalige 3de plaats Vertigo in GTB. |
Quote:
(bron: racingworld.be) |
All times are GMT +2. The time now is 18:19. |