De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc - Spa-Francorchamps (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10895)

Bugalfa 12-07-2005 19:20

Quote:

Originally Posted by Steve
Eten? Dat geloof je toch zelf niet!

idd. de vriendelijke man v.h. call-bureau bevestigde me dat je de tent in mag maar't eten is te betalen . Neemt niet weg dat je voor die € 5 extra tov inkom een goeie meerwaarde hebt én de kaarten ter plekke opgehaald kunnen worden tewijl ze anders aangetekend verzonden worden voor ... € 6 .

Bugalfa 13-07-2005 23:56

Ayari heeft de eer de Peugeot 407 op Spa te laten debuteren .

Bugalfa 14-07-2005 20:15

Funke vervangt Jäger in Spa op de Ford, zjuust gezien op andere thread ivm wtcc ; dat zijn al 2 nieuwe namen op de grid in Spa en opgevangen dat er een Belg gepeild heeft naar de Oregon Alfa waarmee Adam Lacko z'n tot nu toe enige independents punten heeft gescoord voor z'n switch naar de 2e Crawford Bmw .

Yannick R 14-07-2005 22:09

Ik ga misschien ook gaan kijken. Eens gaan polsen bij onze Alfa garage :D

Bugalfa 15-07-2005 20:21

Die zal't niet weten : ik weet enkel dat het niet om een vlaming gaat dus een waaltje aangezien de oostkantonners-piloten niet dik gezaaid zijn .

Mark 20-07-2005 17:21

Yes, een extra training voor de WTCC op Spa tijdens de donderdag. Van 18.00 tot 18.30.............

Quote:

A WTCC spokesperson said: "The teams had to pack the cars immediately after the Mexico race and didn't have any time to do what they usually do. The extra session is purely for shakedown purposes."

www.autosport-atlas.com

Bugalfa 27-07-2005 23:58

Ik ga misschien toch 'n beetje vroeger door op weg naar Spa : 1 uurke van Westerlo naar Spa dat moet lukken behoudens file . Die Belg op Oregon ex.Lacko 156 is niks geworden : PYC had de performance maar niet the money hebben ze me ingefluisterd .

Scapa 28-07-2005 22:58

Sponsor op de 407 van Ayari: Peugeot Belux... Dat is toch meer dan een privé initiatief.

Zanardi al een koprol gemaakt, benieuwd of hij van start gaat.

gwyllion 28-07-2005 23:46

Foto van Peugeot 407: http://car.kak.net/bilder/wtcc/wtcc05spa05s.jpg

Bugalfa 29-07-2005 01:04

Ik heb die BMaWay van Zanardi gezien...als ze die klaarkrijgen chapeau . Ik ben 'm wel dankbaar ik was om 18u30 pas daar(17u25 pas weggeraakt) en normaal was't gedaan maar dankzij dat "rolleke" is alles een 15" uitgelopen .
Alfa krijgt er vanaf nu 10kg bij, Seat, Ford, Chevy, Honda en Peugeot niet .
Jörg was de snelste vandaag voor Farfus, Dirk, Tarquini, Priaulx, Gené, Colciago, Rydell, Garcia, Thompson, d'Aste, Giovanardi, Nicola Larini..., 23 Ayari (Peugeot ligt nochtans goed maar waarschijnlijk de power of verhoudingen) .

Mark 29-07-2005 12:32

Quote:

Originally Posted by Scapa
Sponsor op de 407 van Ayari: Peugeot Belux... Dat is toch meer dan een privé initiatief.

Prachtige wagen, mooi geluid................en ligt als een dweil op de weg. Daar is nog veel werk aan. In Rivage zie je hem gewoon tijd verliezen.

Mark 29-07-2005 21:32

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik heb die BMaWay van Zanardi gezien...als ze die klaarkrijgen chapeau .

Volgens autosport-atlas.com komt Zanardi morgen niet aan de start.

Bugalfa 29-07-2005 22:46

Zanardi rijd idd. niet ook niet morgen . Ook de Seats krijgen 10kg extra mee trouwens . Pole is voor Farfus : die was treintje aan't rijden met Tarquini en Farfus' doorkomst op de Raidillon was de indrukwekkendste die we van heel de dag gezien hebben alles bewoog Tarquini was ondertussen eraf gegaan maar Farfus heeft ongetwijfeld een goede drag meegekregen . Ook Ayari ging magistraal dwars op de Raidillon dat de Peugeot slechts 24e was lag zeker niet aan de piloot... plaatsen 2 tot 4 zijn voor Priaulx, Jörg en Dirk(Schnitzer heeft toch wel taktisch geflaterd want pas 2 minuten voor einde sessie haalden ze'r de bandenwarmers weer af dan kan je uiteraard geen chronorondje meer rondmaken) Gené op 5 zoals verwacht 1e Seat, Tarquini, Colciago !(geen 10kg voor Chevy, Honda, Ford & Peugeot), Thompson, Rydell en heavyweight Giovanardi maken de top 10 vol . Coronel is 1e privé op 14, Menu 1e Chevy op 17 en de Fords zijn blijkbaar niet zo fel geëvolueerd want ze sluiten de rij .

Roel 29-07-2005 23:49

[QUOTE=Bugalfa]plaatsen 2 tot 4 zijn voor Priaulx, Jörg en Dirk(Schnitzer heeft toch wel taktisch geflaterd want pas 2 minuten voor einde sessie haalden ze'r de bandenwarmers weer af dan kan je uiteraard geen chronorondje meer rondmaken)

beste stuurlui staan onder aan eau rouge, uw horloge staat identiek met die van organisatie???

Bugalfa 30-07-2005 00:16

En van de omroeper en de standklok... Ik begrijp idd. niet waarom ze niet meer tijdig voor 2 rondjes vertrokken zijn terwijl iedereen in die laatste poging verbeterde . Anderzijds zullen ze banden met slechts 2 laps op de teller hebben wat hun voor de race weer voordeel oplevert ook Gené heeft maar 2 laps met z'n bandjes de rest 7 ŕ 9, tenzij dit in 't Spawater valt . Wie't weer kan exact voorspellen mag voor mij de Lotto invullen... En idd. waarschijnlijk pakken alle 3 de BMW's (die beter wegkomen) Farfus in de start . Bedankt voor uw symphathieke formulering Roel ...

All times are GMT +2. The time now is 11:47.