De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Wie krijgt er een Corvette C6R van de kerstman? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11651)

Werner333 20-12-2005 21:34

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Racingworld.be meldt dat Toine Hezemans in het bezit is gekomen vd C6-R #001.
GLPK komt (voorlopig) nog niet in dat schouwstuk voor ...

Stond ook zo op DSC. Toine houdt zijn opties i.v.m. een partner open.

joost 20-12-2005 21:48

Quote:

Originally Posted by Werner333

En Anthony heeft daar telefonisch het één en ander aan toegevoegd,

mvg,

Joost

The Interceptor 20-12-2005 21:50

Maar nu heeft Kumpen toch ook al reactie gegeven in de "we"-vorm, dus zal het wel degelijk om GLPK-Carsport gaan zeker?

Wel wordt er ook gezegd dat het de bedoeling is om de C5-R ook in FIA GT in te zetten. Zouden Anthony en Mike dan de C6-R bemannen, en Bert samen met nog één of twee (dik) betalende rijder(s) op de C5-R?

joost 20-12-2005 22:37

Quote:

Originally Posted by Werner333

? "GLPK Carsport’s C6.R" staat letterlijk op dsc

Bramzel 20-12-2005 22:57

Quote:

Originally Posted by The Interceptor
Wel wordt er ook gezegd dat het de bedoeling is om de C5-R ook in FIA GT in te zetten. Zouden Anthony en Mike dan de C6-R bemannen, en Bert samen met nog één of twee (dik) betalende rijder(s) op de C5-R?

Dat zou imho wel het droom scenario zijn. Alle respect voor Longin, maar met hem op de wagen maken ze imho gewoon niet echt kans op het kampioenschap. Helemaal ideaal naar mijn mening zou zijn Hezemans en Bleekemolen op de ene wagen, en Longin en Kumpen op de andere. Maar die mening zal wel niet gedeeld worden ;)

strepper 20-12-2005 23:20

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Dat zou imho wel het droom scenario zijn. Alle respect voor Longin, maar met hem op de wagen maken ze imho gewoon niet echt kans op het kampioenschap. Helemaal ideaal naar mijn mening zou zijn Hezemans en Bleekemolen op de ene wagen, en Longin en Kumpen op de andere. Maar die mening zal wel niet gedeeld worden ;)

Ik kan deze mening zeer zeker delen.
maar denk dat vader kumpen wil.
Kumpen mocht dit jaar ook niet met de porsche van rtm rijden samen met bert.
Anthony mocht niet met een ander belgisch team rijden.
wel denk ik dat al zouden deze drie met de c6 gaan rijden ze wel kans maken op de titel. je mag bert zeker niet onderschatten hoor.

Bramzel 21-12-2005 00:01

Ik onderschat Bert niet. Ik zie gewoon wat ik zie. Bert is een goeie rijder, maar hij's gewoon standaard minimaal een seconde langzamer als Mike en Anthony. Plus dat je met 3 man op de wagen zit; alle drie moeten rijden in de qualy, dus minder tijd om echt op de setup te focussen, etc. Feit is echter dat Bert een behoorlijk flinke som geld meeneemt, en dat is ook zeker niet onbelangrijk.

Integra 21-12-2005 08:03

Quote:

Originally Posted by Bramzel

Ik deel deze mening ook, maar of ze er bij GLPK er zo over denken weet ik niet. :)

All times are GMT +2. The time now is 18:54.