![]() |
"Gevecht" is wat optimistisch uitgedrukt. Het gat wordt groter en Kumpen voelt eerder Scheider in zijn nek dan hij op de nek van Bouchut zit.
Ik zie dan ook GLPK de 2° plaats nog afgeven aan Scheider. Toch mooi van GLPK! |
Puik werk van de mannen van Spyker ook. Kumpen zet matige rondetijden neer momenteel in vergelijking met de andere auto's om hem heen, zou er iets mis zijn?
|
Quote:
Ter info...de Viper :confused: ?, laten we het op een typefout houden :). |
En daar ging de Aston. Helaas... Of is dit een geplande pitstop? Lijkt me niet?
|
vertigo komt niet meer door op 20 min van het einde gdv!
Scheider / Maserati op weg naar de zege |
Nee hoor, Lamy heeft de leiding overgenomen. Kumpen lijkt het niet te trekken, hopelijk kunnen ze het podium vasthouden.
|
Race afgelopen; zat in de buurt met m'n voorspelling, alleen de volgorde is omgedraaid:
GT1: 1. Lamy/Gardel 2. Bartels/Scheider 3. Hezemans/Kumpen/Longin GT2: 1. Collard/Sugden 2. Bleekemolen/Crevels 3. Buncombe/Turm/Casadei Net resultaat voor de Spyker! |
Klein foutje, denk ik Bramzel, '' Bleekemolen/Kumpen '' zal wel niet kloppen zeker :)
|
Oepsie! :p Opvallend trouwens; Bleekemolen deed alleen de 1e stint, Crevels de andere 2. Zou denken dat Bleekemolen de snellere is, en die dus 2 stints voor z'n rekening zou nemen? Of verdelen ze dat eerlijk, dat Bleek in Istanbul 2 stints had gedaan of zo?
|
Wat is er gebeurd met de Aston Martin?
|
Quote:
|
Ah, ok. Oordelend naar Istanbul en deze race kan die Spyker een flink stuk langer op 1 tank doen als z'n tegenstanders dan.
|
Quote:
|
Quote:
nee want het is GLPK :D :applaus: |
oeps sorry foutje.
Vertigo uitgevallen 20 min voor einde met kapotte pont! |
All times are GMT +2. The time now is 02:57. |