![]() |
Quote:
|
Dat is een waarheid als de moeder van een porseleinekast... of zoiets... :)
Nee... ik denk ook dat het interessanter is om een andere keer samen te komen in beperkte 'slot-kring'... dat we meer tijd hebben om te passen, nog extra vragen op te lossen... en kunnen we nog alles es overlopen... Julllie weten beter wanneer het er es kalm is hé... ergens in februari? (niet de 10de want de dag derna rijden wij inderdaad alleen de FIA GT endurance en heb ik hoogstwaarschijnlijk nog heel wat te doen! :)) G. |
5 Attachment(s)
Update:
volgende stap in dit project (in een naar mijn normen "hels" tempo) is de meest logische die je op dit moment kan zetten, denk ik: het inpassen van de man die de wagen zogezegd zal moeten besturen. Het ging hem gelijk al niet zo goed af: bij de seatfitting is aan het licht gekomen dat hij wat aan de zware kant was, en daarom hebben we enkele vitale organen moeten amputeren :D Dus als jullie zitten met een beetje overgewicht: ik heb een veel effectievere methode ontwikkeld dan Hoeberghs met zijn maagringen. Kom maar af :D :D Concreet: mits we moesten zorgen dat de electromotor nog in de auto kon, hebben we een deel van de cockpit moeten opofferen. Daarom werd een overkapping gemaakt die de electromotor aan het zicht zal onttrekken. Dat heeft als neveneffect dat de plaats van de piloot met ongeveer 50% werd ingenomen door die overkapping. En omdat we nu eenmaal een piloot in een rijdende wagen MOETEN hebben, heb ik er het mes in gezet. Op bijgaande foto's zie je hoeveel van de piloot werd weggesneden (straffe jongen by the way: helemaal zonder verdoving en zonder mopperen). Om je een idee te geven hoe het in de auto er ongeveer zal uitzien heb ik de rolkooi annex dashboard eens droog gemonteerd. Tot de volgende update. |
Wat een piloot allemaal al niet lijden moet voor een boïte met 38 vitessen... en hij vindt het precies niet eens erg. :D :D
Goed bezig! |
That's the spirt...
Het worden compromissen... je kan er maar beter meteen werk van maken dan! Goe bezig! G. |
5 Attachment(s)
Ok, hier zijn we weer. Het einde van de werken komt stilaan in zicht. De body staat goed in de lak. De decals zitten er op, en alles is in pricipe klaar voor de clearcoats. Ik ben nog effe bezig met een test op een stukje afval om te zien hoe de decals reageren op Tamiya Clear uit bussen vooraleer ik het op het model ga toepassen.
Met die decals heb ik trouwens "mijne peer gezien". De verwittigingen die je her en der op fora vindt zijn niet uit de lucht gegrepen. De decals die in en rond de verluchtingsgaten op de snuit van de wagen moeten komen zijn werkelijk een ramp om aan te brengen. In mijn geval ging dat tamelijk goed in zoverre dat ze niet ge"sold" waren. Ik dacht dat ze goed tegen de body zaten, dat er geen lucht noch vocht onder zat, en dat ze dus een laag sol mochten hebben. En vanaf het moment dat ik die aanbracht zeiden 3 van die decallekes "foert, ik ben er mee weg"... Resultaat: decal verschoven, kletsnat van de sol en dus zo breekbaar als wat. Zet die maar terug op hun plaats. Ik heb de schade dan proberen te beperken met een beetje verf van zodra alles weer gedroogd was, maar dat schijnt het nog erger te maken. Ik blijf er dus voor de rest met mijn fikken van af. By the way: die knoert van een vleugel staat nog niet vast. Dit is een dryfit, speciaal voor de photo-shoot.:+ Maar enfin. De piccies in attachment. En mijne teammaat mag de piloot verven. Dan weet die ook wat doen. :D |
1 Attachment(s)
Zeg eens, ik heb net zitten bedenken: dat gedoe met die decals op de voorkant van de wagen is helemaal nog zo erg niet. De rest van de teams krijgt toch alleen maar dit te zien:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Good job mate :) |
Quote:
|
Hehe... great job on the Nissan! Blij te zien dat de wagen mooi vordert! Ik vind het echt een mooie wagen!
Ik ben ook zeer benieuwd naar de piloot die geschilderd wordt door Sennake! That's the spirit! De kont tonen... het ziet er by the way een lekker kontje uit... Breed wel... maar in deze context is dat niets dan goed natuurlijk... G. |
Dat is misschien ook wel een onderdeel van zijn taktiek: Bij een brede kont is het moeilijker om te passeren ;-) . En ja, het ziet er idd best een mooie wagen uit, veel fun ermee gewenst alvast :-).
|
5 Attachment(s)
Update:
De body is nu zo goed als af. Hij heeft 2 clearcoats gekregen en hij werd opgeblonken. Raamrubbers zijn dan in het zwart gezet. Ik ben nu bezig aan de diffuser en de zichtbare delen van de bodemplaat aan de neus en de zijkanten. Morgen volgen daar fotokes van. |
Ziet er echt goed uit... ben al benieuwd om hem irl te zien...
G. |
All times are GMT +2. The time now is 22:16. |