![]() |
Quote:
Wij hebben onze werkwijze iets aangepast waardoor wij in 2006 als streefdatum 9 dec. op de kalender staan hebben. Veel leesplezier ermee. |
Quote:
|
Quote:
|
Heb 't boek ondertussen ook ontvangen...
Het boek is dik in orde (letterlijk en figuurlijk) ! :) Echt de moeite waard !! Greetz |
Mijn persoonlijke mening: het hoofdstuk van de MINI Challenge is volgens mij qua opmaak het mooiste deel in het boek. Het rare van het verhaal is dat we bij de rijders in dit kampioenschap niet 1 bestelling hebben.
Koploper qua bestellingen met kop en schouders boven iedereen momenteel: BK rallycross. Raar maar waar, maar de Die Hard fans qua autosport moeten we blijkbaar daar gaan zoeken. Verkoop komt op kruissnelheid, enkel de franstalige piloten kunnen we moelijk bereiken. In de loop van volgende week onze servers hier eens opwarmen voor een "klein" mailcampagneken. Heb geen plaats meer om nog een paar honderd Franse boeken te stockeren. Voor de rest horen jullie ons niet klagen wat betreft BMR 2005 boek. We zijn alvast begonnen met editie 2006 tijdens Ardenne Bleue :) |
Ik las dat Belle haar boek aan huis geleverd kreeg, ookal had ze "Wheels" opgegeven om daar het boek te gaan afhalen. Vermits mijn betaling al van vorige week binnen is, vraag ik me af of ik het boek nu ook aan huis krijg, of het toch de 25ste kan afhalen in de Wheels?
|
Ik ga de boeken persoonlijk wegbrengen naar Wheels Café woensdag 22/2tegen de middag. Andy zal er daar nog een 20tal op stock liggen hebben moesten er nog gegadigden zijn.
Voor de rest lijkt kantoor wel een winkel. Aangenaam als je anders nooit iemand over de vloer krijgt :) |
Quote:
Ik zal dus in alle eer en geweten maar zeggen dat ik mijn exemplaar in de Wheels niet zal claimen zeker? |
Feest is vanaf morgen gedaan mannen:)
Morgen is Wheels terug open en moet je ze daar gaan afhalen indien zo aangevinkt. Bekijk het even als een leuke gratis klantenservice:) Jullie mening is voor ons heel belangrijk. Vertel het door indien ok, vertel het ons indien opmerkingen. |
Intussen zit ik wel met een probleem. Ik had Wheels aangevinkt, maar Redje moet donderdag geopereerd worden en kan vermoedelijk niet naar Zolder rijden. Bijgevolg kan ik de 25ste niet in Zolder zijn, tenzij redje toch weer op tijd fit geraakt (wat me zou verbazen).
De volgende keer dat ik in Zolder zal zijn (vermoed ik) is tijdens de WSbR... dus da's nog een eindje ver. Kan ik mijn boek dus alsnog met de post aan huis geleverd krijgen ipv het te moeten afhalen in de Wheels? |
In Wheels Café bij Andy liggen sinds vandaag 30 boeken klaar voor diegene die er nog eentje wensen.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:41. |