![]() |
Quote:
|
Verslag van de vergadering.
Aanwezig op de meeting : - Huudo - Sennake - Dominique - Patrick - Danny - Walter - Juha + driver - Dominique (Racer) - Hhugo - Pat - Johan (Joka-1) - Gery (Little Attack) - John - Jurgen - Commanderke - Dominique - Eddy - Dragonfly - GulfCLK - Pascal 1. Meetings We spreken af om naar Jabbeke te gaan op zaterdag 11 maart. Miniwheels op 26 maart : iedereen welkom en gratis! Naar Dortmund gaan we op woensdag 5 april. We zijn al met 5 man. Als we met een man of 8 zijn bekijken we de mogelijkheid om met een busje te gaan. 2. Sturmtiger. Volgende vergadering gaat door in het Bedrijvencentrum te Tienen. Verdere details volgen in een aparte topic. 3. Demo's. Eerst wordt het inkleuren van paneellijnen besproken. 1/43 modellen : werkt niet. 1/24 modellen wel, waarbij we een onderscheid maken tussen resin en plastic. In elk geval dienen de paneellijnen altijd eerst uitgegraveerd te worden, anders blijft er na het lakken niets meer over om in te kleuren. Resin kan zodanig diep uitgegraveerd worden dat inkleuren niet meer nodig is. Plastic paneellijnen worden altijd ingekleurd met een verf op een basis, verschillend van de laklaag waarmee het model gespoten is, dit om het oplossen van de onderste laklaag te vermijden. Daarna geeft Huudo een demonstratie fotografie. De resultaten van deze fotoshoot zullen ye zien zijn in de diverse galerijen van de eigenaars van de ter beschikking gestelde modellen. 4. Bespreking modellen. Zoals steeds waren er ook nu weer meer modellen dan dat er tijd was om ze in detail te bekijken. En zoals steeds waren er ook nu weer prachtexemplaren bij die al dan niet volledig afgewerkt waren of in opbouw verkeerden. 5. Varia. Er waren geen extra punten meer voorzien, mede doordat punt 6 al redelijk goed aan bod begon te komen. 6. Pintje drinken. De harde kern bleef doorhameren op dit punt tot 1.30 uur, waarop de vergadering gesloten werd. Opmerking : de omstandigheden zorgden ervoor dat onze vergadering nogal chaotisch verliep en weinig structuur vertoonde, maar (vooral voor de nieuwelingen) : dit is de uitzondering en zeker geen regel! We wensen ons desondanks te verontschuldigen indien sommige onderwerpen of delen van de vergadering minder goed verstaanbaar waren of demo's niet goed zichtbaar, en beloven een volgende keer weer topkwaliteit te leveren. |
3 Attachment(s)
De afwezigen hadden weeral eens ongelijk,
was weer een leuke boel, ondanks het "zitconfort" De foto's,: "model" fotografie by Huudo op het forum plaatsen by Sennake THX Guys |
Quote:
En ondanks mijn late aankomst heb ik mij toch niet verveeld, integedeel. Voor diegenen die gisteren aan mij vroegen of Broux nog spuitbussen grondverf van Tamiya heeft staan, moet ik na mijn bezoekje van vanmiddag aan Hasselt en aan Broux gerust stellen ; er stonden daar nog een 10-tal bussen grijze en witte grondverf. € 11,.. voor de grijze en € 13,.. voor de witte. (groot formaat) Ondertussen bedank ik de fotograaf van dienst en ook diegene voor het mij bezorgen van de Fuchs-velgen en wens ik Pat vééééééél succes met de Corvette Grtzzzzzzz Nismo :gas: |
Mijn eerste meeting. Inderdaad een beetje rommelig maar zeker omdat iedereen wel eens slecht zat om elkaar te verstaan.
Jullie mogen op me rekenen voor de toekomst! |
Quote:
|
Ik kom de volgende keer ook terug, daar ben ik nu al zeker van. Een beetje meer stilte was inderdaad wel pakken makkelijker geweest.
|
Quote:
|
Kon er niet bij zijn. In maart hou ik de datum zeker vrij!
Jullie hebben afgesproken om 11/03 naar Jabbeke te gaan. Hebben jullie al verdere details ivm die dag? Voormiddag - namiddag? Gans de dag? Ik ga ook zeker en zou het wel aangenaam (en practisch ivm gekochte kits bij Huudo) vinden moest ik jullie daar tegenkomen. G. |
Quote:
|
Ok sorry... iets te snel geweest.
G. |
Quote:
|
Quote:
Grtzzzzzzz Nismo :cool: |
Hallo Nismo, ik kom zeker mee, stuur maar een PM om juist af te spreken.
Zal mijn "Paddock" pet op zetten, zo vallen we zeker op. Groeten |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 14:02. |