![]() |
Zag gisteren een tweetal rode Ginetta's voorbij gaan met stickers van "Ginetta Benelux" in de training van de BEC/BSC/BHS. Iemand meer info?
|
G&R motorsport news
Bmw M3 E30 van Harry van de water zal misschien niet klaar zijn voor de eerste koers. Indien wel klaar zal hij tijdens de training en de race op zondag de motor nog moeten inrijden. De wagen van Dierckx Geert geraakt heel zeker niet klaar voor de eerste 3 races. Geert is gisteren gaan trainen in spa met de oude M3 e30 van Ron van de water en heeft de motor in de prak gedraaid. Dus of we er gaan bij zijn zondag 9 april is nog een groot? Wel gezien dat er donderdag verschillende nieuwe deelnemers waren voor BSC allemaal met BMW e30 M3. +/- 3. Dat wordt leuk voor klasse 1 in BSC Eindelijk eens voldoende deelnemers als we ten minste onze 2 BMW's nog klaar krijgen. Ook gezien dat Mnh De Donder zijn bmw 325i geruild heeft voor een Mini. |
Hey iedereen, een vraagje.
Weet iemand of voor de eerste race te Spa een lawaairestrictie is ?? maw. moet de 100 db behaald worden of is dit vrij zoals verleden jaar in de Ztc ? En tot slot hebben ze daar nu ook db metingen ?? Heel wat vragen want anders moeten we werk maken van onze "lichtere" Francorchamp uitlaat iets meer te dempen. Wij kunnen helaas niet testen op het circuit dank bij voorbaat voor informatie Luc |
Quote:
Uit het technisch reglement : Quote:
|
@ AlainH
Bedankt voor toelichting en ja, van dit reglement was ik op de hoogte. Mijn vraag was meer in de trend van: verleden jaar was er steeds een uitzondering bij onze verplaatsingen naar Francorchamps in de Ztc, is dit nu ook het geval ? En.... worden er metingen gedaan te Franco. (met vaste micro's) zoals te Zolder...en waar staan die dan opgesteld ????? Aangezien ik véél te ver woon (850 km) om een geluidcontrole training te verrichten is het een beetje met het "vingertje in de lucht" en bang afwachten. Luc Panic R |
Hoi Luc,
Bij de thread 'Belcar Testday' staat er een verslagje van de trainingsdag van het Mext Racing Team. Zij hebben een verwittiging gekregen omdat ze over de 100 dB zaten, en moeten dit aanpassen tegen de eerste wedstrijd. Volgens mij zal de norm dus op alle circuits hetzelfde zijn... Veel succes komende week. Ik zal eens denken aan jullie als ik de skipiste afkom... :bye: Grtz, Serge |
@ Serge
"ik zal eens denken aan jullie als ik de skipiste afkom" Al rollend ??:+ Toch veel plezier en groetjes! Luc Panic R. |
Normaal gezien al glijdend hé!!!
Maar ja, ik heb mij laten overtuigen door mijn dochter van 10 om deze keer de skis in te ruilen voor een snowboard. Het zou dus wel eens al rollend kunnen zijn... :) |
Reeds eerder al gemeld op De Paddock maar het Racing for Maastricht Junior team zal één Yaris inzetten voor de BSC. Wie is de coureur?
Quote:
|
BHS tijden in Spa
Vermits ik (met uitzondering van vorige donderdag) nog niet op Spa gereden heb toch een vraagje aan degenen die het kunnen weten; welke tijden rijden de historics normaal gezien bij droog weer (+/- natuurlijk)?
Thanks, J |
Quote:
C U |
23 wagens BSC: http://www.belcar.com/entryspa/Belca...rint%20Cup.htm
25 wagens BHC: http://www.belcar.com/entryspa/Belca...c%20Sprint.htm |
All times are GMT +2. The time now is 16:34. |