De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   BTCS Francorchampions 2006 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12846)

GT2-R 17-04-2006 12:41

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Check de results nog eens goed Jozzz;) want Megane was toch goed hoor..

Ik had het over pure snelheid -> kwalificatie voor race 1 dus. Had ik erbij moeten zetten...:)

Greets, Dr. Jozz

Belle 17-04-2006 14:25

Ik weet één ding...ik ben gisteren naar Francorchampions geweest en moet zeggen dat de BTCS en F1.6 me véél meer kon boeien dan de Belcarrace vorige week. :)

Vooraan was er tijdens de 2de race een leuke strijd tussen de KS BMW, de Audi, de Jaguar en anderen...het was echt spannend om zien.
Alhoewel ik op een bepaald moment tot aan m'n billen in het moeras/water zat (dacht dat het een grasveld was :o), heb ik geen spijt dat ik geweest ben! ;)

Ik zal trachten de foto's zo snel mogelijk online te krijgen...

smiley 18-04-2006 07:51

kan er iemand nu ondertussen al zeggen wat er met de 1 astra silhouettes was
de #57 had volgens mij zaterdag al problemen
maar wat was er met de asta van qvick ???

kris28 18-04-2006 18:37

In de eerste race hadden we een probleem met de elektronica , de wagen wou niet starten na de pitstop ---> probleem canbus

in de tweede race hadden we te kampen met een motor probleem

smiley 18-04-2006 20:34

Quote:

Originally Posted by kris28
In de eerste race hadden we een probleem met de elektronica , de wagen wou niet starten na de pitstop ---> probleem canbus

in de tweede race hadden we te kampen met een motor probleem

oei !! te hopen gaat het de komende races beter !
de astra staat trouwens mooi met 'echte' lichten !!

Raceboy 25-04-2006 20:32

Quote:

The two Belgians, however, had been unable to contest the first heat because Verbergt touched another car on his way to the starting grid when he had to avoid a photographer.

audi sport newsletter
Kan iemand me dit is uitleggen?

smiley 25-04-2006 20:37

ik meen dat de a4 moest uitwijken voor een fotograaf en daarna een anders silhouette erop in is gereden...

fordje 25-04-2006 20:50

Quote:

Originally Posted by Belle
...het was echt spannend om zien.
Alhoewel ik op een bepaald moment tot aan m'n billen in het moeras/water zat (dacht dat het een grasveld was :o....

Ik zal trachten de foto's zo snel mogelijk online te krijgen...

Heb je ook foto's van je "uitstapje" :) :p ;)

Belle 25-04-2006 21:15

Quote:

Originally Posted by fordje
Heb je ook foto's van je "uitstapje" :) :p ;)

Gelukkig hebben m'n compagnons daar toen geen foto's van gemaakt (oef). ;)
Het was me wel een avontuurlijk dagje...
De foto's van BTCS zullen hopelijk ooit eens op mijn site komen...het komt er maar niet van wegens opstellen van examens vrees ik...

Jawaddeman 26-04-2006 03:52

Quote:

Originally Posted by smiley
ik meen dat de a4 moest uitwijken voor een fotograaf en daarna een anders silhouette erop in is gereden...

Stond er twee auto's voor en keek toevallig naar het accident... Geen fotograaf in de buurt, gewoon veel te snel door het pak willen rijden, en volgens mij verkeerde inschatting van de breedte van de a4, onthoud men zit rechts in deze auto, en accident gebeurde links... Vond het best leuk hoe nadien rijder van de bmw met zijn vuisten op de a4 sloeg. Gelukkig voor Verbergt waren er enkel marshals die de jongen konden in't bedwang houden... :applaus:

Thomaske 26-04-2006 06:38

Quote:

Originally Posted by Belle
Gelukkig hebben m'n compagnons daar toen geen foto's van gemaakt (oef). ;)
Het was me wel een avontuurlijk dagje...
De foto's van BTCS zullen hopelijk ooit eens op mijn site komen...het komt er maar niet van wegens opstellen van examens vrees ik...

Je mag blij zijn dat 't zo regende anders hadden we het wel op foto vastgelegd hoor :)

Mvg...

All times are GMT +2. The time now is 07:12.